כותרות אחרונות
Search

הוטרינר פרופ' חאפז בסיור מקצועי במפעלי קבוצת "עוף טוב"

פרופ' חאפז מבכירי החוקרים והרופאים הוטרינריים בעולם בסיור מקצועי במפעלי קבוצת "עוף טוב"

פרופ' חאפז המכהן כראש המחלקה לרפואת עופות באוניברסיטה הפתוחה  של ברלין, נחשב לאחד מבכירי החוקרים והרופאים הוטרינריים בעולם ומשמש כיועץ מקצועי בנושא עופות לוועדת התקינה של האיחוד האירופי; הגיע בימים אלו לסיור מקצועי במפעלי קבוצת "עוף טוב" לפגישות עם מנכ"ל קבוצת עוף טוב וצוות החטיבה החקלאית.

פרופ' חאפז , המכהן כראש המחלקה לרפואת עופות באוניברסיטה הפתוחה  של ברלין, נחשב לאחד מבכירי החוקרים והרופאים הוטרינריים בעולם ומשמש כיועץ מקצועי בנושא עופות לוועדת התקינה של האיחוד האירופי הגיע בימים אלו לסיור מקצועי במפעלי קבוצת "עוף טוב" לפגישות עם מנכ"ל קבוצת עוף טוב וצוות החטיבה החקלאית .

of tov 2

יוסי ניר מנכ"ל קבוצת "עוף טוב" שניפגש עם פרופ' חאפז ציין , כי עוף טוב שמה לה למטרה כחברה גדולה ומובילה במשק לקדם פיתוח עסקי וכלכלי תוך התחשבות בצרכי החברה וקיימות. גידול של עוף ללא אנטיביוטיקה מתחשב גם  ברווחת כלל הציבור ובריאותו שכן שימוש יתר באנטיביוטיקה מייצר עמידות של חיידקים לטיפול אנטיביוטי. עוף טוב פועלת כדי לתת לצרכנים שלנו את המוצרים הכי איכותיים. העוף מקבל תוספים טבעיים  וגדל ללא אנטיביוטיקה,  או זרזי גדילה. עוף טוב חברה במהלך הגידול ללא אנטיביוטיקה עם חברת  Nutreco הבינלאומית, המתמחה בהזנת בעלי חיים. Nutreco חרתה על דגלה את ערכי האיכות, חדשנות וקיימות בהזנת בעלי חיים. שיתוף הפעולה הצמוד אפשר הימנעות משימוש קבוע באנטיביוטיקה בתהליך הגידול והתבססות על איכות התזונה. 

רמי אייזק מנהל החטיבה החקלאית הסביר כי המהלך יצא לדרך לאחר תהליך ממושך של מחקר ופיתוח בו היו שותפים גם טובי המומחים בתחום מהעולם.

בסופו הצליחה החטיבה החקלאית של קבוצת עוף טוב לגדל עופות ללא אנטיביוטיקה שהתפתחו יפה ללא  גידול ברמת התחלואה ו/או התמותה בהשוואה לקבוצת הביקורת שצרכה אנטיביוטיקה.