כותרות אחרונות
Search

מוצרי טיפוח וביוטי לבת הזוג כמתנה לחג.

צילום: freepik

 

מוצרי טיפוח וביוטי לבת הזוג כמתנה לחג.

עם בוא החגים, בכל שנה עולות שוב השאלות המזוהות עם ההוויה הישראלית – איפה עושים את החג, מה אוכלים ומי דואג לקינוחים וכמובן מה לקנות במתנה, למארחים, להורים, לבן ולבת הזוג.

 

על פניו רכישת מתנות בין בני זוג אמורה להיות פשוטה יותר. ההיכרות עמוקה, כמו גם הידע אודות מוצרים קיימים או חסרים, ההעדפות האישיות, החלומות והשאיפות. עם זאת, רבים ולא נפתיע אם נאמר בעיקרם גברים, מתקשים מעת לעת לחדש ולהפתיע בבחירת מתנה לבת הזוג. רכישת בגדים מועדת לכישלון על בסיס מידה וסגנון, מוצרים לבית נתפסים קצת בתור שובניזם טהור ומוצרי טכנולוגיה ודיגיטל אינם מתחברים ממש להיבט החגיגי. לאחרונה מספר חברות מובילות בתחום הביוטי והטיפוח, פעלו בניסיון לפתור לחלק מהגברים המבולבלים את ההתלבטות והעמידו לרשותם מגוון מארזי חג הכוללים מוצרי איכות שכל אישה תשמח לקבל, לצד מוצרים בודדים שיכולים להוות הפתעת חג מושלמת. הנה כמה אפשרויות ששווה לכן הגברים לבחון ולבדוק:

 

  1. המותג האיטלקי המוביל KIKO MILANO יצא לאחרונה בסדרת מוצרי איפור חדשה בשם DOLCE DIVA המותאמת במיוחד לאקלים הישראלי החם ומשלבת מוצרים הכוללים פורמולות הגנה מפני קרינת השמש, עמידים במים ובזיעה, בעלי מראה מודגש גם ביצירת שכבת איפור יחידה, קלילים על העור ובעלי ברק ייחודי המעניק מראה זוהר. ניתן לרכוש מוצרים בודדים או מארזים משולבים, בהתאם להעדפה ולהרגלי השימוש של הבת הזוג. בין המוצרים בסדרה ניתן למצוא שפתון בניחוח שקדים, עשיר בלחות, תחליב לגוף ולפנים, מייק אפ בגימור מט ומוצרים נוספים.

 

צילום: freepik

 

  1. גם נשים שלא מרבות באיפור, יכולות להנות מאחד המוצרים החדשים והמעניינים ביותר של התקופה האחרונה בתחום הטיפוח והוא Face Foundation ספריי מייקאפ לפנים מבית BYNETA, מותג הביוטי של הדוגמנית נטע אלחמיסטר. המוצר הייחודי קיים במספר גוונים ובהתאמה לכל סוגי העור, קל ליישום באמצעות התזה ומעניק לפנים מראה אחיד, צעיר ומלא ברק. הספריי מסתיר בקלות כתמי פיגמנטציה, פצעי אקנה ופגמים אחרים, עמיד בחום ואינו נוזל, מספק מראה טבעי במיוחד ומתאים הן לשימוש יום יומי והן לאירועי ערב כבסיס לאיפור. המוצר מועשר בנוגדי חמצון טבעיים, ומלבד כיסוי וברק גם מסייע בעיכוב תהליכי הזדקנות ושיפור מרקם העור.

 

  1. חברת SR COSMETICS מציעה מוס קטיפתי לפנים המיועד לבעלות עור רגיש ומבוסס על שימוש בצמחי מרפא ביניהם:
    * שמן לבנדר המשקם רקמות עור פגועות, מחדש את שכבת הדרמיס ונוגד דלקות.
    * ריכוז קלנדולה הנלחם בפתוגניים ובמזהמים, משקם ומחדש את העור.
    * כורכום המחטא ומרפא פצעים דלקתיים וחטטים.
    * שמן גרניום המקרר ומשקם סימני כוויות, מסייע לטיפול בבעיות דרמטטיס ואקזמות.

 

המוס המדובר מגיע במרקם קטיפתי ונעים, מתאים לכל סוגי העור ולכל טווח הגילים, מתאים לשימוש יום יומי ובעל ריח נעים במיוחד. שימו לב גברים יקרים, הטיפ החשוב ביותר בבחירת מתנה לבת הזוג היה ונותר – פתק החלפה. שיהיה בהצלחה!