כותרות אחרונות
Search

ד"ר פישר, המותג מס' 1 לתינוקות וילדים, לא מפסיק לחדש בשבילכם!

 

ד"ר פישר, המותג מס' 1 לתינוקות וילדים, לא מפסיק לחדש בשבילכם!

שנת שיא בחדשנות של ד"ר פישר למוצרי תינוקות וילדים

 

הצגת החדשנויות וההשקה החגיגית לסדרה הטבעית 'קמיל בלו nature ' תתקיים בתערוכת בייבילנד של סופר פארם (7-9.11) בגני התערוכה, תל אביב

 

בד"ר פישר, המותג המלווה הורים וילדים מזה 50 שנה, אנו מאמינים כי ניתן גם היום לדאוג לבריאות של מחר ולכן משקיעים רבות בפיתוח תכשירים מתקדמים ביותר, אשר נועדו לעזור לנו ולילדינו לשמור על בריאותנו גם היום וגם בעתיד.

 

לד"ר פישר מגוון רחב של תכשירים בדוקים ומתקדמים לתינוקות וילדים לטיפול מכף רגל ועד ראש. רק בשנה החולפת הושקו 13 תכשירים לטיפול מיטבי המקיף את כל צרכי התינוק והילד: החל בתכשירים טבעיים, קרמים לטיפול בעור התינוק ועד תכשירי סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער של הילד.

 

קמיל בלו- הסדרה האהובה ,הוותיקה והמובילה בקרב הצרכנים בישראל מציעה מגוון פתרונות לטיפול ורחצת התינוק: קמיל בלו שיבולת שועל, קמיל בלו צמחי מרפא, קמיל בלו לפני השינה וקמיל בלו סנסיטיב -הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל. כעת מתרחבת לגם לעולם הטבעי:

 

סדרת קמיל בלו nature  –סדרת פרימיום חדשנית לטיפול בעור התינוק המבוססת על לפחות  97% רכיבים טבעיים. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס עשיר במיוחד של שמנים 100% אורגניים בשילוב תמציות פרחים וויטמינים אשר מרככים את העור ומסייעים בשמירה והגנה על עור התינוק לצד מבדקי בטיחות מחמירים וללא רשימה ארוכה של רכיבים המקובלים בתכשירים רגילים. 

צילום: אביב חופי

בסדרה:

* אל סבון ושמפו בתכשיר אחד – 97% ממקור טבעי, ללא דמעות.

* קרם גוף – 97% ממקור טבעי, מעניק לחות עד 24 שעות.

משחת החתלה – 98% ממקור טבעי, מכילה Zinc Oxide המגן על העור ויעיל במיוחד בטיפול בתפרחת חיתולים ובהרגעת העור.

 

קמיל בלו קרם גוף לתינוק – BABY LOTION המעניק לחות ל-24 שעות. קומפלקס ייחודי המועשר בתמציות קמומיל וקלנדולה, ויטמין E  ופרו-ויטמין B5 המסייע בשמירה על לחות העור, ריכוך, הרגעה והגנה על העור הרך מפני יובש וגירויים. הקרם נוח למריחה, נספג בקלות ומותיר את העור רך ונעים למגע.

 

סדרת קמיל בלו קרמי פנים לתינוק – לטיפול ביובש עור ולהגנה גבוהה מהשמש SPF30. סדרה חדשנית וייחודית לטיפול ולמניעת תופעות יובש עור. בסדרה שני תכשירים בעלי נוסחאות ייחודיות המסייעות בטיפול, הזנה, הרגעה והגנה על עור הפנים העדין של התינוק הרך מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות, הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. התכשירים החדשים מעניקים לחות ל- 24 שעות, נוחים למריחה ונספגים בקלות. לאחר השימוש, עור הפנים העדין של התינוק נשאר רך, נעים למגע ובעל ניחוח נפלא.

 

סרקל – סדרת סרקל הוותיקה והאהובה מסייעת בשמירה על היגיינת השיער של ילדים כבר למעלה מ- 30 שנה והינה הסדרה מס' 1 בישראל בתחומה. הסדרה נמצאת בחזית הפיתוחים המתקדמים והחדשנות ומציעה לצרכנים מגוון פתרונות לשמירה על היגיינת השיער. השנה הצטרפו לסדרת סרקל מגוון תכשירים חדשים:

 

סדרת סרקל לשיער בהיר-בלונדיני – שמפו ומרכך לילדים להעמקה ולשמירה על הגוון הבהיר-בלונדיני הטבעי של השיער. התכשירים מועשרים בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער ובתמצית פרחי קמומיל המסייעת בשמירה על גוון שיער בהיר עד בלונדיני. שמפו סרקל מכיל פרו ויטמין B5 המסייע בהענקת לחות, רכות וגמישות לשיער, תורם למראה שיער בריא ומותיר את השיער נקי ובריח נעים. מרכך סרקל מקל על הסירוק, שומר על השיער רך וללא קשרים, בניחוח עדין וממכר שנשאר לאורך זמן.

 

סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים – פיתוח בלעדי, ייחודי וחדשני לד"ר פישר! מסכת ההזנה בעלת קומפלקס ייחודי המסייע בהזנת השיער ובהענקת רכות, גמישות וברק ומותאמת במיוחד לילדים. סרקל מסכת הזנה מכילה תמצית רוזמרין, הידוע כחומר דוחה כינים בשילוב שמן ארגן המסייע בהזנה וריכוך השיער ומאפשר סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער. התכשיר החדש פותח במטרה להקל על הסירוק, מסייע בשמירה על שיער רך וללא קשרים ומותיר את השיער נקי ובריח האהוב והמוכר של סרקל הנשאר לאורך זמן.

 

סרקל ספריי רציף מתיר קשרים וסרקל קרם רוזמרין לשיער מתולתל- לשמירה על היגיינת השיער! התכשירים בעלי נוסחה ייחודית לעיצוב ובניית תלתלים, המסייעת בהפחתת "שוונצים" עם אפקט האנטי פריז המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל, למראה תלתלים טבעי ומלא חיוניות לאורך זמן. ספריי מתיר הקשרים הינו פיתוח חדשני לסירוק קל ונוח עוד יותר, הספריי מיוצר בטכנולוגיית PURE SPRAY החדשנית המאפשרת התזה רציפה ללא גז, אפקטיבית, נוחה ובטוחה יותר בכל זווית

צילום: אביב חופי

אמול- הבחירה של רופאי העור בישראל !סדרת שמני רחצה טיפוליים לתינוק המבוססים על שילוב יעיל במיוחד של שמנים טיפוליים, תמציות צמחים וויטמינים ומעניקים לחות ל- 24 שעות. בסדרה אמול קלאסי , אמול פורטה וכעת חדש:

 

אמול נטורל –שמן רחצה טיפולי בעל פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה, המכילה הרכב ייחודי של שמנים טבעיים לטיפול אפקטיבי והקלה מיידית של תופעות יובש העור. שמן הרחצה נמהל באופן אופטימלי במי האמבט, עוטף את עור התינוק בזמן הרחצה, מנקה בעדינות, מעניק לחות ל-24 שעות ומותיר את עור התינוק רך ונעים למגע יותר מתמיד.

 

תיק יולדת – תיק מעוצב, איכותי ונוח, אשר נתלה על העגלה ויכול להכיל את כל האביזרים הנדרשים לטיפול יומיומי בתינוק. התיק מגיע במגוון צבעים – כחול, ורוד, מוקה וירוק וזוכה לביקורות אוהדות בקרב האימהות.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת הפרטיים ובחנויות המובחרות.