כותרות אחרונות
Search

דורי צ'נגרי – קולקציית תכשיטים לסתיו-חורף 2018-2019 !

דורי צ'נגרי – קולקציית תכשיטים לסתיו-חורף 2018-2019 !

בחנותה ברחוב דיזנגוף, מציעה מעצבת התכשיטים דורי צ'נגרי מתכשיטיה המדהימים ביופיים. התכשיטים כולם ממיוצרים בתל אביב, בעבודת-יד, בטכניקת רקמה ייחודית לצ'נגרי. יצירותיה של דורי מוצגות בחנויות יוקרה, מוזיאונים וגלריות מובילות ברחבי העולם. עיצוביה מקשטים שחקניות, מלכות יופי וכוכבות קולנוע וטלוויזיה ומתפרסמים לעיתים תכופות במגזינים מובילים בתחום האופנה והלייף סטייל.

 

קולקציית סתיו-חורף 2018-2019

כמו בכל קולקציה חדשה, גם בקולקציית סתיו-חורף 2018-2019 צ'נגרי משלבת 'אקטואליה אופנתית' עם אמירה אומנותית.  בנוסף להתייחסות לטרנדים, ג'ינס, פרנזים, ספארי/חיות פרא, אסימטריה וכו' היא גילתה מחדש חומרי וינטאג' שמצאה בסטוקים ישנים אצל ספקים ובסטודיו. כל זה ביחד עם כל הטוב שסברובסקי מציע (אבני קריסטל וחרוזים, שיבוצים למיניהם ועוד) נתן לה אפשרות לרקום "סיפורי אופנה" עכשוויים עם נגיעות נוסטלגיה.

 

הקולקציה כוללת 14 קבוצות צבע שבכל אחת יש תכשיטים בצורות ובגדלים שונים, מה שמאפשר ללקוחות בכל גיל ובכל מבנה גוף למצוא את אושרן. כמובן שהתכשיטים מתוכננים ללוות אותן בחיי היומיום, הקריירה וארועים משמעותיים .

 

צילום: שי יחזקאל

 

פריז – Paris
קבוצה של תכשיטי ערב אלגנטיים שמשלבת ניצנוצי קריסטל סברובסקי עם פרנזים שהם אחד מהטרנדים החשובים החורף ואהובים עלי במיוחד. הצבעים הם קלאסיים רגועים: אפור, בז ומטאלי. הצורות גאומטריות. הפריטים מאפשרים mix & match  שילוב אסימטרי של עגיל ארוך עם עגיל קטן.

פנטזי – Fantaisie
משחקי קליידוסקופ לכל אוהבות הצבע שישמחו וישדרגו גם את ההופעה וגם את מצב הרוח. צורות פשוטות מפנות את הבמה לשילובי צבעים מרהיבים.  

 

צילום: שי יחזקאל

 

דלילה – Delila
כבר שם הקבוצה מעיד על צבעים מפתים ואקזוטיקה. ורוד, סגלגל, ירוק, פוקסיה וטורקיז בסיומת של טיפות סברובסקי במראה וינטאג' ובעיקר גדילי שרשראות עדינות ואלמנטים מעוטרים בגימור זהב עתיק. המראה הכללי של התכשיטים בקבוצה הזאת מאוד בוהמייני כשכוכבי הקבוצה הם צ'וקר מרשים וזוג עגילי סטייטמנט 'למיטיבות איבזור'.

 

זפירה – Zafirah
קבוצת הצבע זפירה מאתגרת את העונדות. לתכשיטים יש נוכחות חזקה מאוד ומתחברים לרוח צעירה ופרועה. הדפס לאופרד שמגיע מטרנד הספארי/חיות פרא וצבעים דרמטיים: זהב, שחור וטורקיז. מראה אופנתי נועז ובהחלט ים תיכוני בעיני.

 

צילום: שי יחזקאל

 

קולקציות התכשיטים של צ'נגרי כוללות תכשיטי Haute Couture מקוריים בעבודת יד, המאופיינים בעיצוב נועז ולא שגרתי תוך שימוש בניגודי צבעים לצד תנועה הרמונית וזורמת, היוצרים יחד תכשיטים שהם יצירת אומנות מרהיבה העומדת בפני עצמה ומקרינה פאר ויוקרה.

 

 

על אף שהתכשיטים בעלי נוכחות מרשימה ומורכבים ממספר רב של אלמנטים, הם קלים, נוחים ומשתלבים נהדר עם כל צבע עור וכל אאוטפיט.

 

צילום: שי יחזקאל

 

בקולקציית ready-to-wear נמצא אוספי תכשיטים קלילים המתחלפים מדי עונה, כאשר התכשיטים עצמם משולבים חוטי טקסטיל. לצ'נגרי טכניקת רקמה בטקסטיל ייחודית שפיתחה בעצמה, בה היא משלבת מגוון חומרים כגון עץ, חרוזים, חרוזי זכוכית ואבני חן בתכשיטיה.

 

צ'נגרי מעידה כי היא שואבת השראה מכל הסובב אותה בחיי היום-יום, כמו גם פיסות אומנות יוצאות דופן: תערוכות, גרפיטי אורבאני, תכניות טבע מותחות, שוק תוסס וצבעוני, כל אלו מדליקים את הניצוץ המפעיל את הדמיון ומהווים את הבסיס למה שהופך בשלב מאוחר יותר לתכשיט יפיפה ומדוייק. דורי מעצבת תכשיטים מתוך קו ברור של נוכחות ועוצמה וקהל היעד שלה הן נשים בעלות נוכחות ואמירה אישית המסרבות להיכנע לתכתיבי האופנה השגרתיים ושואפות להביא מעצמן משהו שונה ומרגש.

 

צילום: שי יחזקאל

 

התכשיטים מוצעים בחנות המעצבת ברחוב דיזנגוף בתל אביב ובאתר  www.Doricsengeri.com

 

דורי צ'נגרי

דיזנגוף 226, תל אביב. 03 6043273.

ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-14:30

www.Doricsengeri.com