כותרות אחרונות
Search

דיוויד קוורי שגריר בריטניה בישראל הגיע לביקור מקצועי במוסדות עמותת "בית חם"

דיוויד קוורי שגריר בריטניה בישראל חרג משגרת הדיפלומטיה והגיע לביקור מקצועי במוסדות עמותת "בית חם" המסייעת ומטפלת באוכלוסיית נפגעי נפש בישראל

דיוויד קוורי שגריר בריטניה בישראל חרג מהשגרה היומיומית בתחומי הדיפלומטיה והקשרים בין ישראל לממלכה הבריטית והגיע לביקור במוסדות עמותת "בית חם" שהינה העמותה הגדולה בישראל המטפלת באוכלוסיית נפגעי נפש.

מר קוורי החל את הביקור "במרכז שילובים" שהינו מרכז תעסוקתי יומי המיועד לנשים הסובלות מבעיות נפשיות ומועסקות בעבודות מחשב, שיווק, וטלמרקטינג במגמה לשלבן בעתיד בשוק העבודה הכללי עם 70%הצלחה.

במהלך הביקור העביר אריה מונק מנכ"ל עמותת "בית חם" לשגריר סקירה מקיפה על תחום בריאות הנפש בישראל ועל פעילות עמותת "בית חם" שבשנה האחרונה העניקה טיפול רפואי באמצעות פסיכיאטרים, פסיכולוגים, ועובדים סוציאליים לכ-60,000 מטופלים בכל רחבי ישראל.

השגריר ציין: "מעורר השראה לראות ארגון גדול ומקצועי שעוטף, תומך ומעניק את כל הכלים הטיפוליים בתחום בריאות הנפש". עוד ציין השגריר כי למרות שהינו מבקר אך בנדבך השיקומי של העמותה, הוא מגלה את האכפתיות והמסירות הרבה של הארגון למטופלים.

baitham 1

מונק מנכ"ל העמותה הודה לשגריר על ביקורו ואמר: "חשוב להציג בפניכם את הפעילות המקצועית שנעשית בישראל בתחום בריאות הנפש, כחלק מהכרה עולמית בתחום".