כותרות אחרונות
Search

הדוגמנית הבינלאומית ד"ר קרוליין קלוסמן השיקה בישראל סדרת טיפוח לנשים ולגברים

בתמונה מימין: ד"ר קרוליין קלוסמן, רון פורת מנכ"ל הרבלייף ישראל וד"ר להבית אקרמן מומחית ברפואת עור

צילום: אלעד גוטמן

רון פורת מנכ"ל הרבלייף ישראל ובכירי החברה, השיקו במקביל להשקה בינלאומית, את  סדרת הטיפוח  סקין   המיועדת  לנשים ולגברים. האירוע נערך במסעדת ה"קוואטרו" בתל אביב וכלל  פינות התנסות במוצרים החדשים, קוקטייל חגיגי וארוחת בריאות  בניצוחו של השף משה אביב, שהכין תפריט מיוחד בהשראת הסדרה החדשה, על טהרת אורח חיים בריא ורכיבים טבעיים,  ערכים  המזוהים עם מוצרי הרבלייף. אורחת הכבוד באירוע הייתה ד"ר קרוליין קלוסמן (38) שהגיעה מניו-יורק, ד"ר קלוסמן הינה כירורגית מומחית ודרמטולוגית, המשמשת כמומחית העור של הרבליף העולמית.

ד"ר קרוליין קלוסמן,  נשואה כיום לתריאטלט הידוע  סבסטיאן קופלנד, פתחה את האירוע בנאום קצר וסיפרה שהגיעה לישראל ל – 3 ימים בלבד, עם התינוקת בת השנה לילו. קלוסמן שנולדה בגרמניה עדכנה את האורחים שמגיל 15 היא מדגמנת בעיקר למוצרי ביוטי ואופנה. בגיל 18 עברה להתגורר בפריז במסגרת העבודה כדוגמנית בסוכנות מובילה. את לימודי הרפואה החלה בגיל 23  ולאחר הלימודים  התקבלה כחוקרת בחברת הרבלייף העולמית שם הכירה את בעלה התריאטלט הידוע  סבסטיאן קופלנד, אתו התחתנה לפני 6 שנים. קלוסמן סיפרה שחברת הרבלייף מלווה את בעלה כספונסרית בכל תחרויות הספורט שהוא משתתף, מזה מספר שנים. עם סיום האירוע נסעה האורחת לטיול  בים המלח ובירושלים ותטוס להשקת הסדרה החדשה, גם  באיטליה ומשם לסבב שכולל 14  מדינות נוספות ברחבי העולם.

 רון פורת – מנכ"ל הרבלייף ישראל, אמר באירוע שהסדרה החדשה היא מהפך בתחום הטיפוח בעולם: שילוב של קוסמטיקה ותזונה בריאה. לדבריו: הסדרה החדשה מבוססת  על מחקרים קליניים עולמיים ומהווה המשך טבעי לפילוסופיה של המותג, הדוגל באורח חיים בריא ומאוזן". לדבריו: "הסדרה מיועדת גם לגברים המעוניינים לשמור על עור צעיר ורענן".

 ד"ר להבית אקרמן העוסקת המתמחה בטיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים חתמה את האירוע  בהסבר קצר על מוצרי הסדרה ויתרונותיהם. בסוף האירוע הצטלמה  ד"ר קרוליין קלוסמן סלפי עם המוזמנים…….