כותרות אחרונות
Search

האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) חתם על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברות ומשקיעים מסין.

הישג לאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות !

האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות "IATI" חתם על שיתוף פעולה אסטרטגי שיהווה גשר בין התעשיות הישראליות והסיניות.

שיתוף הפעולה נחתם במסגרת כנס Nanjing Techweek 2019 שהתקיים במחוז ג'יאנגסו בסין.  בירת המחוז- נאנג'ינג נחשבת לאחת משלוש הערים החשובות בכלכלת סין.

שיתוף הפעולה יתבטא בקידום וחיזוק מערכת היחסים הכלכלית בתחום החדשנות בין המדינות, פיתוח קשר עסקי של חברות ישראליות עם חברות ומשקיעים מסין, ביקורים הדדיים והחלפת מידע רלוונטי לענף.

בכנס השתתפו עשרות אלפי מומחים ובכירים מכל העולם, 5 זוכי פרס נובל אשר נכחו באירוע כאורחי כבוד, בהם הישראלי דן שכטמן.

 

קרין מאיר רובינשטין, מנכ"ל ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות "IATI":  "מיום הקמתו, האיגוד שם לעצמו מטרה, לחזק ולפתח את הקשרים העסקיים והטכנולוגיים של התעשיות המתקדמות בישראל עם מדינות מכל העולם. הכנס בו השתתפנו הוא מהכנסים החשובים והבולטים בסין, אנו גאים כי ייצגנו את ישראל בכנס זה.

 

שיתוף הפעולה עליו חתם האיגוד הינו הישג אסטרטגי למדינת ישראל ולתעשיית ההיי טק ומדעי החיים. האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ממשיך ופועל כל העת לביסוס והתרחבות הקשרים העסקיים והטכנולוגיים של חברות ישראליות וממשלת ישראל עם מדינות ותעשיות מכל העולם, זאת לצד מיצוב וטיפוח התעשייה בישראל בהיותו ארגון הגג של התעשיות המתקדמות בישראל,  המספק פתרונות ותמיכה ברמות השונות ומשלב את הסקטורים השונים בתעשייה עבור מטרות אסטרטגיות וממשלתיות משותפות". 

 

מימין לשמאל: הבכירים הסינים, קרין מאיר רובינשטין וארז צור – צילום: יח"צ

 

רקע כללי האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות.

האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות "IATI" הוא ארגון הגג של תעשיות ההיי-טק, מדעי החיים ושאר התעשיות המתקדמות בישראל, עם מאות חברים משלמים מכל קצוות התעשייה, כולל קרנות הון סיכון, מרכזי פיתוח של החברות הרב-לאומיות הפועלות בישראל, סטארט-אפים, חממות ומאיצים, חברות מסחור, אוניברסיטאות ובתי חולים, מרכזי חדשנות, עיריות, נותני שירותים ועוד. דרך רשת החברים הרחבה הזו, IATI מחבר את האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל, מספק פתרונות ותמיכה ברמות השונות ומשלב את הסקטורים השונים בתעשיה עבור מטרות אסטרטגיות וממשלתיות משותפות.

 

מטרתו של "IATI" היא לטפח ולמצב את תעשיות ההיי-טק ומדעי החיים בישראל ובעולם. אנו מאמינים כי יש ערך משמעותי למדיניות מתוכננת היטב וכי עידוד של חדשנות ויזמות יתרום רבות לכלכלה הישראלית. לכן IATI, בהיותו ארגון הגג, משתף פעולה עם הארגונים הציבוריים והפרטיים הרלבנטיים בישראל שמטרתם קידום תעשיית ההיי טק ומדעי החיים בישראל.

 

פעילויות "IATI".

הארגון מספק לחבריו מגוון רחב של שירותים, וביניהם: פיתוח עסקי ויצירת הזדמנויות עסקיות, השתלמויות וסמינרים מקצועיים, אירועים ומפגשים המכוונים ליצירת קשרים ושיתופי פעולה,  שני הכנסים השנתיים המובילים בארץ, פרסומים אינפורמטיביים ודו"חות סטטיסטיים, תמיכה ממשלתית וקידום חקיקה, תמיכה בקידום החינוך הטכנולוגי,  קידום אוכלוסיות מגוונות לשוק העבודה וכן מתן כלים שונים לחברות צעירות. האיגוד מקדם את ענייניהם של חבריו גם באמצעות חשיפה והבלטה במדיות שונות. 

 

האיגוד הוא הנציג הבולט והחשוב ביותר של תעשיית ההיי-טק הישראלית מול קובעי המדיניות בממשל, ברשויות ובאקדמיה. הוא עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הדרגים המקצועיים והפוליטיים הבכירים במשרדי הממשלה, כמו גם עם הכנסת והוועדות הרלוונטיות בה.