כותרות אחרונות
Search

האם בגלל "מחדל" תשלומי החל"ת למאות אלפי מבוטלים, הישראלים לא מוכנים לעבוד?

 

 

האם בגלל "מחדל" תשלומי החל"ת למאות אלפי מבוטלים,  הישראלים לא מוכנים לעבוד?

לפי דיווחי "ביטוח לאומי" יש במשק 700,000 מקבלי דמי אבטלה והערכה שבמהלך הסגר השלישי התאספו עוד כ-100,000 מקבלי דמי אבטלה.

חב' הסעדה "עידית" מקבוצת מלונות "דן" מחפשת למעלה מחודשיים כ-180 עובדים ואין היענות !

 

רן כצמן מנכ"ל חב' "עידית" – צילום: מורג ביטן

 

רן כצמן מנכ"ל חב' "עידית" : "החברה זכתה לאחרונה בפרויקט ההסעדה של גוף ביטחוני גדול והיא מתקשה להשיג עובדים חדשים כדי לספק את השירות כפי שהתחייבה במכרז.

 

כצמן הודיע היום שהחברה מוכנה לשלם לכל עובד שנמצא בחל"ת ורוצה לחזור לשוק העבודה מענק של 3,000 ₪ אם יעבוד 6 חודשים ברציפות.

 

לפי דיווחי "ביטוח לאומי" יש במשק 700,000 מקבלי דמי אבטלה והערכה שבמהלך הסגר השלישי התאספו עוד כ-100,000 מקבלי דמי אבטלה, אך הישראלים מעדיפים לקבל חל"ת לא לצאת לעבודה.

 

צילום: יח"צ "עידית"

 

חברת ההסעדה "עידית" (חברת בת של רשת מלונות דן) שהינה אחת מבחברות ההסעדה הגדולות והמובילות במשק ומייצרת ומגישה מידי יום למעלה 75,000 ארוחות בעשרות מקומות עבודה במשק, פירסמה לפני כחודשיים שהיא מבקשת לקלוט כ-180 עובדים נוספים בתפקידי שפים, טבחים, מלצרים, נהגים, ועובדי ניקיון בתנאי עבודה מצוינים ותנאים סוציאליים מורחבים אך לא מצליחה להשיג עובדים.

 

רן כצמן מנכ"ל חב' "עידית" : "החברה זכתה לאחרונה בפרויקט ההסעדה של גוף ביטחוני גדול והיא מתקשה להשיג עובדים חדשים כדי לספק את השירות כפי שהתחייבה במכרז".

 

כצמן מציין עוד: "החברה החליטה לנקוט בצעד מיוחד כדי לעודד את הישראלים בחל"ת לחזור לשוק העבודה ולהעניק לכל אחד שיהיה מוכן לחזור לעבוד מענק של 3,000 ₪ ואם הוא יעבוד 6 חודשיים ברציפות בחברה – בינתיים אין הענות וחברה מתקשה לתפקד".