כותרות אחרונות
Search

הבושם החושני לאישה BLACK OPIUM הבחירה הנכונה לאביב 2016

 "בלאק אופיום"

 מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent מציג את הבחירה הנכונה לאביב 2016: הבושם החושני לאישה BLACK OPIUM

לאישה מלאת אנדרנלין ורצינית בו זמנית. אלגנטית, אופנתית בעלת אינטליגנציה חדה ויופי קורן, אישה המטביעה את חותמה על כל מי שנקרה בדרכה.

  • בלאק אופיום – התעוזה מגיעה בראש ובראשונה דרך הבחירה הייחודית של המרכיבים תווים צלולים של אגס, פולי קפה, וניל ופוטצ'ולי מהווים התמכרות של נקטר אסור.

  • בלאק אופיום- בגוון שחור מאט בעל גימור נוצץ, מעניק אופי אורבני ועוצמתי לבקבוק, סוחף במסתורין שלו ומבטיח לקחת את מי שמשתמשת בו למסע מרתק.

  • אדי קמפבל, כוכבת רוק ודוגמנית זוכת פרס דוגמנות לשנת 2013, היא הפרזנטורית של "בלאק אופיום". בזכות השיער השחור שלה, עם הגישה של כוכבת רוק, בטוחה בגישתה, אדי נבחרה להיות המוזה של בלאק אופיום. היא מעבירה תחושה אצילית וקורטוב של הנאה, סימן  ההיכר הייחודי שלה בזכותו התפרסמה בכל רחבי העולם.   

אהבה, תשוקה !

משאיר חותם על העור שלי !

מהדהד בכל גופי, כמו צחוק !

אני מרגישה עמו שמשהו מטורף עומד לקרות !

מטורף לטובה !

מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן מציג לקראת חג הפסח שבפתח את הבחירה הנכונה לאביב 2016: "בלאק אופיום" הצהרת נשיות חדשה – גרסה מיוחדת לבושם האיקוני "אופיום" משנת 1977 המהלל את החושניות המסתורית של הנשים.

blek 1

האישה שבעינייה, אין טעם לחיים ללא תשוקה

הבושם מבטא עצמאות, מיועד לנשים הממציאות את עצמן מחדש בכל רגע. נועזות, פראיות, דינמיות, אנרגטיות ומרתקות, נשים הלוקחות סיכונים. בושם מיוחד, מושך, ומקורי. מדבר על חיפוש האחר האסור, לקיחת סיכונים ותחושת התשוקה של תמיד לרצות יותר "בלאק  אופיום" – קלאסי ומהמם, נצחי ועכשווי. לנשים האומרות "כן" לסגנון, ליופי, למסתורין ולתשוקה.

חסר רחמים בכוח המשיכה שלו, אורבאני בגישה שלו, השם אופיום הוא מושג נרדף לתחושה של מסתורין, המבטיח לקחת את כל מי שמשתמשת בו למסע מרתק.

אישה המונעת מתשוקה, משוחררת מאילוצים חברתיים הכובלים את האחרים, גישתה לחיים ייחודית ומיוחדת. חיה את חייה בתאווה, והופכת את הגורל למגרש המשחקים שלה.

"בלאק אופיום" הוא הכרטיס למתחם מאחורי הקלעים, ל- VIP after party. אפלה עמוקה המוארת ע"י הכוכב שבפנים. הוא חסר גבולות, שם שהוא חזק, חסר מורא, מלא תשוקה ושובבני.

blek 1

נקטר אסור – כשחשיכה פוגשת מקור אור מלא מתיקות  

הבושם "בלאק אופיום"  נוצר ע"י רוקחי הבשמים נטלי לרסון, מארי סלמניי, אונורין בלאן ואוליבייה קרספ. ממכר כמו מנת הקפאין הראשונה, עם פרחים לבנים מחשמלים הקושרים את הכל יחד, הניחוח האוריינטלי החדש והמענג הוא התרחקות רדיקלית מהמבנה של הבושם הקלאסי. 4 הכוכבים של עולם הבישום מעניקים את 4 החוזקות שלהם ל"בלאק אופיום" ויוצרים בושם חדש מקורי, מפתה, מושך ורב ממדים. לורסון יוצרת את אקורד הקפה האינטנסיבי, רעיון ה"רוק" של סלמניי סובב סביב

התווים הצלולים מלאי חיים של אגס ופלפל ורוד, החזון של אוליבייה קרספ מתמקד באופי הממכר של הניחוח בעוד אונורין, מחפשת אור בכל דבר.

הוא משחק על חוסר ההתאמה בין מרירות אקורד פולי קפה לבין פרחים לבנים זוהרים. פולי הקפה מכים בחוזקה ומטלטלים את החושים, אחריהם הבושם הופך רך ונשי יותר עם פרחים לבנים של היסמין סמבק ואבסולוט של פריחת התפוז. בסיום, ממכר להפליא, הפיתוי העילאי של וניל ושל תווים עציים של ארז ופטצ'ולי, המעניקים לבושם עוצמה, עומק והידור מסתורי.

blek 1

בקבוק המהדהד כוח, משיכה ופיתוי

הצורה נראית מוכרת עם הלב העגול, הנשי במרכז הבקבוק המרובע והאיקוני של אופיום. אבל זהו הדמיון היחידי. הבקבוק של "בלאק אופיום" בעל גימור נוצץ בשחור מאט, מעניק אופי אורבני. גימור של אבקת כוכבים מנצנץ בעדינות, יהלום גס ועם זאת מעודן. במרכז הבקבוק המרובע והאיקוני של אופיום לב עגול ונשי. בולט בחוסר ההתאמה שלו לסביבה, חתרני, מוחשי, הוא שייך לכף היד, חלק בלתי נפרד. ואז, טבעת האש בליבו, זהב לוהט, נשי הבוער באנרגיה, ועם זאת ברכות ובתחכום – אצילי, קריר, וקשה גם כן.

הבקבוק בתוכו מהדהד כוח משיכה ופיתוי תלת מימד של הנוזל יקר ערך, ארוז בקופסא שחורה ומפוארת, עם לוגו YSL בשחור מנצנץ והשם BLACK OPIUM בזהב ורדרד מעודן. רק תפתחי את האריזה, הרגישי את הבקבוק, הריחי את השיקוי שבפנים. זה הבלאק אופיום שלך ועכשיו זה חלק ממך.

blek 2

הדוגמנית ילידת לונדון אדי קמפבל מובילה את קמפיין הבושם לאישה מבית איב סן לורן – BLACK OPIUM קמפבל היא נערת שער בינלאומית. זוכת פרס דוגמנית השנה 2013, מדגמנת בקביעות בתצוגות אופנה של שבועוני האופנה בבירות האופנה.

קמפבל בטוחה בגישתה, עם יכולת יוצאת דופן להלך קסמים על עדשת המצלמה, היא מקצוענית אמיתית. עיניי האיילה הרכות והמהפנטות שלה מסתירות קשיחות ערמומית, תחכום עירוני, ועם זאת  מרגישה נוח באותה מידה לעסוק בתשוקה הגדולה ביותר שלה: רכיבה על סוסים, אותה היא מבצעת בביטחון, בסגנון ובאומץ לב. ב- 2007 ניצחה במרוץ הסוסים לנשים "גלוריוס גוודווד" Glorious Goodwood.

היא מעולם לא משעממת את עדשת המצלמה, תמיד רעננה, מלאת חיים, מעריכה את הכישרון והמיומנות של הצוותים עימם עובדת, הודות להתעניינות שלה בתולדות האומנות. אדי קמפבל  סיימה בהצטיינות את לימודי התואר הראשון בתולדות האומנות במכון קורטו לאומנות שבאוניברסיטת לונדון. היכולת שלה דמוית הזיקית לקבוע את מגמות האופנה, ולא ללכת בעקבותיהם – בין אם דרך שינוי רדיקלי של התסרוקת וצבע השער שלה או דרך חוש הסגנון המיוחד שלה – דומה ליכולת התנועה הרבגונית שלה הדומות לזו של רקדנית. אדי קמפבל, שלעתים קרובות מקבלת את התפקיד היוקרתי של פתיחת תצוגות אופנה של מעצבים, היא פרפורמרית אמיתית, הממקדת אליה את תשומת הלב של קהל הצופים וקהל הקוראים.

בתפקיד השגרירה של "בלאק אופיום", מגלמת אדי קמפבל  בטבעיות רבה את האופי היפהפה והחתרני של הבושם. עטורת שבחים כ"טווגי" של דורה, תפקידה זה הוא נדבך נוסף ברשימה ארוכה של דברי שבח והלל, ושלב נוסף בקריירה מבטיחה, ארוכה ומלהיבה במהלכה היא ממשיכה לשבות את ליבם של השמות המובילים בעולם האופנה.

מחיר מומלץ לצרכן: (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שקול דעתם).

50 מ"ל – 510 ₪

90 מ"ל –  650 ₪

ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ניו-פארם בפרפומריות נבחרות ברחבי הארץ