כותרות אחרונות
Search

"הגוף לקידום הקוסמטיקאיות" בהנהלתה של תמי בניטה ערך את הכנס הגדול והמוביל של השנה בתחום הקוסמטיקה !

"הגוף לקידום הקוסמטיקאיות" ערך את הכנס הגדול והמוביל של השנה

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות, היוזמה החדשנית של תמי בניטה, אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה והביוטי ערך את הכנס הגדול והמוביל לשנת 2018 !

תמי בניטה הכוהנת הגדולה של ענף הקוסמטיקה – צילום: דביר כחלון

 

תמי בניטה הכוהנת הגדולה של ענף הקוסמטיקה שזוכה להצלחה מטאורית, מארגנת כנסים מקצועיים יוקרתיים בתחום הקוסמטיקה והביוטי כבר קרוב לעשור ומלווה קוסמטיקאיות מקצועיות, ותיקות או בתחילת דרכן, בכל היבט הקשור לעשיה המקצועית שלהן.

 

 

צילום: דביר כחלון

החזון של תמי בניטה והגוף לקידום קוסמטיקאיות הוא ללמד נשים מהי העצמה ועוצמה אישית ועסקית וכיצד להצליח לשלב בצורה אופטימאלית ביניהם לבין חיי משפחה ותפקוד מלא כאם ולא רק כבעלת עסק מצליח. הם מזמינים נשים מכל רחבי הארץ להצטרף להצלחה וליהנות מכנסים מקומיים ברמה בינלאומית, עם מיטב המרצים בתחום ועם אפשרות לקבלת הטבות משמעותיות לכל מי שעוסקת בתחום.

 

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות ערך  במלון הילטון היוקרתי אירוע מרשים שכלל  את מיטב החברות המובילות בארץ בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, איפור, ציפורניים, הסרות שיער ועוד. בכנס נפגשו בעלות עסקים המשיקות לתחום העיסוק שלהן ונפתחה בפניהן ההזדמנות חדשה ליצור קשרים עסקיים ואישיים שיתרמו למינוף העסקים שלהן שלך.

צילום: דביר כחלון

הגוף לקידום קוסמטיקאיות הציע לחברות הנרשמות לארגון סל שירותים מקיף המספק מענה לכל אתגר מקצועי שקוסמטיקאית יכולה להיתקל בה: סטיילינג לקליניקה, איסוף לידים, הדרכות בנושאי שיווק ומכירות, התנהלות מול התקשורת ועוד…

 

תמי בניטה נפגשה אישית עם כל קוסמטיקאית, על-מנת לבנות לה תכנית פעולה מותאמת אישית ולסייע לה למצות את מירב ההטבות המגיעות לה דרך הגוף לקידום קוסמטיקאיות, כולל שיתופי פעולה עם חברות קוסמטיקה גדולות והשגת הנחות על רכישת המוצרים.

צילום: דביר כחלון

 

החברות בגוף תקפה לשנה ומתאימה לקוסמטיקאיות המעוניינות להרחיב את  קהל הלקוחות שלהן ולשמר את הקהל הקיים, בכל שלב של בניית העסק ופיתוחו.

 

פייסבוק: תמי כהן בניטה

קבין ישראל

Benita Beauty for Business

03-7168770

cabine@bezeqint.net