כותרות אחרונות
Search

הותר לפרסום – נחשף שיתוף פעולה בין מעצבת האופנה ויצרנית התוכן, ליבר בלילתי ובין אתר האופנה "TERMINAL X" !

ליבר בלילתי בצילום לטרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי

 

"TERMINAL  X"

NEW BEGINNING !

אתר האופנה "TERMINAL X"  הכריז על חתימת חוזה שנתי בינם לבין מעצבת האופנה ויצרנית התוכן ליבר בלילתי.

לראשונה, ליבר בלילתי חתמה על חוזה שנתי עם אתר האופנה "TERMINAL X", בו היא תוביל צילומים למותגים בינלאומיים.

בלילתי, בת 23 בלבד, בתה של מעצבת העל 'ברטה', תוביל לאורך השנה הקרובה צילומים למותגים בינלאומיים ומותג הבית של  אתר האופנה "TERMINAL X".

הקמפיין הראשון 'NEW BEGINNING' של השניים כבר יוצא לדרך.

 

הותר לפרסום, נחשף שיתוף הפעולה בין מעצבת האופנה ויצרנית התוכן, ליבר בלילתי, ואתר האופנה TERMINAL X. ליבר, היא אחת ממובילות דעת קהל הבולטות בישראל, כאשר האהבה שלה לתחום האופנה כמעצבת אופנה ובעלת מותג פרטי, יצרו את החיבור המושלם בינה לבין אתר TERMINAL X. כבר עכשיו ניתן לראות את הקמפיין הראשון תחת הקונספט של New Beginnings, כאשר בלילתי צפויה להוביל במהלך השנה את צילומי מותג הבית TERMINAL X, ועוד מגוון מותגים בינלאומיים הנמכרים באתר, כמו: מנגו, אול סיינטס, אנטרופולוג'י ואורבן אאוטפיטרס.

 

ליבר בלילתי בצילום לטרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי

 

ליבר בלילתי, היא לא רק מעצבת אופנה מוכשרת בפני עצמה ומובילת דעת קהל בולטת בעולם האופנה הישראלי, עם חשבון אינסטגרם העומד כיום על למעלה מ-85 אלף עוקבים, אלא גם הבת של ברטה, אחת המעצבות האופנה הגדולות ביותר בארץ ובעולם.

 

ליבר בלילתי בצילום לטרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי

 

מיכל רביב, מסנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X: "אנחנו שמחים להודיע היום על שיתוף הפעולה עם מעצבת האופנה ויצרנית התוכן ליבר בלילתי. במהלך 2019 שיתפנו פעולה עם ליבר בפרויקט שהתמקד במותג הבית, והתרשמנו מהבנתה העמוקה בעולם האופנה, הסגנון הייחודי שלה והיכולת שלה לייצר תוכן מעולה ברשתות החברתיות. לאור הצלחת הפרויקט, החלטנו להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם ליבר לאורך השנה.   אנחנו רואים בשיתוף הפעולה עם ליבר, חיבור מדויק, רענן ואופנתי. המטרה שלנו להמשיך ולהפתיע את לקוחותינו בתכנים ובשיתופי הפעולה הייחודים שאנחנו יוצרים מפעם לפעם, על מנת להבטיח חידוש סביב המגוון הרחב של המותגים המוצעים באתר".

 

ליבר בלילתי בצילום לטרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי

 

ליבר בלילתי, מעצבת אופנה ויצרנית תוכן: "מתרגשת וגאה להצטרף למשפחת TERMINAL X, אתר האופנה האהוב עליי ועל אוהבות האופנה בישראל שמאגד לתוכו את כל המותגים הבינלאומיים המדוברים ביותר במקום אחד. כבוד גדול, שיהיה לנו בהצלחה".