כותרות אחרונות
Search

הברווז של דאק יוביל קמפיין בינלאומי חדש לניקוי השירותים !

הברווז של דאק יוביל קמפיין בינלאומי חדש לניקוי השירותים !

הקמפיין יעלה גם בישראל בעלות של כ- 1 מיליון ₪

 

חברת אס. סי ג'ונסון ישראל עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיוני חדש למותג המוביל של החברה- דאק (DUCK), המוביל בעולם את קטגוריית ניקיון אסלות.

 

הקמפיין הבינלאומי החדש  הוא חלק מהשקת הסדרה דאק ג'ל אקונומיקה מקציפה, שיעלה  תחת הסיסמא: "זה לא מדע טילים, זה המדע של דאק".  הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום הבינלאומי אוגלבי  UK. ונאמד בכ- 1 מיליון ₪ (במחירי מחירון).

 

צילום: יחצ דאק

 

הקמפיין יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה:  12, 13 ו- 14 עם סרטון חדש בו מככבת דמות אנימציה של הברווז ה- "brand character" של המותג בכל העולם.

 

המותג השיק לאחרונה סידרת סדרת פורמולות ומוצרים חדשניים המבוססים על נוסחאות ניקיון מתקדמות וחזקות יותר המעניקות ערך מוסף לצרכן. כחלק מהלך זה, דמות הברווז החדשה של דאק מודרנית ואנושית יותר (אנימציה תלת מימד) .

 

קמפיין ההשקה נועד להעלות את המודעות לסדרה החדשה של דאק- ג'ל לניקוי האסלה עם אקונומיקה מקציפה , ולהמשיך בחיזוק נכסיות המותג  בשוק הישראלי.

 

לדברי אורית קמחי, מנהלת השיווק בחברת אס,סי ג'ונסון: "דמות הברווז חודשה לצורך התאמתה לרוח החדשה של מותג דאק".  לדבריה: "הקמפיין מציג מצב מוכר מחיי היום יום שלנו – הצורך של כולנו בשירותים נקיים ומבריקים עם ניחוח רענן וללא מאמץ. דאק ג'ל ניקוי עם אקונומיקה מקציפה מלבין את האסלה, משמיד חיידקים, וריחות לא נעימים. הקמפיין מציג את דאק כנותן פתרון יעיל וללא מאמץ לניקוי מושלם ומרענן.