כותרות אחרונות
Search

הושק פתרון חדש בטיפול בצלוליט

ד"ר אלמן, המתמחה ברפואת עור וטיפולים אסתטיים, דואגת לטיפוח כל הגוף ולכן מקימה מרפאה לטיפול בצלוליט במסגרתה יציעו טיפולים ממוקדים לבעיה כה שכיחה בקרב נשות ישראל.

לרגל פתיחת המחלקה החדשה, משיקה ד"ר אלמן  מכשיר חדש ומתקדם המטפל באופן ממוקד בצלוליט. מכשיר  הקריאו-ליפוליזיס – משתמש בקור על מנת לטפל בתאי השומן הנמצאים בגופנו וגורמים להופעת הצלוליט.

מדובר בטיפול לא חודרני וללא כאב המתבצע באמצעות ואקום וקור ומשפיע באופן ישיר על השומן בגוף. הטיפול מתבצע כך שמצמידים לאזור הטיפול שתי כפות מיוחדות העובדות בצורה מקבילה על יניקה והקפאת המקום. המכשיר מוריד את טמפרטורת האזור ל 9- מעלות מה שמוביל לכך שתאי השומן קופאים ונשברים. לאחר טיפול אחד בודד ניתן להבחין בירידה של כ-4 ס"מ בהיקף האזור המטופל ובצלוליט, והשיפור ניכר תוך שלושה חודשים. טיפול שני לאותו אזור ניתן לבצע לאחר שלושה חודשים.

zelolai8t 1

כדי לייעל את הטיפול ולהשיג תוצאות אופטימאליות כדאי לשלב טיפול חדיש זה עם טיפולי LPG המבוססים על יניקה ועיסוי לימפתי בשילוב עם טיפולי מיצוק המבוססים על גלי רדיו.

ד"ר אלמן מציעה חבילת טיפולים אידיאלית המשלבת את שלושת הדברים שיביאו לתוצאות מקסימליות והכל במסגרת המרפאה החדשה לטיפול בצלוליט.

ניתן לעשות את הטיפול במרפאות של ד"ר אלמן:

משה לוי 11, בניין UMI ראשון לציון, ניסים אלוני 10,
קניון G צמרת תל אביב, פלימן משה 8, מרכז קסטרא חיפה