כותרות אחרונות
Search

הדרך לשווקים הבינלאומיים עוברת בפיתוח ישראלי: "מלח הארץ" מרחיבה את פעילותה בעולם עם פיתוח פורץ דרך "אוממיקס"

הדרך לשווקים הבינלאומיים עוברת בפיתוח ישראלי: "מלח הארץ" מרחיבה את פעילותה בעולם עם הפיתוח פורץ הדרך "אוממיקס".

החברה מודיעה על התרחבות הסכמי שיווק האוממיקס לאוסטרליה, פולין, דרום אפריקה ותאילנד.

 

חברת "מלח הארץ" מרחיבה את הפעילות העסקית הבינלאומית שלה . בימים אלה מודיעה החברה על  שיתופי פעולה חדשים וחתימה על הסכמי שיווק והפצה ל'אוממיקס' – פיתוח חדשני ופורץ דרך שפיתחה החברה בישראל.

 

כיום 'מלח הארץ' משווקת את ה"אוממיקס" בהצלחה במדינות צפון אמריקה, אנגליה, הולנד, בלגיה ולוקסמבורג; שיתופי הפעולה החדשים כוללים מספר מדינות בעולם, שאופיינו בחברה כשווקים רלוונטיים  לשיווק ה"אוממיקס", ובהן אוסטרליה, פולין, דרום אפריקה ותאילנד.

 

צילום: יח"צ

 

  • בתאילנד, בה מוצרים טבעיים הם טרנד עולה, חברת Wang Chemicals Co. Ltd תשווק את "אוממיקס" כמוצר טבעי המהווה ואלטרנטיבה למלח הנפוץ בתאילנד.

  • באוסטרליה, חברת Ingredientbox Pty תשווק את "אוממיקס" בדגש על מאפייני הטעם של המוצר בשילוב עם מוצרי מזון אחרים.

  • בפולין ישווק ה"אוממיקס" על ידי חברת Bajar המדגישה כי ישנו ביקוש גובר למוצרי פרימיום המכילים מרכיבים טבעיים בלבד.

  • בדרום אפריקה, חברת WCA Life Science (Pty) Ltd תשווק את "אוממיקס" ובעזרתו תספק פתרון לחברות רבות המתמודדות עם המדיניות הנוקשה של דרום אפריקה בנוגע להפחתת השימוש במלח במזון.

 

ה"אוממיקס" הוא מוצר הדגל של 'מלח הארץ' המבוסס על תמציות צמחים טבעיות בשילוב מלח ים. השימוש באוממיקס מאפשר הפחתה של כ-25%-45% נתרן במוצרי מזון קיימים וחדשים ואף נמצא יעיל בהפחתת סוכר במגוון מזונות, תוך שהוא שומר על פרופיל הטעם המוכר לצרכן ולרוב אף משפר אותו. מדובר במוצר טבעי לחלוטין המאפשר התוויה נקייה, וכן צמחוני, ללא גלוטן וללא אלרגנים.

 

 

ה"אוממיקס"  מתאים לשימוש במגוון רחב של מוצרים ממוצרי בשר עוף או דגים ועד רטבים ומרקים.

 

'"הדרישה הגוברת לשילוב "אוממיקס"  במוצרי מזון בעולם נתמכת על ידי העלייה במודעות  והעדפות הצרכנים  לרכישת מוצרי מזון בריאים וטבעיים.  הצרכנים הם שדוחפים את תעשיית המזון לייצר מוצרי מזון איכותיים ובריאים יותר " אומרת רויטל בן שחר, מנהלת השיווק והחדשנות ב'מלח הארץ'.

 

"מלח הארץ" זכתה עם מוצר זה בפרסים חשובים בתערוכות בעולם, בשל היותו פיתוח חדשני ופורץ דרך.

דיוויד הארט, מנהל המחלקה העסקית ב'מלח הארץ': "אנחנו שמחים להודיע על התרחבות הפעילות של "מלח הארץ" ויצירת שיתופי פעולה בינלאומיים בדגש על "אוממיקס". כל החברות הנכללות בהסכמי השיווק החדשים, הן מהמובילות בתחומן בשוק מוצרי המזון הבריאים וכמוהן, כך כל חברות המזון הבינלאומיות איתן אנו עובדים, מביאות עמן ערך מוסף לשוק המזון. אנחנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות של חברות אלה  בכדי לסייע להן לייצר מזונות בריאים וטעימים יותר באמצעות ה"אוממיקס".

 

מלח הארץ ממשיכה לנהל מגעים עם שותפים נוספים בארץ ובעולם להחדרת המוצר לחברות תעשיית המזון המובילות .

 

 

על מלח הארץ
"מלח הארץ" היצרנית המובילה  של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922, הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. 'מלח הארץ' מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים מתקיימת באזור בריכות המלח פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה. לטובת שימור והגנה על עופות המים הקימה החברה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים והיא אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע והצבת מצלמת תצפית באזורי הקינון. "מלח  הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ולשימושים שונים.