כותרות אחרונות
Search

דור ואון רפאלי יובילו את חטיבת התחבורה הזעירה של קבוצת קריסטלינו – Xi MOBILITY

האחים רפאלי פרזנטורים של קבוצת קריסטלינו – Xi MOBILITY – צילום: מארק מאזין

 

שיתוף פעולה ראשון

דור ואון רפאלי יובילו את חטיבת התחבורה הזעירה של קבוצת קריסטלינו – Xi MOBILITY

 

האחים רפאלי, שחולקים אהבה גדולה לכלי תחבורה – בעיר ובשטח – עוברים למגרש המיקרו – מוביליטי החשמלי וישמשו כשגרירי החברה המשווקת מותגי אופנועים, אופניים, קורקינטים ורכבים חשמליים.

 

הרפאלי'ס ערכו יום צילומים ראשון במצפה רמון ורכבו על אופנועי שטח של SURRON וטרקטורוני סופה רפטור – לראשונה ברכיבה אקסטרימית, בכלים חשמליים וביחד.

 

האחים רפאלי פרזנטורים של קבוצת קריסטלינו – Xi MOBILITY – צילום: מארק מאזין

 

קבוצת קריסטלינו, הבית של המיקרו-מוביליטי בישראל, בחרה בדור ובאון רפאלי שיובילו את חטיבת התחבורה הזעירה שלה – Xi MOBILITY – כאשר במסגרת ההסכם האחים רפאלי ישתתפו באירועים המתוקשרים של הקבוצה, ירכבו וינהגו בכלי התחבורה החשמליים שהיא מייבאת בלעדית לישראל וישמשו כשגריריה במערך כולל של פרסום, שיווק, יחסי ציבור ודיגיטל.

 

דור ואון, האחים הצעירים לבית משפחת רפאלי, ישתפו פעולה לראשונה ויקחו את התחביב הגדול שלהם לעולמות השיווק הפרסום והתקשורת. השניים, ביניהם מפרידות עשר שנים, חולקים את אותה אהבה גדולה לכלי תחבורה – במרחב העירוני ובשטח – וכעת הם עוברים למגרש החשמלי עם Xi MOBILITY ומגוון הכלים שהיא מציעה לקהל הישראלי.

 

 

 יום הצילומים הראשון של האחים רפאלי נערך עם דגמי Storm Bee ו-ULTRA BEE של SURRON וטרקטורוני סופה רפטור. תחת חום כבד ביותר, הגיעו האחים והצוות של Xi MOBILITY לצילומים שנערכו במצפה רמון. אחרי לילה לבן שהחל ב-01:00 עם יציאה מאזור תל אביב לכיוון היעד (04:00) המנועים החלו לפעול עם עלות השחר ומאז הרפאלי'ס חרשו את האזור בשלושה מסלולים, ברכיבה אקסטרימית – אישית וקבוצתית – לכיוון עין יהב.

 

האחים רפאלי פרזנטורים של קבוצת קריסטלינו – Xi MOBILITY – צילום: מארק מאזין

 

על אף שדור מנוסה יותר ברכיבה בשטח מאשר און, עבור שניהם הייתה זו התנסות ראשונה עם כלי תחבורה חשמליים וגם הם לא האמינו עד לאיזו רמה מגיעים הביצועים שלהם. בכל מקרה, און, האח הצעיר במשפחה, נכנס מהר מאוד לקצב והפגין ביצועים. בצוות של Xi MOBILITY ציינו לטובה את המאמץ של האחים שלמרות החום ומזג האוויר הקשוח, האבק, החול והזיעה – לא התלוננו לרגע ונתנו שואו על הכלים.

 

לאחרונה, הרחיבה קבוצת קריסטלינו את מנעד מותגי התחבורה הזעירה שלה עם מותגי קטנועים, אופנועים ורכבים חשמליים זעירים חדשים: SUPERSOCO, Doohan, Tromox, Laveng ו- Silence- כשהפנים החדשות שייצגו את הקבוצה כלפי חוץ יהיו של דור ואון רפאלי.

 

האחים רפאלי פרזנטורים של קבוצת קריסטלינו – Xi MOBILITY – צילום: מארק מאזין

 

קריסטלינו למעשה יצאה במהלך ראשוני בשוק התחבורה הזעירה בישראל ומרכזת מותגי מיקרו-מוביליטי מכל רחבי העולם תחת קורת גג אחת ומתמקדת בגישה החשמלית ב-100%, כאשר חנכה לאחרונה אולם תצוגה ייעודי לכלי תחבורה דו-גלגליים וזעירים חשמליים המתפרש על שטח של 1,000 מ"ר ברח' המסגר 18, ת"א. אולם התצוגה תוכנן ועוצב במיוחד כדי לספק חווית קנייה ייחודית ואינטראקטיבית, שירות והצגת כלל המותגים, כשההשקעה במהלך כולו מוערכת בכ-10 מיליון ש"ח.

 

הקבוצה משווקת כיום אופניים וקורקינטים חשמליים לצד אביזרים נלווים של החברות המובילות במשק ביניהן QUICKER ,NAMI ,TEVERUN, Rider, Magnum ועוד, כמו גם את הדור הבא של הקטנועים, האופנועים והרכבים חשמליים, כשדגמים ראשונים כבר בארץ ומוצגים למכירה לקהל הפרטי והעסקי.

 

דניאל אלבז, בעלי Xi MOBILITY: "קבוצת קריסטלינו גאה לצרף את דור ואון רפאלי כפנים החדשות של חטיבת התחבורה הזעירה. הקליק עם דור ואון היה מידי והחיבור איתם הוא טבעי נוכח אהבתם הגדולה לכלי תחבורה בעיר ובשטח. אנחנו מברכים אותם על כניסתם לבית של המיקרו-מוביליטי בישראל, בטוחים שביחד נגיע לגבהים חדשים ונמשיך להוביל את המהפכה החשמלית בארץ".