כותרות אחרונות
Search

האם קמפיין הגילוח Pause the shaving של אמריקן לייזר צריך להדאיג את ענקית הגילוח ג'ילט?

 

 

האם קמפיין הגילוח Pause the shaving של אמריקן לייזר צריך להדאיג את ענקית הגילוח ג'ילט?

אמריקן לייזר יוצאת בקמפיין Pause the shaving הקורא תיגר על פעולת הגילוח ופונה לקהל הצרכנים להפסיק להיות תלויים בסכיני הגילוח ולבחור בפתרונות יעילים יותר, כמו זה שאמריקן לייזר מציעה – הסרת שיער בלייזר.

 

הקמפיין שעלה לאוויר לפני מספר שבועות זכה להכרה עולמית ע"י האתר הבינלאומי הנחשב ads of the world מתוך אלפי פרסומות ברחבי העולם.

קמפיין PAUSE THE SHAVING, צילום אמריקן לייזר

קמפיין PAUSE THE SHAVING, צילום אמריקן לייזר

 

הקמפיין עלה בשיתוף פעולה עם רשת הולמס פלייס באמצעות שילוט שהוצב בכל חדרי הכושר של הרשת בפריסה ארצית.

 

רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר "אני גאה על הבחירה של אתר בינלאומי כה נחשב בפרסומת שלנו. הפרסומת מזקקת את מה שכולנו כבר יודעים מזמן – אמריקן לייזר מנגישה לקהל הרחב פתרון שמייתר את פתרון הגילוח המסורתי. מי שרוצה לקנות סכיני גילוח מוזמן, אבל מי שרוצה פתרון אפקטיבי לטווח ארוך שיעשה 'פאוז' על הגילוח ויבחר בפתרון של הסרת שיער באמריקן לייזר".

 

רוני בלנקלדר, מנכל אמריקן לייזר – צילום: אמריקן לייזר

 

מאורן מאיר, בעלים ומנכ"ל של משרד הפרסום addict ישראל, שאמון על הפרסומת, נמסר: "מדובר בקמפיין מאוד קריאיייטיבי ונקי, עם מסר שעובר בצורה שאינה קונבנציונלית. למעשה, לקחנו עולם אחד והקשנו לעולם אחר לגמרי, מעולם של 'פאוז' דיגיטלי בסרטוני וידאו הקשנו לעולם של רפואה אסתטית, וזה מה שמייצר את האפקט. בתור שופט בתחרויות פרסום רבות, האתרים הבינלאומיים, כדוגמת ads of the world  ,בוחרים את הפרסומות על פי קריאייטיב, בולטות וחשיבה שהיא לא קונבציונלית, ואני שמח שעמדנו בכל אלה".

 

אודות אמריקן לייזר:

אמריקן לייזר הינה הרשת הוותיקה והמובילה בתחום האסתטיקה בישראל ומספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית והסרת משקפיים בלייזר. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. הרשת מטפלת במעל ל-500,000 לקוחות מדי שנה. הרשת מונה כיום 17 סניפים בפריסה ארצית, ממשיכה לצמוח מידי שנה ומעסיקה למעלה מ 450 עובדים.

 

www.americanlaser.co.il

1-700-70-70-60