כותרות אחרונות
Search

הדור הבא של מוצרי הגינון – מסור חשמלי נטען, קל משקל ושקט.

צילום: STIHL

 

הדור הבא של מוצרי הגינון.

מסור חשמלי נטען, קל משקל ושקט.

מהיום אפשר לגזום ולנסר גם בין השעות 14:00-16:00. 

 

צילום: STIHL

 

חברת ש. ונציה היבואנית הרשמית ובלעדית של כלי הגינון האיכותיים של חברת  STIHL משיקה מסור חשמלי נטען וידידותי לסביבה המיועד לשימוש ביתי -לגינה ולעבודות בעץ של  STIHL  מדגם GTA. 26.

 

* קומפקטי ויעיל

* קל משקל הפעלה פשוטה ונוחה למשתמש

* פעולה שקטה

* הספקי עבודה גבוהים

*חסכוני באנרגיה ושומר על איכות הסביבה אינו מזהם את האוויר

*מצויד בסוללת Lithium-Ion נטענת המתאימה לכל מוצרי סדרת STIHL AS System

 

צילום: STIHL

 

ש. ונציה המתמחה ביבוא שיווק והפצת ציוד וכלי גינון לחקלאות כבר למעלה מ100 שנה, משווקת בלעדית בארץ את מוצרי  חברת STIHL  הגרמנית  יצרנית כלי הגינון המובילה בעולם.

 

חברת ש.ונציה משווק בארץ  את הדור הבא של מוצרי הגינון – סדרות הכלים הנטענים של STIHL המיועדים  למגוון משתמשים לשימוש ביתי ומקצועי.

 

היכרות רבת שנים עם אופי העבודה בגינה הביאה את STIHL לייצר מוצרים נוחים, מעוצבים ופשוטים לתפעול לכל משתמש – החל מגננים מקצועיים ועד המשתמש הביתי.

 

בימים אלה, החלה ש. ונציה בשיווק מסור נטען חדש לגינה של  STIHL  מדגם GTA 26, המתאים לשימוש הביתי לתחזוקת גינה מושלמת ולפעולות נגרות.

 

המסור הנטען  של STIHL שקט ביותר, קל משקל (ללא הסוללה – 1.2 קילו, עם הסוללה – 1.45) ידידותי יעיל וחסכוני באנרגיה. 

 

והוא ניתן לשימוש עם שמן Multioil Bio  הידידותי  לסביבה  שאינו פוגע בצמחיה.

 

צילום: STIHL

 

מדובר במוצר נח ופשוט להפעלה ולשימוש  המתאים לגיזום עצים ושיחים, דילול ענפים , ולבנייה ונגרות בעץ. ה- GTA 26 מציע ביצועי חיתוך גבוהים ומרשימים, פעולה שקטה, ידית עם ציפוי גומי לאחיזה נוחה וארגונומיה מעולה והוא מגיע עם סוללת Lithium-ion דגם AS , הספק V 10.8 ייעודי לסדרה  המתאים גם לכל שאר מוצרי הסדרה. כך ניתן לרכוש באופן חד פעמי סוללה, ולהנות ממנה גם בשימוש במוצרים נוספים.

 

לדברי עמית  שמר מנכ"ל  ש.ונציה: "כלי הגינון הנטענים הם המבוקשים ביותר כיום בתחום הגינון הביתי, ההפעלה השקטה שלהם לצד הטענה פשוטה שאינה מצריכה התעסקות עם בנזין ו/או כבל חשמל וגודלם הקומפקטי, שאינו בא על חשבון ביצועים מושלמים הופכת אותם לאידיאלים לשימוש. העולם המקצועי למכשירי גיזום וגינון פונה למוצרים איכותיים , בעלי מאפיינים השומרים על איכות הסביבה. חברת STIHL שהינה, מהמובילות בעולם בתחומה, מובילה את הקו הירוק בהצלחה ומפתחת מוצרים, המאפשרים לגננים החובבים, נשים וגברים כאחד, ליהנות ממוצרים איכותיים, קלים להפעלה וירוקים."

 

מחיר מומלץ לצרכן  GTA 26: 1150 ₪

הקיט כולל:

מסור GTA 26

סוללה AS 2

מטען AL 1

שמן Multioil Bio

תיק נשיאה ואחסנה

 

צילום: STIHL

 

את מוצרי הגינון של חברת STIHL ניתן להשיג ב:

https://www.svenezia.co.il/

ובנקודות המכירה בכל רחבי הארץ

לרשימת נקודות המכירה:

https://www.svenezia.co.il/branches

 

אודות ש. ונציה:

חברת ש. וונציה, בבעלות ליה לאור ויעל ונציה (נכדותיו של שלמה ונציה מיסד החברה) הינה חברה וותיקה החוגגת בימים אלה 100 שנות פעילות , והיא המפיצה הבלעדית של כלי הגינון של STIHL. מוצרי החברה מופצים בעשרות נקודות שרות ומכירה בארץ ובאתר החברה. חברת ש.ונציה מעמידה לרשות נקודות השרות מערך רחב של חלפים מקוריים , הדרכות שרות ותמיכה טכנית, על מנת לתת ללקוח את רמת השרות הגבוהה ביותר .