כותרות אחרונות
Search

הדור הבא של תוספי הכורכום – כורכומין ליקוויד ג'ל !

הדור החדש של תוספי הכורכום !

חברת "סופהרב" משיקה: כורכומין ליקוויד ג'ל !

כמוסות ליקוויד ג'ל עם פטנט הכורכומין המהפכני להגברת הזמינות הביולוגית – BCM-95® בעל ההרכב הייחודי של כורכומין טהור ושמני כורכום.

 

הטרנד התורן בגזרת הבריאות, הוא ללא ספק הכורכום. כשליש מאוכלוסיית העולם כבר צורכת כורכום בשימוש רפואי מסורתי בין אם זה בתבלין, שורש או קפסולות, והוא משמש כאחד מצמחי המרפא החשובים ביותר בעולם.

 

צילום: אבי בר

 

ישנם למעלה מ- 7,000 מאמרים ומחקרים שונים שהוכיחו בזה אחר זה את חיוניותו של הכורכום לבריאותנו. מה שהופך אותו לפופולרי כל-כך אלו חומריו הפעילים שהידוע מכולם הוא הכורכומין. על אף יתרונותיו המובהקים של הכורכומין, החיסרון הגדול של השימוש בו באבקת התבלין הוא זמינותו הביולוגית הנמוכה לגוף האדם. הוא מתפנה מהר מהגוף, חילוף החומרים שלו מהיר וזמן השהייה שלו בדם קצר.

 

איתן מרקוביץ, מנכ"ל ובעלים חברת "Supherb" – צילום: אבי בר

 

בגלל בעיית הזמינות הנמוכה עלו מגוון רחב של מותגי "כורכומין" בשנים האחרונות שהציגו פתרונות שונים לבעיה כמו תוספת פלפל שחור, לציטין ועוד. עם זאת, בכולם בלטו כמה חסרונות שהפריעו לצרכנים: חלקם הגיעו בטבליות גדולות וקשות לבליעה, חלקם בכמוסות (אבקה) שלא הכילו ריכוז מספק ולכן כמות גדולה מהן נדרשה לצורך הגעה למינון מדויק. ובסופו של דבר רובם לא הצליחו לעמוד בהבטחתם לצרכנים.

 

צילום: אבי בר

 

כעת יוצאת חברת תוספי התזונה "Supherb" (סופהרב), עם הדור החדש של תוספי הכורכומין: כורכומין ליקוויד ג'ל המהווה פריצת דרך משמעותית בתחום. מעכשיו אפשר להתרגל לנטילה קלה של כורכומין מרוכז ואפקטיבי בטכנולוגיה חדשנית של ליקוויד ג'ל. הרכב המוצר כולל גם את פטנט הכורכומין הבינלאומי BCM-95® המשפר משמעותית את זמינותו הביולוגית של הכורכומין ולכן אפקטיבי ביותר עבור גופינו.

 

צילום: אבי בר

 

היתרונות של פטנט כורכומין BCM-95®:

  • זמינות ביולוגית טובה ב- 1,000% יותר בהשוואה לתמצית כורכומין תקנית!

  • זמן שהייה מקסימלי בגוף האדם (12-8 שעות)

  • מבוסס על מחקר עולמי של 13 שנה ומוגן ע"י 13 פטנטים

  • מגובה בהוכחות עם למעלה מ- 33 מחקרים, לרבות מחקרים קליניים

  • בעל סטטוס של GRAS (בטוח לשימוש) על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי

 

BCM-95® מורכב משילוב עוצמתי של 100% תמצית כורכום איכותית בתוספת שמני הכורכום החיוניים המצויים באופן טבעי בשורש – בדיוק כפי שהטבע תכנן! שמני הכורכום (טורמרונים) נמצאו יעילים ביותר להעלאת זמינותו הביולוגית של הכורכומין ובעלי תכונות מועילות ועוצמתיות בפני עצמם.

 

בכורכומין ליקוויד ג'ל מקבלים את החומר הפעיל (כורכומין + שמני כורכום) כנוזל בתוך כמוסת הג'ל. בניגוד לתכשירי כורכומין באבקה יבשה, בכמוסות ליקוויד ג'ל ניתן להכיל חומרים פעילים בצורת שמן – כמו שמני הכורכום (טורמרונים) שמהווים חלק חשוב ומהותי בתפקוד הכורכומין בגוף ! 

 

צילום: יח"צ

 

כמוסת ליקוויד ג'ל מאפשרת:

  • מסיסות טובה יותר וספיגה מהירה יותר – יתרון כפול!

  • שמירה טובה יותר על החומרים הפעילים מפני חמצון ולחות

  • נטילה קלה ונוחה ללא תחושת המחנק המקושרת לטבליות גדולות

  • אורך חיי מדף ארוכים יותר

 

איתן מרקוביץ, מנכ"ל ובעלים חברת "Supherb" (סופהרב), ויו"ר פורום תוספי התזונה באיגוד לשכות המסחר: " כורכומין ליקוויד ג'ל פותח ויוצר במפעל סופהרב, שהינו מפעל תוספי התזונה המתקדם בישראל המפתח, מייצר ומשווק תוספי תזונה איכותיים לארץ ולשווקים בינלאומיים. שוק מוצרי הכורכום רושם גידול מרשים מדי שנה, לכן החלטנו בסופהרב לפתח את כמוסת הליקוויד ג'ל, בעלת יתרונות ספיגה הגבוהים יותר משאר המוצרים הקיימים בשוק. עם ריבוי המוצרים והמותגים הקיימים בשוק תוספי התזונה, מומלץ  להקפיד על בחירה של תוסף איכותי ובטוח לשימוש, באישור משרד הבריאות ואשר יוצר בתנאים נאותים".

 

את כורכומין ליקוויד ג'ל ניתן להשיג להשיג בביתי הטבע ורשתות הפארם.

אריזות של 30 כמוסות רכות. מחיר מומלץ לצרכן 129 ₪.