כותרות אחרונות
Search

דו״ח גרטנר שבוחן את הטרנדים המובילים בטכנולוגיות ניהול הון מגלה כי 70% מהחברות בתחום הגדילו את ההשקעה בטכנולוגיה.

 

 

זום: חברות ניהול ההון צריכות להתאים את שירותיהן המסורתיים למציאות הדיגיטלית החדשה.

דו״ח גרטנר שבוחן את הטרנדים המובילים בטכנולוגיות ניהול הון מגלה כי 70% מהחברות בתחום הגדילו את ההשקעה בטכנולוגיה וכי המגמה נמשכת גם בשנת 2022.

פתרונות לשיתוף פעולה דוגמת שיחות ועידה בווידאו ויישומי שיתוף מסך, אומר הדו״ח, הפכו להכרחיים לטיפוח מערכות יחסים משמעותיות בין לקוחות ויועצים.

 מליסה רוטר מחברת "זום": "עם התפתחות צרכי הלקוחות, חברות ניהול ההון של היום צריכות להתאים שירותים מסורתיים – ייעוץ השקעות, תכנון עיזבון, חשבונאות, שירותי מס ועוד… למציאות דיגיטלית חדשה. על פי דו״ח גרטנר המתייחס ל"עשרת הטרנדים המובילים בטכנולוגיית ניהול הון לשנת 2021", בשנה החולפת, מתוך 10 חברות ניהול הון שנסקרו הגדילו את ההשקעות הן בטכנולוגיות קיימות והן בטכנולוגיות מתפתחות. מגמה זו לא צפויה להאט בשנת 2022. זאת מכיוון שהטכנולוגיה הדיגיטלית הוכיחה את עצמה כיתרון תחרותי עבור חברות שמקוות לייעל את הפעילות, לחשוף הזדמנויות חדשות לשירותי מיקרו ולשפר את השירות שהן מספקות ללקוחות."

 

מליסה רוטא – צילום: "זום"

 

מוסיפה מליסה רוטר מחברת "זום": ״חברות רבות בוחנות כיצד טכנולוגיות מתפתחות יכולות להביא ליעילות תפעולית חדשה,  על פי הדו"ח של גרטנר. רוב חברות ניהול ההון שנסקרו (63%) מאמצות, מחליפות או משדרגות את טכנולוגיית ׳שולחן העבודה׳ של היועצים שלהן, נתון שיוצר הזדמנות לשלב טכנולוגיות מתפתחות כדי לתמוך בצורה טובה יותר בפעילויות המניבות הכנסות. כדי לתמוך בלקוחות המקיימים אינטראקציה עם חברות ניהול ההון שלהם בעצמם, או בשיתוף עם היועצים שלהם, הטכנולוגיה בה משתמשים בניהול הון, כוללת לעתים קרובות פתרונות שיתוף פעולה כמו שיחות ועידה בווידאו ויישומי שיתוף מסך. לפי גרטנר, סוג זה של טכנולוגיה הפך להכרחי לטיפוח מערכות יחסים משמעותיות בין לקוחות ויועצים, כמו גם להקניית תחושת אמון במשרד, במיוחד בעולם עם אינטראקציה אישית מופחתת."

 

לסיכום אומרת מליסה רוטר: "המגיפה רק האיצה את הצורך בחוויית שיתוף פעולה טובה יותר מול לקוחות והדגישה את הפערים בין היכולות הקיימות והדרושות", אומר הדו"ח. הפער הזה הוליד את האימוץ המהיר של פתרונות שיכולים לסייע בשימור לקוחות. לדברי רוטר, אינטראקציות אנושיות הן לב ליבה של כל עסקה פיננסית יעילה, או של מהלך קשרי לקוחות. ״זום מסייעת לחברות ניהול הון להגביר את האמון והיעילות שלהן באמצעות אינטראקציות וירטואליות לתקשורת אישית, מה שמשפר את היעילות ומאפשר בניית מערכות יחסים המשגשגות מעבר לגבולות הפיזיים של מרחק ומיקום".

 

צילום: "זום"

 

פלטפורמת התקשורת המאוחדת של זום – הכוללת פגישות, צ'אט, טלפון ופתרונות לחדרי ישיבות וסביבות עבודה – מספקת את הגמישות והיכולת ההדדית שחברות ניהול ההון של היום דורשות כדי לתת מענה לצרכי הלקוחות המודרניים ולספק שירותים מעולים שבולטים בשוק. זום מציעה גם API המאפשר למפתחים לגשת למידע מזום  כדי לבנות שירותים פרטיים או אפליקציות ציבוריות ב-Zoom App Marketplace, מה שמאפשר לספקי פתרונות פיננסיים לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לנוף מתפתח. על ידי הטמעת פלטפורמת זום כפתרון מפתח מול לקוחות, חברות ניהול הון יכולות לטפח יחסי עבודה משמעותיים יותר, ולשפר את החוויה הן לעובדים והן ללקוחות.