כותרות אחרונות
Search

הבשמים לגבר שלך לשנה החדשה.

צילום: freepik

 

הבשמים לגבר שלך לשנה החדשה.

השנה העברית החדשה כבר כאן ואיתה כמובן גם חגי תשרי, זמן מושלם לרענן ניחוחות לגבר שלך  – הנה כמה מהבשמים המומלצים שכדאי לך לבחון לרכוש כמתנת חג מושלמת לבן הזוג.

בשמים היו ונותרו לאורך השנים מתנת חג פופולרית ביותר, בעבור גברים ונשים כאחד. עולם הבשמים מתחדש כל העת בעוד ניחוחות חדשים, אטרקטיביים ומושכים, ואין כמו התזה קלה ומרוכזת להותיר ניחוח נעים מעורר לאורך כל היום ולאורך כל השנה החדשה שבפתח. רכישת בשמים כמתנת חג פופולרית במיוחד בקרב בני זוג, שכמו בתחומים רבים אחרים, גם כאן שולטות הנשים הצובאות על הפרפומריות, מתיזות לכל עבר וקובעות מה יהיה הניחוח הבא של הגבר שלהן. בדיוק בשביל החלטנו לתת יד ולסייע לכן לבחון מספר מותגי בישום מובילים שיעניקו לגבר שלך ניחוחות ברמה הגבוהה ביותר:

 

  • אל חרמין – סדרת הבשמים של המותג AL HARAMAIN נחשבת לאחת הסדרות המבוקשות וכוללת דגמי בשמים חדישים בניחוחות מתקתקים לנשים ולגברים, לצד מותג בישום יוניסקס המתאים לשני המינים ונחשב פופולרי במיוחד. בשמי "אל חרמין" לגבר הם בולטים יותר, בעלי נוכחות משמעותית כאשר מספיקה התזה קצרה אחת לשימור ריח מנצח לאורך היום כולו. מדובר באחד במותגי הבישום המובילים והפופולריים בישראל בשנת 2022, ובולט במיוחד גם במכירות טרום החגים – לבשמים השונים של המותג אל חרמין באתר "לילית", לחצו כאן >>

 

צילום: freepik

  • קריד – מותג הבישום CREED מקורו במורשת בת שבע דורות ולמעלה מ-250 שנות פיתוח וייצור מוצרי פרפומריה ובישום, המזוהה עם בתי מלוכה בעולם, בראשם בית המלוכה הבריטי, לרבות ייצור מוצרי בישום באופן פרטי לחצרות מלוכה. המותג הבריטי מתמקד בלכידת ניחוחות בטכנולוגיה ייחודית ויוצר את דגמי קריד לגברים המעניקים ניחוח עדין, מרוכז עם אלמנטים של יוקרה וחגיגיות. מלבד הריח הייחודי והמושך, קריד הוא בושם מעוצב במארז מרהיב בעל אלמנטים ועיצוב בהשראת חצר המלוכה, ובכך מהווה מתנה מושלמת לגבר, הן בנראות, והן בניחוח ובאיכות המוצר.

 

  • ג'ולייט האז אה גאן – מותג נועז שנועד לפזר ולהקרין אהבה ופיתוי ,ומציג את סיפורו והאמירה הייחודית בניחוח חמצמץ ועדין, בעל עמידות ארוכת שעות ובמארז מעוצב. כל דגם בושם JULIETTE HAS A GUN משלב אמירה לצד ניחוח ייחודי ומלהיב כאשר האקדח מסמל את הבושם כנשק כאשר הוא מתייחס אל ריחו המושך כאל נשק הפיתוי והשם ג'ולייט קורץ אל אחד מסמלי האהבה הגדולים בכל הזמנים – רומיאו ויוליה.

 

  • בלו דה שאנל – קשה לדבר על מותגי בישום לגבר מבלי להזכיר את המותג המסורתי והוותיק Chanel, מותג שאינו נח על שמריו ומקפיד במרוצת השנים על עדכנות וחדשנות, כאשר לצד מותגי הבישום החדישים הוא שומר על מעמדו ומציג את אחד מבשמי הגברים המובילים "בלו דה שאנל". המארז הכחלחל מכיל בושם גברי בעל ריחות עמוקים ונוכחות, כזה שמסובב ראשים ונותר עומד במעליות, מתאים במיוחד לאירועי ערב ומשלב בין הגבר המודרני לגבר המסורתי, בהתזה קצרה ונעימה אחת.