כותרות אחרונות
Search

דיירי כפר "עידוד" חגגו השבוע את חג השבועות באירוע שתילת צמחים וצפייה במופע מצחיק ומרגש.

אורנית הוט דיירת בכפר "עידוד" – צילום: טל שובל

 

 

חג שבועות בכפר עידוד.!

דיירי כפר "עידוד" חגגו השבוע את חג השבועות באירוע שתילת צמחים וצפייה במופע מצחיק ומרגש.

 

דיירי כפר "עידוד" חגגו השבוע את חג השבועות וערכו מספר פעילויות לציון החג. לדברי מנכ"לית הכפר, שני אחדות, " חגיגת החג בצל הקורונה ולאחר שניתנו הקלות על ההגבלות חשובה מאוד לדיירי הכפר שהתגעגעו לחגיגות המשותפות ולאירועים המשמחים בהם הם יכולים לבלות יחד ולקהל הלקוחות שמגיע לרכוש צמחים במשתלת הכפר אותה הם מטפחים".

אורנית הוט דיירת בכפר "עידוד" – צילום: טל שובל

 

 

באירועי החג שהתקיימו במהלך כל השבוע האחרון, קישטו הדיירים את רחבי הכפר בשלל צמחים אותם הם מגדלים במשתלה הכפר. המשתלה משמשת כלי טיפולי שיקומי לדיירים הזקוקים לעבודה מוגנת במרחב ובתנועה. עובדי המשתלה, הפתוחה לקהל הרחב, מגדלים צמחים, שותלים ייחורים, ומכינים ואורזים ערכות זרעים להנבטה עצמית. בנוסף, ערכו הדיירים ארוחת חג חלבית משותפת וחילקו ביכורים האחד לשני.

 

הישראלי הנודד- יומן מסע במוזיקה. הצגה של אלעד שיפוני שמשחק בה. המוזיקה אחראים גדי אלטמן וערן אדרי – צילום: טל שובל

 

בערב החג, נהנו דיירי הכפר מהופעה של ה"ישראלי הנודד" – מופע ישראלי מקורי המגולל את סיפורו של הישראלי הנודד בעולם ונותן ביטוי אומנותי ומרגש בשילוב משחק, מוסיקה והמון הומור בכיכובו של השחקן אלעד שפוני, יחד עם המוסיקאים שגיא אילנד וערן אדרי.

 

טל שילה דיירת מכינה את הטנא – צילום: טל שובל

 

כפר עידוד – הבית החם בישראל לאנשים עם צרכים מיוחדים. חברי הקהילה חיים ביחד, כל אחד בדירה הרשומה על שמו, ומנהלים חיים רגילים, כאשר לצדם הסיוע היחידני והארגוני הנדרש. כפר עידוד בנתניה משמש כבית ל- 142 דיירים המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים שנהנים מחיים עצמאיים בסביבה מוגנת ובטוחה.