כותרות אחרונות
Search

הגב' נויה ינאי ישראלי מונתה לסמנכ"לית השיווק בחברת "BUYME"

"לפנק לפנק" – הדור הבא !

גב' נויה ינאי ישראלי מונתה לסמנכ"לית השיווק בחברת "BUYME"

 

חברת "BUYME", פלטפורמת המתנות החווייתיות הגדולה בישראל, הודיעה על מינויה של הגב' נויה ינאי ישראלי לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה.

 

ינאי ישראלי,  שעד לאחרונה שימשה כמנהלת  ה- "Corporate Marketing" ב"לאומי קארד", נכנסת לתפקיד חדש בחברה.

 

ברקע מינויה של נויה ינאי ישראלי, מתכוונת חברת "BUYME" להרחיב את הפעילות העסקית והשיווקית שלה ולהיכנס לתחומי פעילות נוספים. זאת, תוך מינוף הצמיחה המהירה של החברה והמהפכה שחוללה בשוק המתנות בשנים האחרונות.

 

גב' נויה ינאי ישראלי היא בעלת ניסיון רב בעולם השיווק ושימשה בעבר בשורה של תפקידים בכירים, בין היתר בשידורי קשת, במשרדי פרסום מובילים ו"בלאומי קארד". בתפקידה ב"לאומי קארד" הייתה חתומה על הובלת האסטרטגיה, בניית המותג ופיתוח השפה המותגית המצליחה, המזוהה עם הסלוגן שהפך למטבע לשון, "לפנק לפנק לפנק". במסגרת תפקידה זה , ניהלה  הגב' ינאי ישראלי את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים והתקשורת השיווקית בכיכובם של קרן מור ויובל סגל.

 

גב' נויה ינאי ישראלי – צילום: רפי דלויה

 

מנכ"ל "BUYME" יונתן אלון: "אנו מברכים את נויה על הצטרפותה להנהלת החברה כחלק מתהליך הצמיחה ש- חברת "BUYME" עוברת. אנו בטוחים שניסיונה הרב והמגוון ויכולותיה השיווקיות יתרמו רבות להתפתחות והצלחת החברה."

 

על חברת BUYME

חברת "BUYME" היא פלטפורמה דיגיטלית לשליחת מתנות חווייתיות שקולעות בדיוק לטעמו של המקבל ומותירות זיכרון שנשאר לאורך זמן. ל- "BUYME" מאות שותפים עסקיים ממגוון עולמות, בהם מסעדות יוקרה; רשתות אופנה פופולריות; מפעילי סדנאות; תאטראות; בתי מלון וספא וכל מותג אהוב המספק חוויה יוצאת דופן. את המתנות של חברת "BUYME" ניתן לשלוח בתזמון מדויק ובשילוב תמונה והקדשה אישית כמסרון, לכתובת המייל בהדפסה עצמית.