כותרות אחרונות
Search

הולמס פלייס נערכת לקראת פתיחת מועדוני הקבוצה ביום ראשון הקרוב ה-21/2.

מועדוני הולמס פלייס בתקופת הקורונה – צילום: באדיבות הולמס 

 

הולמס פלייס נערכת לקראת פתיחת מועדוני הקבוצה ביום ראשון הקרוב ה-21/2.

קבוצת הולמס פלייס נערכת לפתיחת מועדוניה הכוללים חדרי כושר, בריכות וספא תחת ההנחיות של משרד הבריאות ומבצעת את כל ההתאמות על מנת להפוך את המועדונים לאיים ירוקים ו- Safe zone למתאמנים.

 

במסגרת ההכנות לפתיחה הולמס פלייס ביצעה מספר מהלכים להבטחת בריאותם של המתאמנים:

  • פיתוח פתרון טכנולוגי להעלאת צילום אישור החיסון של המתאמנים לאפליקציה של הולמס פלייס שבעזרתה תותר הכניסה למועדונים.
  • שמירה קפדנית על ההנחיות והריחוק החברתי במועדונים –בכניסה למועדון מדידת חום, הקפדה על שמירת מרחק 2 מטר החל מהכניסה למועדון ובמהלך האימון (הפרדה בין מכשירים באמצעות קוליסות, ריווח בין המכשירים, סימון על רצפת הסטודיו במדבקות כדי לדעת איפה לעמוד), הצבת עמדות אלכוג'ל ברחבי המועדון ותגבור שעות הניקיון במועדונים.
  • במועדוני הקבוצה מותקנות בימים אלו מערכות טיהור אוויר מיוחדות כדי להבטיח אוויר נקי יותר. המערכת המותקנת מפחיתה באפקטיביות וירוסים, כולל את וירוס הקורונה.

 

מועדוני הולמס פלייס בתקופת הקורונה – צילום באדיבות הולמס

 

 

הולמס פלייס נערכת לקראת פתיחת מועדוני הקבוצה ביום ראשון הקרוב ה-21/2: קבוצת הולמס פלייס, המנהלת 50 מועדוני כושר ברחבי הארץ, נערכת לפתיחת מועדוניה הכוללים חדרי כושר, בריכות וספא תחת ההנחיות של משרד הבריאות ומבצעת את כל ההתאמות על מנת להפוך את המועדונים לאיים ירוקים ו- Safe zone למתאמנים.

 

במסגרת ההכנות לפתיחה הולמס פלייס ביצעה מספר מהלכים להבטחת בריאותם של המתאמנים.

 

הולמס פלייס תקפיד לשמור על ההנחיות והריחוק החברתי במועדונים. בכניסה למועדון כל מתאמן יבצע מדידת חום, תהיה הקפדה על שמירת מרחק 2 מטר החל מהכניסה למועדון ובמהלך האימון (הפרדה בין מכשירים באמצעות קוליסות, ריווח בין המכשירים, סימון על רצפת הסטודיו במדבקות כדי לדעת איפה לעמוד). כמו כן, יוצבו ברחבי המועדונים עמדות אלכוג'ל והקבוצה דאגה לתגבר את שעות הניקיון במועדונים.

 

הולמס פלייס עובדת על פיתוח פתרון טכנולוגי להעלאת צילום אישור החיסון של המתאמנים לאפליקציה של הולמס פלייס שבעזרתה תותר הכניסה למועדונים. כמו כן, הזמנת כל שיעורי הסטודיו תהיה מראש ורק דרך האפליקציה של הולמס פלייס.

 

מועדוני הולמס פלייס בתקופת הקורונה – צילום: באדיבות הולמס

 

במועדוני הקבוצה מותקנות בימים אלו מערכות טיהור אוויר מיוחדות כדי להבטיח אוויר נקי יותר. המערכת המותקנת מפחיתה באפקטיביות וירוסים, כולל את וירוס הקורונה.

 

מועדוני קבוצת הולמס פלייס ייפתחו תחת מתווה התו הירוק והכניסה בשלב זה תותר רק למחוסנים ומחלימים (לא כולל אנשים שלא התחסנו אבל עברו בדיקה).

 

קרן שתוי מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס אמרה: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת הפתיחה של מועדוני הכושר והבריכות שלנו ביום ראשון הקרוב. מאז פרסום ההחלטה המסתמנת אני מרגישה את ההתרגשות באוויר בקרב אנשי הצוות של הקבוצה וכמובן חברי המועדונים שלנו שצמאים לחזור לפעילות גופנית בחדר הכושר, בשיעורי הסטודיו, בבריכה – כולם מצפים בכיליון עיניים לחזור לאורח חיים בריא.

 

והוסיפה: המועדונים של קבוצת הולמס פלייס הם המקום הבטוח ביותר לשהות בו – לצד ההקפדה על הנכנסים למועדון, נמשיך לפעול על פי הנחיות התו הסגול המחמיר הכוללות שמירת מרחק, עטיית מסיכה במעברים, שמירה על היגיינה וכו'. בנוסף, במועדוני הקבוצה מותקנות בימים אלה מערכות טיהור אוויר מיוחדות כדי להבטיח אוויר נקי יותר. עם פתיחת המועדונים, הולמס פלייס תהיה המקום הבטוח ביותר עבור חברי המועדונים והמצטרפים החדשים."