כותרות אחרונות
Search

הושק קו טיסות ישיר וראשון של חברת התעופה אייר טרנסאט בין תל אביב למונטריאול

השקת קו הטיסות הישיר והראשון של אייר טרנסאט בין תל אביב למונטריאול

שגרירות קנדה בישראל ערכו אמש קוקטייל חגיגי וקבלת פנים לבכירים מענף התעופה והתיירות, לרגל השקת קו הטיסות הישיר והראשון של אייר טרנסאט בין תל אביב למונטריאול שהטיסה הראשונה נחתה בנתב"ג היום בבוקר והנוסעים הראשונים התקבלו בטקס חגיגי.

סגן השגרירה, ראלף ג'נסן, אמר בארוע: "השנה מלאו לקנדה 150 שנים ו- 375 שנה לעיר מונטריאול. יש לשתי המדינות הרבה מהמשותף ולכן היחסים בנינו חזקים ומושתתים על אנשים גם והדגיש כי גם בעידן של תקשורת אין תחליף לקשר ישיר בין בני אדם".

מימין לשמאל1 ג'יל רינגוואלד סמנכל המסחר של חברת אייר טר … חברת אופקים חני סובול מנכל התאחדות סוכני הנסיעות, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התירות, עידית פדן מנכ"ל חברת "אופקים", חני סובול מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות- צילום: סשה

ג'יל רינגוואלד סמנכ"ל המסחר של חברת אייר טרנסאט שהגיע במיוחד לישראל לכבוד פתיחת קו התעופה אמר: " אייר טרנסאט רכשה  מחברת התעופה הלאומית אמרייט של דובאיי מטוס מדגם איירבוס 330A  כדי שנוכל להפעיל את הקו ישיר הארוך ביותר שלנו לתל אביב 11 שעות טיסה. אני בטוח שהבחירה לפתוח את קו תעופה  לישראל נכונה ותוכיח את עצמה עוד השנה. אנו חברת התיירות הגדולה ביותר בצפון אמריקה יש לנו ארבע חברות תחת קבוצת טרנסאט , חברת תעופה עם צי של 30 מטוסים שטסים ל- 60 יעדים, בתי מלון בקנדה, מקסיקו, קובה וברפובליקה הדומיניקנית, רשת משרדי נסיעות הגדולה ביותר בקנדה וסוכנות לתיירות נכנסת".

חותכים את העוגה – צילום: אבי בר

הוסיף: "פתיחת קו התעופה החדש הוא המשך ישיר להידוק הקשרים המסחריים בין מחוז קווביק בקנדה וישראל. רק בחודש מאי הגיעה לארץ משלחת הגדולה ביותר בהיסטוריה של היחסים בין המדינות 100 אנשי עסקים והייטק ובראשם ראש ממשלת מחוז  קוויבק במטרה לחזק את קשרי המסחר ,הטכנולוגיה והמדע בין המדינות".

מנהלי טל תעופה נתיגת אייר טרנסאט בישראל עם צוות האוויר של טיסת הבכורה שנחתה הבוקר בישראל. – צילום: סשה

עו"ד יהודה רווה יו"ר לשכת המסחר ישראל קנדה ציין כי: "אנו עובדים על הנפקות של חברות ישראליות בבורסה בטורנטו, שהיא השנייה בגודלה אחרי וול סטריט, היקף העסקים היומי בה נאמד כ-5 מיליארד דולר ביום"

בין הנוכחים באירוע היו: גדעון טהלר הבעלים של טל תעופה המייצגת את אייר טרנסאט בישראל, ניסים סגיס סמנכ"ל מסחרי של טל תעופה, זיו נבו קונסול ישראל במונטריאול, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א , עו"ד יהודה רווה, יו"ר לשכת המסחר ישראל-קנדה  חני סובול מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, עירית פדן מנכ"לית חברת אופקים, יוני וקסמן מבעלי חברת אופיר טורס,  ועוד רבים וטובים….