כותרות אחרונות
Search

הזמינו מנוף הרמה, מחיר מציאה מובטח!

צילום: leviharamot

 

הזמינו מנוף הרמה, מחיר מציאה מובטח!

 

במשך השנה, מובילים נתקלים לא פעם בהובלות מורכבות של פסנתרים ורהיטים כבדים. כל בית בנוי אחרת וכל רהיט המוצב בו תמיד מעורר תרחישים שונים. ריהוט יכול להיות אחד הפריטים הקשים ביותר להובלה, מכיוון שחלק מהפריטים יכולים להיות כבדים מאוד, לא ניתנים לפרוק ויכול להיות קשה לתמרון אותם במעברים הצרים בבית. אז איך בעצם מובילים חפצים כבדים לקומות הגבוהות או אפילו למטה אל משאיות ההובלה? ישנן מספר דרכים שונות שבהן מתמודדים עם הובלות הרהיטים המורכבות של רהיטים ושאר חפצי בית לא נוחים בענף ההובלות המקצועיות. אחת הדרכים היעילות והבטוחות ביותר היא מנוף, כאשר עם הזמנתו של מנוף הרמה מחיר ההובלה עדין נשאר משתלם!

 

מנוף עבור הובלת חפצים כבדים:

בואו נשים את כל המנופים על השולחן. כן, שימוש במנוף להובלת חפצי בית אולי נראה קיצוני ויקר, אבל זה עשוי להיות נפוץ יותר ממה שאתם חושבים, בהתחשב בעובדה כי עם יתרונותיו של מנוף הרמה מחיר ההובלה בהחלט ישמע לכם הוגן.

 

מנוף הרמה הוא אופציה מצוינת להרמת חפצים למרפסות או חלונות אם הרהיטים רחבים או גדולים מכדי להוציא אותם מהבית בדרך המסורתית. מספר הקומה של הדירה שלכם, הגובה של הבניין ואפילו האזור בו נבנה הבית יכולים לשחק תפקיד חשוב בכמה קל או קשה יהיה להכניס רהיטים לבית או להוציא אותם ממנו.

 

אחת ההובלות הנפוצות ביותר היא הובלת פסנתר, לדוגמא יש צורך להרים אותו לקומה השנייה של בית שנבנה עם שביל כניסה תלול במיוחד. הובלה כזו תקשה על הרמת הפסנתר במדרגות, שלא לדבר על שביל הכניסה בו צריך להוביל את הפסנתר. אם המובילים ישעו זאת עצמאית הרי ולא ניתן לעשות זאת ללא נזק לכלי או למנגנונים שלו.

 

ואז מופעל מנוף, והפסנתר מועבר למרפסת בקומה השנייה, מחובר למנוף, ומורד למקום בטוח. במצב זה של הזזת פסנתר כבד, השיטה היעילה ביותר הייתה להרים את החפץ הכבד דרך החלון בעזרת מנוף. כמובן, לא בכל מצב של הובלה יהיה צורך במנוף, אבל בכל פעם שבבתים בעייתיים יש רהיטים כבדים, תמיד מומלץ לבדוק האם בעקבות הזמנתו של מנוף הרמה מחיר ההובלה ישתלם עבורכם, ולשקול להתייעץ לגבי המנוף עם המובילים שלכם.

 

צילום: leviharamot

 

לשכור מובילים מקצועיים:

מה אם אתם גרים בבניין גבוה או במתחם דירות מסובך מכדי לעלות כמה קומות מדרגות? בסופו של דבר, גם אם אתם חושבים שמצב ההובלה שלכם עשוי להיראות מסובך מדי, תמיד יש פתרון, גם אם זה הרמת מנוף מעל מרפסת או דרך חלון. העברת מנוף היא אפשרות יעילה ובטוחה להנפת ​​ספות, ציוד כבד, מכשירי חשמל וחפצים גדולים אחרים מעל מרפסת או דרך חלון.

 

חברת 'משה לוי הרמות' תמיד שואפים להיות טובים יותר ולעולם לא מוותרים לנוכח אתגרים. כך, תוך שימוש בשיטות ובכישורי מנופאים מקצועיים, הם יצליחו למצוא פתרונות הובלה לכל בעיה ולכל תרחיש. כמובילים מקצועיים, יש להם הזדמנות ללמוד ולהתפתח במגוון מצבים, והם מכינים אותנו לכל תרחיש הובלות רהיטים כבדים שהם עשויים להתמודד איתו. אז אם אתם עוברים דירה ויש לכם רהיטים כבדים וגדולים מדי או לא נוחים להזזה, אל תעשו זאת בעצמכם! התקשרו לחברת 'משה לוי הרמות' והתייעצו עם המומחים!