כותרות אחרונות
Search

"ד.ל.ב מוטוספורט" יבואנית אופנועי "KTM" לישראל, משיקה שני אופנועים חדשים.

נעמן זוהר מנהל המכירות של "מוטוספורט" מרצה בפני באי האירוע – צילום: ניר עמוס

 

"ד.ל.ב מוטוספורט" יבואנית אופנועי "KTM" לישראל, משיקה שני אופנועים חדשים.  

*  1290 SUPER DUKE R EVO.

*  1290 SUPER DUKE GT.

 

שתי גרסאות חדשות אלה, הם דור שלישי של ה סופר-נייקד ושל הספורט-תיור של KTM הממשיכות להעצים את חווית הרכיבה כל אחת בתחומה, כל זאת הודות למתלים סמי-אקטיביים חדשניים ומתקדמים ביותר.

 

באירוע השקה חגיגי שנערך בסניף ד.ל.ב מוטוספורט ברחוב שוקן 16 תל אביב,  הושקו בישראל  האופנועים החדשים   1290 SUPER DUKE R EVO  ו 1290 SUPER DUKE GT. את האופנועים החדשים הציג בפני הבאים נעמן זוהר מנהל המכירות של "מוטוספורט".

 

נעמן זוהר מנהל המכירות של "מוטוספורט" – צילום: אבי בר

 

  • שני אופנועי קצה אלה ממשפחת ה-SUPER DUKE עברו עדכון חשוב לשנת 2022 שעיקרו מערכת מתלים חדשנית, סמי אקטיבית רבת מצבים אשר מעלה גבוה יותר את רף הביצועים, ההנאה, היכולת, הבטיחות ואפילו נוחות הרכיבה ביומיום.

 

  • מנועי ה-V-טווין של צמד הכלים מגיע בנפח 1,301 סמ"ק עומד בתקן יורו 5 ומפיק נתונים מדהימים של 177 כ"ס ו-14.2 קג"מ.

 

מימין: משה ראובני, מנכ"ל "מוטוספורט", קובי ליאני איש יחסי הציבור של החברה – צילום: ניר עמוס

 

  • מערכת המתלים הסמי-אקטיבית ב-1290 SUPER DUKE R EVO מאפשרת לרוכב לעבור בין שלושה מצבי כיול – קומפורט, סטריט וספורט בלחיצת מתג ובהוספת החבילה האופציונלית PRO, מתקבלים שלושה מצבי כיול נוספים – Track, Advanced ו-Auto. כל זאת בנוסף למערך אלקטרוני מלא שעיקריו: 3 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה, ABS קורנרינג, בקרת בלימת מנוע, בקרת ווילי, בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח ועוד…

 

1290 SUPER DUKE R EVO – צילום: אבי בר

 

  • ה-1290 SUPER DUKE GT החדש מכיל את תקינת EURO5, מקבל בעדכון זה את מתלי ה-WP APEX סמי-אקטיביים, חישוקים חדשים וקלים יותר (5 חיבורים) של דגם ה R, מסך TFT חדש "7 מדגמי ה-SUPER ADVENTURE  החדשים, מערכת פקדים (בית מתגים) חדשה לשליטה ופיקוד במערכות האופנוע השונות,  צביעת כתום-אפור-כחול חדשה.

 

KTM 1290 SUPER DUKE GT – צילום: אבי בר

 

ד.ל.ב מוטוספורט, משיקה שני אופנועים חדשים למשפחת ה-SUPER DUKE בישראל – את ה-1290 SUPER DUKE R EVO ואת ה-1290 SUPER DUKE GT. שני אופנוע ה'סופר-נייקד' החדשים ממשיכים להעצים את יכולותיהם לאחר עדכון זה בעזרת עדכונים חשובים באבזור ובמערכת מתלים הסמי-אקטיבית רבת מצבים. לאחר עדכון זה, הופכים שני האופנועים למתקדמים טכנולוגית ביותר בקבוצתם.

 

 

KTM 1290 SUPER DUKE R EVO:

 

1290 SUPER DUKE R EVO – צילום: אבי בר

 

בשנת 2020 עבר ה-1290 SUPER DUKE R עדכון נרחב ביותר ובו גם עדכון למנוע ה-1,301 סמ"ק המפלצתי שלו ועבור שנת 2022, עובר דגם זה שדרוג נוסף עם הוספת גרסת ה-EVO החדשנית. גרסה זו מוסיפה את מערכת המתלים WP APEX סמי-אקטיבית מהדור השני אשר מרחיבה את רבדי השימושיות של אופנוע זה מאוד ומסוגלים להפוך אותו לכלי נוח מאוד לרכיבה על כבישים באיכות סלילה ירודה ועד לקשוח ומהודק ביותר בזמן רכיבת מסלול.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

כבר במצב הבסיס, מערכת מתלים זו מעניקה את יכולת הבחירה בין שלושה מצבי שיכוך – COMFORT, STREET ו-SPORT. בנוסף לכך, ניתן לכוון את עומס הקפיץ האחורי (20 מ"מ) ב-10 רמות, בהתאם לצורכי הרוכב. מעל למצב הבסיס וברכישת חבילת ה-SUSPENSION PRO נוספות שלוש רמות שיכוך חדשות – TRACK, ADVANCED ו-AUTO.

 

מצב TRACK מביא את המתלים למצבם הקשים ביותר – כיול שנבחר על ידי טובי רוכבי המירוצים של KTM עבור ימי מסלול ובמיוחד כדי להעניק את היציבות הגבוהה ביותר במסלולים המהירים ביותר, תחת בלימות חזקות במיוחד.

 

מצב ADVANCED מעניק לרוכב את היכולת לשלוט בשיכוך המתלים הקדמי והאחורי ב-8 רמות, ובכך להתאים בצורה המדויקת ביותר את האופנוע לסגנון הרכיבה שלהם ותנאי הרכיבה.

 

מצב AUTO הוא המצב החכם ביותר מבין כל המצבים ובבחירה בו, מסוגל האופנוע לזהות את סגנון הרכיבה של הרוכב ותנאי הרכיבה – להציע כיול רך ונעים ברכיבה בתחום העירוני ואף להקשיח את המתלים ברכיבה ספורטיבית, כל זאת בשברירי שניה וללא כל הפרעה לרוכב.

 

 

חבילת ה-SUSPENSION PRO מאפשרת לרוכב ליהנות ממערכת איזון אוטומטית לאופנוע בשלושה מצבים – LOW, STANDARD ו-HIGH. במצב זה, מערכת המתלים משנה את עומס הקפיץ מאחור בהתאם למשקלו של הרוכב בהתאם לשלושת מצבי גיאומטריה:

 

AUTO – STANDARD: גיאומטריה ניטרלית ומאוזנת.

AUTO – LOW: גיאומטריה רגועה, פחות אגרסיבית, נוחה יותר ומושב בגובה נמוך.

AUTO – HIGH: גיאומטריה אגרסיבית, מיועדת לרכיבה ספורטיבית ורכיבת מסלול עם יותר משקל על הגלגל הקדמי.

 

תועלת נוספת לחבילת ה-SUSPENSION PRO קיימת במצב ה-ANTI-DIVE אשר מקשיח את המזלג הקדמי בזמן בלימות כדי למנוע רכינה לפנים תחת עומס הבלימה. מערכת זו כמובן ניתנת לכיבוי.

 

 

ה-1290 SUPER DUKE R EVO מקבל גם מצערת חדשה בעלת מהלך של 65 מעלות – 7 מעלות פחות, כדי לשפר את תגובת המצערת ואת טווח הפעולה הנדרש מכף ידו של הרוכב כדי להגיע למצערת מלאה. גרסה זו תוצע בסכמת צביעה כחולה או כתומה וכן עם חישוקים כתומים בוהקים ושלדה כתומה כמו שאר דגמי ה-R של KTM. להשלמת החוויה, מציעה KTM קטלוג POWER PARTS נרחב עם שלל שדרוגים והתאמות אישיות.

 

צילום: אבי בר

 

מחירו של KTM 1290 SUPER DUKE R EVO  עומד על 154,990 שקל.

  • המחירים המצוינים כוללים מע"מ, אגרת והוצאות רישוי

 

 

 

KTM 1290 SUPER DUKE GT

 

KTM 1290 SUPER DUKE GT – צילום: אבי בר

 

ה-KTM 1290 SUPER DUKE GT ממשיך לקבוע רף חדש וגבוה במיוחד בקבוצת אופנועי התיור אשר נועדו לגמוא מרחקים גדולים בנוחות מרבית ומתבל אותה עם יכולות ספורטיביות חסרות תחרות. הודות לתכנון אווירודינמי מתקדם ומכל דלק בנפח 23 ליטר, ה-GT מסוגל לגמוא מרחקים באופן מעורר הערכה והוא מעניק לרוכב חוויית רכיבה ייחודית. בעזרת מנוע ה-V טווין שנפחו 1,301 סמ"ק ותפוקתו 175 כ"ס ו-14.2 קג"מ, הוא לא רק מייצר מומנט אדיר לתנועה קדימה, אלא יודע להחזיר כמות גבוהה במיוחד של הנאה גם בקטעים המפותלים ביותר.

 

צילום: אבי בר

 

דגם זה מצויד במערכת מתלים סמי-אקטיבית WP APEX אשר מאפשרת לרוכב להתאים את עומס הקפיץ מאחור בהתאם לתנאי הרכיבה והמשקל על האופנוע בחלוקה לרוכב בודד, רוכב ומורכב, רוכב ומטען או רוכב, מורכב ומטען יחד. במקביל לכל אלה, פונקציית ה-ANTI-DIVE מותקנת כסטנדרט (מניעת שקיעת החלק הקדמי בבלימות).

 

KTM 1290 SUPER DUKE GT – צילום: יח"צ חו"ל

 

מסך תצוגה TFT צבעוני חדש בגודל 7 אינץ' ומערך פקדים חדש לגמרי מאפשרים לרוכב לבצע שינויים תוך כדי רכיבה ובקלות והמסך מציג בפני הרוכב את כל המידע שהוא צריך ובאופן ברור. עבור שנת 2022, דגם ה-GT מקבל את החישוקים מדגם ה-R ובכך נחסך משקל בלתי מוקפץ של קילוגרם שלם. הדבר לא רק תורם לנראות אגרסיבית יותר, אלא גם לשיפור מוחשי בהתנהגות האופנוע. על גבי חישוקים אלה הולבשו צמיגים חדשים מבית קונטיננטל – ContiSportAttack 4 אשר משפרים את יציבות האופנוע והאחיזה בתנאים משתנים.

 

צילום: אבי בר

 

מסך התצוגה הגדול, יכלול לראשונה בדגם זה גם מערכת ניווט מקורית אשר פועלת באמצעות אפליקציית KTM Connect ובה שלל אפשרויות ניווט, בחירת מסלולים, תצוגה ועוד. גם עבור דגם זה, יצרה KTM קטלוג POWER PARTS נרחב ובו שלל שדרוגים ואביזרים להתאמה אישית.

 

צילום: אבי בר

 

מחירו שלKTM 1290 SUPER DUKE GT  עומד על 149,990 שקל.

  • המחירים המצוינים כוללים מע"מ, אגרת והוצאות רישוי