כותרות אחרונות
Search

האומנות יוצאת מהמוזיאונים! הספוטניק בר וקרלסברג מציגים:BODY TALK An Exhibition Curated By Marina Pozner

האומנות יוצאת מהמוזיאונים!

הספוטניק בר וקרלסברג מציגים: BODY TALK An Exhibition Curated By Marina Pozner

 

סדרת התערוכות של קרלסברג והספוטניק בר מוציאה את האומנות המודרנית מהמוזיאונים המסורתיים ומציגה את התערוכה המסקרנת של האוצרת מרינה פוזנר

 

פרויקט האומנות של קרלסברג והספוטניק בר, אשר מציג בפני קהל המבלים אומנות מודרנית וייחודית באופן בלתי מחייב ולצד כוס בירה קרה, בהתאם לאווירת חיי הלילה התוססים של ת"א ישיק את התערוכה האחרונה בפרויקט לשנת 2017 – BODY TALK""

 

בבסיס הפרויקט עומד שינוי תפיסתי-אומנותי. עד היום, צריכת מרבית סוגי האומנות התרחשה בחללים מסורתיים כמו גלריות, מוזיאונים וכד'. כעת, אנו עדים לתהליך בו האומנות 'יוצאת' מאותם חללים מסורתיים ומשתלבת בסביבה היום-יומית ובחיי הבילוי השגרתיים שלנו.

 

מתוך הרצון לקחת חלק ולחזק את טרנד פורץ הדרך הזה, תוכננה גלריה ייעודית הממוקמת בתוך שטח הבר ובה הוצגו לאורך כל השנה מבחר מיצגי אומנות מתחלפים, כאשר בכל תערוכה הוסבה הגלריה לטובת הצגתו של אמן ישראלי וצעיר, כזה שהאומנות אצלו היא ללא פשרות, ומציג תחום אומנותי פורץ דרך, מודרני, מרגש, ושונה במיוחד כגון: נפחות זכוכית, מייצגי ווידאו, מייצגי אופנה, עבודות מתכת, פיסול בעץ, מעצבים תעשיינים ועוד.

 

מרינה פוזנר היא אוצרת ומפיקת אירועי אמנות כחווית בילוי. היא משלבת אמנות וחיי לילה כחלק מתפיסה של צריכת אמנות כחוויה דינאמית, בוחנת את מתיחת גבולות היצירה האמנותית בחללים אלטרנטיביים ומחברת בין אמנים ואמנות לחיי הלילה ולקהל רחב.

התערוכה BODY TALK מציעה מבט והתבוננות (בודהיסטית) על פעולות ומחוות, כזום אין לתשומת לב, לפעולה ולצורניות שהגוף שלנו  מייצר. הגוף שלנו כגוף תיקשורת, ככלי המאפשר לנו תנועה ויחסים הודות לפעולות שביכולתו לבצע.

 

הגפיים שלנו, אחראיות על הפעולות היומיומיות והעיקריות שאנו זקוקים להן כדי להתנהל בעולם. ללא ועם טורסו בלבד הופך הגוף האנושי לאובייקט חסר חיים. ללכת, לאחוז, לחבק, לבשל, לאכול, למרוח לק, להתלבש, לרקוד, לנוע, לגעת, להביע את עצמנו-לתקשר…

 

הזמנה להתבוננות על מה שנתפס כמובן מאליו.

 

באירוע הפתיחה החד פעמי יתמלאו כל חללי הספוטניק בפרפורמנסים אינטראקטיבים שמופעלים ע״י רקדנים, אמני תנועה, תיאטרון ואמנות קונספטואלית.