כותרות אחרונות
Search

"הוט" מציגה תכנים חדשים 25.11.2016 – 1.12.2016

"הוט" מציגה תכנים חדשים  

25.11.2016-1.12.2016

קומדי סנטרל סטיישן

HOT קומדי סנטרל הופך לתחנה המרכזית עבור יוצרי הרשת המקומיים עם תוכנית מערכונים חדשה בכיכובם, שלוקחת את הקסם שבשיטוט ברשתות חברתיות ומעתיקה אותו לטלוויזיה!

יוצרי הרשת, אשר בימים כתיקונם מעלים חומרים לערוצי היו-טיוב או לעמודי הפייסבוק הפרטיים שלהם, חוברים לפרויקט ראשון מסוגו, בו הם יוצרים חומרים מקוריים גם לטלוויזיה.

"קומדי סנטרל סטיישן" תורכב מחומרים חדשים ובלעדיים של היוצרים, שיעלו בהמשך גם בפלטפורמות הדיגיטליות שלהם.

הפרויקט יוצא לדרך עם שמונה יוצרי רשת, שיחלקו ממיטב יצירתם: דובדבני וקובץ', מיכל גבריאלוב, דני קמושביץ', יובל חקלאי, נגה דיאנג'לי, עופר ומאור וארז קליימן

החל מה-1.12, ימי חמישי ב-21:00, ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

 hot-1

חדשות עם שיניים

לירון פאוקר ודרור טייכנר – "צמד שיניים" אשר מוכרים בזכות התוכן הקורע והוויראלי שלהם ברשת, מגישים את מהדורת החדשות הכי מופרעת על המסך – חדשות עם שיניים.

כל הנושאים הכי בוערים יקבלו התייחסות: יוקר המחיה, לגליזציה של סמים קלים, המצב הבטחוני-מדיני ועוד, היישר מאולפן החדשות שהקימו אצלם בסלון. במהדורות החדשות יתארחו שלל אורחים הזויים, כתבות שטח מעמיקות (עאלק), וכמובן – תחזית מזג האוויר ופרסומות חסות דפוקות לגמרי.   

החל מה-1.12, ימי חמישי ב-21:10, ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

סרטים ב-HOT בידור ישראלי

יום שישי –25.11.2016

  • 12:35 עליזה מזרחי

 שישי שבת אריק איינשטיין- 3 שנים לפטירתו

  • 05 עיניים גדולות

  • 19:25 סאלח שבתי

 

יום שבת 26.11.2016

  • 15:05 עיניים גדולות

  • 16:25 סאלח שבתי

  • 20:40 מציצים

יום חמישי 01.12.2016

22:25 שלוש אמהות

hot-2

החיים הסודיים של חיות המחמד – The Secret Lives of Pets

כלב טרייר בשם מקס מזמין את חבריו הכלבים לבלות בדירה שבה הוא גר לאחר שהבעלים שלו יוצאת לעבודה כל יום. חייו השקטים והאהובים מופרעים יום אחד כשקייטי, הבעלים שלו, מביאה הביתה את דיוק, כלב עזוב שמקס מיד לא מחבב. היריבות ביניהם מביאה לכך שיום אחד, שניהם הולכים לאיבוד ברחובות ניו יורק. בדרך חזרה לביתם, הם פוגשים ארנבון מרושע שעומד בראש קבוצת חיות עזובות המתכננת את נקמתה במין האנושי. קומדיית אנימציה לכל המשפחה. קולות: לואיס סי.קיי, קווין הארט, אריק סטונסטריט, אלי קמפר, אלברט ברוקס ואחרים. בימוי: ירו צ'ייני וכריס רנו (ארה"ב, 2016)

החל מה- 29.11.16 ב- HOT VOD MOVIES

באש ובמים – Hell or High Water

זוג אחים, האחד אב גרוש, והשני אסיר לשעבר, מחליטים לשדוד בנקים כדי להשיג כסף שיוכל לעזור להם להגן על החווה של אביהם מעיקול. באותו זמן, שריף מזדקן מנסה ללכוד את שני השודדים. דרמת פשע מחוספסת בכיכובם של כריס פיין, בן פוסטר, ג'ף ברידג'ס וגיל בירמינגהאם. בימוי: דיוויד מקנזי (ארה"ב, 2016) 

החל מה- 1.12.16 ב- HOT VOD MOVIES

משחקי חובה – Nerve

תלמידת תיכון שקטה בשם וי מחליטה להשתתף במשחק רשת שדורש מהמשתתפים לבצע משימות שונות ומשונות ובתמורה לקבל כסף. אמנם בהתחלה וי נהנית מהמשימות ומהעובדה שהיא צריכה לבצע חלק מהן עם בחור זר וחתיך, אך עד מהרה המשחק הופך להיות משחק מסוכן של חיים ומוות. מותחן מהיר ומסוגנן לבני נוער, בכיכובם של אמה רוברטס, דייב פרנקו, אימילי מיד וג'ולייט לואיס. בימוי: הנרי ג'וסט ואריאל שולמן (ארה"ב, 2016)

החל מה- 1.12.16 ב- HOT VOD MOVIES

שלום, קוראים לי דוריס – Hello, My Name Is Doris

דוריס, אישה בשנות ה-60 לחייה, מחליטה לחזר אחרי ג'ון, עמית לעבודה הצעיר ממנה בשנים רבות. עם מעט עזרה מנכדתה של חברתה הטובה היא מנסה לזכות בתשומת לבו. דוריס מופיעה בכל מקומות הבילוי של ג'ון, מתחברת אליו ואל חבריו הצעירים ומתחילה לחוות את חיי הצעירים של ברוקלין. חייה החדשים והצעירים של דוריס יוצרים חיץ בינה לבין חברותיה המבוגרות ואחיה המנוכר, שמאמינים שהיא עושה מעצמה צחוק, אבל דוריס נחושה ללכת אחר לבה בפעם הראשונה בחייה. דרמה קומית קצת אקסצנטרית בכיכובם של סאלי פילד, מקס גרינפלד, טיין דיילי וסטיבן רוט. בימוי: מייקל שוואלטר (ארה"ב, 2015)

החל מה- 1.12.16 ב- HOT VOD MOVIES

 השייקריות

בייב וקנזי הן שתי ילדות בנות 12, שמקימות ביחד חברת אפליקציות משחקים בשווי מיליוני דולרים. הן שוכרות את הראפר המצליח דאבל ג'י כשותף עסקי ויוצאות לעולם המשחקים האמיתי!

סדרות נוער – חינם

החל מה- 28.11 ב-HOT VOD Young

 

פוקימון XY: מסע קאלוס

אש ופיקאצ'ו ממשיכים במסעם הגדול בעונה הבאה והמרגשת של "פוקימון: הסדרה: XY"! כשאש ממשיך במסעו לזכות בשמונה תגי מכון כדי שהוא יוכל להכנס לליגת קאלוס, הוא ושותפיו למסע ירכשו חברים חדשים, יצרו יריבויות חדשות, וכמובן, יפגשו כמה פוקמונים חדשים! סרינה, יחד עם השותפה שלה פנקין והחבר החדש שלה פאנצ'אם, תכנס לעולם תצוגות הפוקמונים. קלמונט ימשיך להמציא המצאות בתקווה שאחת מהן תהפוך ללהיט. ובוני, כרגיל, תנסה למצוא מישהי שתטפל באח הגדול שלה!

ערוצי ילדים > ערוץ הילדים

החל מה- 30.11 ב-HOT VOD Young

הפתעת החודש בהופ! – סמי הכבאי – עונה 7 – חינם!

המשך להרפתקאותיו של הכבאי האמיץ וטוב הלב הנחלץ לעזרת תושבי העיירה בעת צרה.

סדרות מערוצים – חינם > הופ!

החל מה- 1.12 ב-HOT VOD Young

 

שחק אותה שוטר – Ride Along 2 בכורה

קומדיית אקשן פרועה ומהנה שזכתה להצלחה רבה, בכיכובם של אייס קיוב וקווין הארט – החוזרים לשתף פעולה כצמד, שנתיים לאחר הצלחת הסרט הראשון בכיכובם. כזכור, בן בארבר (הארט) הוא מאבטח דברן בבית ספר וחובב משחקי מחשב, שהתקבל לאקדמיה לשוטרים. שם הוא הוצמד לשוטר קשוח בשם ג'יימס פייטון (קיוב) – גיסו לעתיד אשר לוקח אותו ל"נסיעת מבחן" כדי לבדוק אם הוא אכן ראוי לשאת את אחותו לאישה. לאורך הנסיעה בן מנסה להרשים ולהוכיח לגיסו לעתיד שהוא לא סתם בטלן של משחקי וידאו. כעת, העניינים מתחילים להסתבך דווקא לקראת החתונה הקרבה של בארבר עם אחותו של פייטון. השניים יוצאים יחד למסע למיאמי, כדי לתפוס את אנטוניו פופ (בנג'מין בראט) – סוחר סמים מבוקש אשר מספק חומר לסוחרי סמים באטלנטה דרך נמל מיאמי. הנסיעה המשותפת של השניים הופכת לחוויה מטורפת ובלתי צפויה, שכוללת מפגש עם האקר מחשבים אסייתי שמסייע להם, ביקור במועדונים גדושי יפהפיות מקומיות, מפגש עם בחורות בביקיני בחופי מיאמי, מרדפים עוצרי נשימה וקרבות ירי.

עם: אייס קיוב, קווין הארט, בנג'מין בראט, אוליביה מאן, טיקה סאמפטר, קן ג'ונג.

בימוי: טים סטורי ("ארבעת המופלאים") (ארה"ב, 2016).

25.11, יום שישי בשעה 22:00, HD   HOT Gold

 hot-3

זוטרופוליס – Zootopia בכורה

קומדיית אנימציה מקסימה ושנונה לכל המשפחה מאת אולפני דיסני, שהפכה לשובר קופות ענק וגם זכתה לביקורות נלהבות. זוטרופליס היא עיר בעלי חיים אוטופית, שבה חיים ביחד בשלום ובהרמוניה כל בעלי החיים מכל הזנים השונים. הארנבת המתוקה ג'ודי הופס היא שוטרת טירונית שמגיעה לעיר, ומגלה במהרה שזה לא פשוט להיות הארנבת הראשונה בכוח המשטרה המקומי, לצד חיות גדולות וקשוחות כמו אריות, פילים וקרנפים. תחילה מפקד התחנה שולח אותה לחלק דוחות חניה, אולם ג'ודי נחושה להוכיח את עצמה במשימות מורכבות יותר. לכן היא קופצת על ההזדמנות לפצח תעלומה מסתורית, גם אם לשם כך עליה להתחבר לשועל ציני וחמקמק בעל חוכמת רחוב בשם ניק וויילד. יחד השניים יוצאים לחשוף לאן נעלמו מהעיר בעלי חיים שונים, ומגלים כי ראש העיר אחראי לכליאתם לאחר שהפכו לחיות פראיות ללא סיבה ברורה.

קולות: ג'ייסון בייטמן, אידריס אלבה, ג'ניפר גודווין, ג'ני סלייט, נייט טורנס, בוני האנט, ג'יי.קיי. סימונס ("אוז") והזמרת שאקירה.

בימוי: ריץ' מור ("ראלף ההורס") וביירון הווארד ("בולט") (ארה"ב, 2016).

26.11, יום שבת בשעה 10:30, HD   HOT Gold

 

השקר הטוב – The Good Lie בכורה

דרמה אותנטית מסעירה בכיכובה של זוכת האוסקר ריס ווית'רספון ("הולכת רחוק", "משחקי פיתוי"). העלילה נכתבה בהשראת אירועים שהתרחשו במציאות, כאשר נפתחה מלחמת אזרחים רבת שנים ועקובה מדם בסודאן, ויצרה גל גדול מימדים של פליטים. קבוצת ילדים שהוריהם נטבחו במהלך פשיטה אכזרית על כפרם, נמלטת על נפשה במסע ארוך ומלא תלאות דרך ערבות קניה. כאשר מתקבלת החלטה לאפשר למספר מוגבל של פליטים להיכנס בשערי אמריקה, מגיעים כמה מהם אל קנזס סיטי שבמיזורי. קארי דיוויס (ווית'רספון), יועצת תעסוקה למהגרים – עושה כמיטב יכולתה לסייע להם להתאקלם בעיר ולהתגבר על הקשיים. היא נתקלת בשורת בעיות ביורוקרטיות ובדעות קדומות המעכבות את מהלכיה. הסרט הרגיש, שמתמקד באישיותם של הפליטים הצעירים ובדרכי התמודדותם, זכה בפרסים בשני פסטיבלים. 

עם: ריס ווית'רספון, גר דונאי, ארנולד אוסנג, עמנואל ז'אל, שרה בייקר, קורי סטול.

בימוי: פיליפ פלארדו (ארה"ב/קניה, 2014).

26.11, יום שבת בשעה 14:30, HD   HOT Gold

 

 העד – Witness  בכורה

דרמת מתח רומנטית נפלאה ואהובה בכיכובם הריסון פורד וקלי מקגיליס, שזכתה להצלחה רבה וקטפה שני פרסי אוסקר – עבור התסריט המקורי והעריכה. הסרט היה מועמד לעוד שישה פרסי אוסקר, בראשם עבור הסרט הטוב ביותר ולבימוי של פיטר וויר המעולה ("המופע של טרומן", "אדון ומפקד"). הסרט מגולל את קורותיו של בלש משטרה צעיר בשם ג'ון בוק (פורד), אשר מגיע אל כת האיימיש באזור כפרי מרוחק, כדי להגן על ילד בן שמונה שהיה עד לרצח מזעזע בעת ביקור עם עמו בפילדלפיה. מתברר שהנרצח היה שוטר מוסווה ושהפושעים יודעים כי בוק מנהל נגדם חקירה. בעת שבוק עצמו מתחבא בתוך הכת, הוא מתוודע לעולמם של אנשי הקהילה המקומית ונסחף לרומן סוער ואסור עם האמא היפהפייה של הילד.

עם: הריסון פורד, קלי מקגיליס, דני גלובר, ויגו מורטנסן, לוקאס האס, ג'וזף סומר, אלכסנדר גודונוב, פאטי לופון.

בימוי: פיטר וויר (ארה"ב, 1985).

26.11, יום שבת בשעה 15:30,  HOT Prime

 

יחסים פשוטים -Nothing in Common  בכורה

טום הנקס הצעיר מככב בקומדיה משעשעת ומצליחה, שקסמה נשמר היטב עם השנים. הבמאי הנודע ועתיר הלהיטים גרי מרשל ("אישה יפה") ביים סרט תזזיתי שעובר בהדרגה מקלילות קומית לרגישות דרמטית. טום הנקס ("סאלי: נס על ההדסון", "פורסט גאמפ") מגלם את דמותו המבהיקה למשעי של דייויד בזנר, מנהל פרסום צעיר, מאושר ומצליח, שנשים נופלות לרגליו. מה כבר יכול להשתבש בעולמו המושלם? לכן, הוא מרגיש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו כאשר נודע לו שהוריו החליטו "לפרק את החבילה" ולהתגרש בהקדם. דייויד המזועזע, שקשור מאוד להוריו, בטוח שיוכל לשנות את המצב ולהחזיר את הגלגל לאחור, אבל מה עושים כשאמו מתחילה להתלהב מאווירת החופש והעצמאות, ואביו הוא פרד עקשן וגאוותן, שאינו נרתם לניסיונות הפיוס של בנו?

עם: טום הנקס, סלה וורד, ג'קי גליסון, אווה מרי סיינט, הקטור אליזונדו, בס ארמסטרונג, בארי קורבין.

בימוי: גרי מרשל (ארה"ב, 1986).    

26.11, יום שבת בשעה 19:10,  HOT Prime

גבר ללא חת – Hard Times בכורה

צ'ארלס ברונסון וג'יימס קובורן הטובים והקשוחים מככבים בדרמת פעולה משובחת שהיא סרטו הראשון של אשף האקשן וולטר היל ("גברים במבחן"). בארה"ב של תקופת המיתון הכלכלי הקשה בשנות ה-30, צ'ייני (ברונסון) הוא גבר חזק בגיל העמידה, נווד מסתורי ובעל עבר אפל. צ'ייני מתיידד עם אמרגן של קרבות רחוב בלתי חוקיים (קובורן) ומגיע בעקבותיו לניו אורלינס. שם, בסימטאות האפלות ובאיזורי התעשייה של העיר, הוא מרוויח כסף באמצעות השתתפות בקרבות היאבקות נגד שלל בריונים, כשעל התוצאות מהמרים פועלים מקומיים קשי יום. בין לבין הוא מתאהב באישה יפה בשם לוסי (ג'יל איירלנד, מי שהיתה אישתו של ברונסון בחיים). העניינים מסתבכים כשהאמרגן מתמכר להימורים, נקלע לחובות כבדים ומארגן קרב גדול בין צ'ייני לאלוף ההיאבקות המקומי.

עם: צ'ארלס ברונסון, ג'יימס קובורן, ג'יל איירלנד, ברוס גלובר, סטרותר מרטין.

בימוי: וולטר היל (ארה"ב, 1975).

27.11, יום ראשון בשעה 22:30,  HOT Prime

 

שקיעה – Sunset בכורה

מותחן פשע קומי מהנה בכיכובו של ברוס וויליס הצעיר (עם שיער שופע!) של הבמאי הגדול בלייק אדוארדס ("הפנתר הוורוד", "ויקטור ויקטוריה"). בהוליווד של 1929, תוך כדי הפקת סרט אילם על חייו של איש החוק האגדי וויאט ארפ, כוכב המערבונים הצעיר טום מיקס (וויליס) מגלה כי וויאט ארפ האמיתי (ג'יימס גארנר המצוין) נמצא על הסט בתפקיד יועץ טכני. השניים מתיידדים במהרה ואף הופכים לשותפים בחקירת רצח שהתרחשה על הסט אך מקושרת לבית בושת ידוע, כשהם יוצאים יחד לאתר את הרוצח. מלקולם מקדואל ("התפוז המכני") מגלם את דמותו של אלפי אלפרין, מנהל האולפנים המושחת שהשניים פוגשים בדרך. עיצוב התלבושות זיכה את הסרט במועמדות לפרס האוסקר.

עם: ברוס וויליס, ג'יימס גארנר, מלקולם מקדואל, מריאל המינגוויי, פטרישיה הודג', קתלין קווינלן, ריצ'ארד בראדפורד, מ. אמט וולש, דרמוט מלרוני, ג'ו דלסאנדרו.

בימוי: בלייק אדוארדס (ארה"ב, 1988)

29.11, יום שלישי בשעה 22:30,  HOT Prime

תקועה – Young Adult

שרליז ת'רון הנהדרת מככבת בדרמה קומית משובחת של הבמאי הצעיר והמוערך ג'ייסון רייטמן ("תלוי באוויר", "ג'ונו"), עפ"י תסריט של זוכת האוסקר דיאבולו קודי ("ג'ונו"). מייביס גארי (ת'רון) היא סופרת צעירה של רומנים זולים לבני נוער. זמן קצר לאחר גירושיה, מייביס מחליטה לעזוב את ביתה במיניאפוליס ולחזור לעיירת הולדתה הקטנה מרקיורי שבמיניסוטה. היא מנסה לחדש את ימי הזוהר שלה במקום, כולל להשיג את באדי סלייד, אהוב לבה מימי התיכון הסוערים. גם כשמסתבר שהבחור נשוי באושר ועומד להפוך לאבא, זה לא מפריע למייביס והיא מנסה לזכות בבאדי מחדש בכל דרך אפשרית. שרליז ת'רון היתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב על תפקידה המצוין בסרט.      

עם: שרליז תרון, פטריק ווילסון, פאטון אוסוולט, מרי בת הארט, אליזבת ריזר, קולט וולף, ריצ'ארד בקינס.

בימוי: ג'ייסון רייטמן (ארה"ב, 2011).

26.11, יום שבת בשעה 15:05, HD   HOT Drama

אלביס ואנאבל – Elvis and Anabelle בכורה

דרמה רומנטית מחממת לב על כוחה של האהבה, בכיכובה של בלייק לייבלי ("בלי חוקים", "קפה סוסייטי"). אנאבל היא בחורה צעירה ויפה שנדחפת ע"י אמה השאפתנית, ויוצאת למסע בדרכים כדי לזכות בטקס מלכת היופי – מיס טקסס רוז. כשהיא מתה באופן טרגי במהלך התחרות, אנאבל מגיעה לבית הלוויות המשפחתי שבו עובד אלביס – צעיר ממורמר שחוש האחריות המשפחתית ואהבתו לאביו החולה מונעים ממנו להגשים את חלומותיו. אנאבל מתעוררת וקמה לתחייה בדרך נס על שולחנו של אלביס, השניים מתחברים במהרה באופן במפתיע והניצוצות מתחילים לעוף באוויר. בעזרת אביו של אלביס, השניים מגלים יחד את האהבה, החופש והאושר שמחכים להם מעבר לפינה.

עם: בלייק לייבלי, מקס מינגלה, ג'ו מנטנייה, קית קראדין, מארי סטנבורגן.

בימוי: וויל גייגר (ארה"ב, 2007).

26.11, יום שבת בשעה 15:05, HD   HOT Drama