כותרות אחרונות
Search

ד"ר נועה ריץ הצטרפה למרכז הרפואי החדש "היידוק". הממוקם במגדלי הארבעה בתל אביב.

 

ד"ר נועה ריץ הצטרפה להיידוק !  

ד"ר נועה ריץ הצטרפה למרכז הרפואי החדש "היידוק". הממוקם במגדלי הארבעה  בתל אביב.

 

ד"ר ריץ הינה מומחית לרפואת עור ומין, בעלת ניסיון של כ- 10 שנים בטיפול בבעיות עור שונות, ביניהן: לימפומה של העור, אטופיק דרמטיטיס, אקנה, פסוריאזיס, פטרת וסקירת נקודות חן.

ריץ היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, ובהמשך התמחתה ברפואת עור ומין במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. כמו כן, היא מחזיקה בתואר שני MBA בלימודי ניהול חדשנות ויזמות בתחום הבריאות, מטעם "המרכז הבינתחומי" בהרצליה. ד"ר ריץ חברה באיגודים המקצועיים ההסתדרות הרפואית בישראל, האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין והאקדמיה האירופאית לדרמטולוגיה וונרולוגיה.

 

מחלות עור של העריה מצויות בתחום שבין הרופאים הגניקולוגים ורופאי העור. נשים רבות מתקשות להגדיר את בעייתן בשל מחסומי בושה ומבוכה ועל כן נוצר מצב שנשים רבות סובלות במהלך תקופה ממושכת מתסמיני גרד, צריבה, כאב ואי נוחות בעריה ואינן מאובחנות כראוי.

 

ד"ר נועה ריץ "היידוק" – צלם: עופר להר

ד"ר ריץ הינה בעלת מומחיות ייחודית במחלות אלה, כאשר העיקריות שבהן הינן "ליכן סקלרוזוס" אשר שכיחותה נאמדת בכ-1 מתוך 300 עד 1 מתוך 1,000 נשים, והיא מופיעה גם בקרב גברים בשכיחות נמוכה פי 10 משכיחותה בנשים, ו"ליכן פלאנוס", המופיעה בעיקר בגילאי 30-60 ופוגעת ב0.5- 0.15% מכלל חולי העור. במומחיות זו משלבת ידע רב אודות מחלות עור אשר מערבות את איברי המין יחד עם היכרות האנטומיה התקינה של איברי המין, וכן מספקת אבחונים וטיפולים מיטביים לאוכלוסיית נשים נרחבת אשר סובלת ממחלות אלה ואינה מקבלת מענה רפואי הולם.

 

המרכז הרפואי החדש "היידוק", ממוקם בקומה ה-29 של מגדלי הארבעה (מגדלי חג'ג'), הוא הבית החדש והיוקרתי לרפואה פרטית בטכנולוגיות מתקדמות בלב המרכז העסקי של תל אביב. על לקוחות המרכז נמנים עובדי המשרדים באזור: פלייטק, IBM, גוגל ועוד. בימים אלו מרכז היי-דוק נמצא בשלבי גיוס מתקדמים של רופאים מומחים בתחומים שונים, ביניהם תחום רפואת העור והמין.