כותרות אחרונות
Search

הזמנה – פותחים שנה חדשה וטובה עם יקב "עמק האלה"

השקה חגיגית לארבעה יינות חדשים תיערך במרכז המבקרים של יקבי עמק האלה.

יקב עמק האלה מציג: פותחים שנה טובה בהשקת יינות חדשים. האירוע יתקיים ביום ו' 4.9  בין 10:00 – 12:00.  במהלך האירוע יוכלו האורחים לטעום את ארבעת היינות החדשים,  המתאימים לשלהי הקיץ וליהנות מאווירה נעימה וכיבוד קל.

emek 1

"יקב עמק האלה" הוקם לפני 15 שנה, היין המיוצר בין כתליו מוערך ואהוב בקרב ישראלים ושוחרי יינות מחו"ל, והם לא טועים. יינות היקב זוכים בתחרויות וקוטפים מדליות תודות לסטנדרט האיכות הבלתי-מתפשר שלו.

היקב מייצר כ־300 אלף בקבוקים בשנה. כולם יינות פרימיום איכותיים המיוצרים רק מענבים הגדלים בכרמי היקב. כ־20 אחוז מהתפוקה מופנים לייצוא לארצות הברית, לקנדה, לאירופה ואף ליפן. זו הסיבה בשלה היקב ממוקם באזור עמק האלה, אזור המוכר כאתר שבו נערך הדו־קרב בין דוד לגוליית. עם זאת, בימי קדם היה העמק ידוע לא פחות בזכות היינות שיוצרו בו. המסורת ההיסטורית של גידול גפנים ושל ייצור יין, שנשכחה במשך מאות שנים, קמה לתחייה בזכות נחישותם וחזונם של מקימי היקב. הקמת היקב ונטיעת הכרמים בשנת 1998 החזירו לאזור תרבות יין בת אלפי שנים בשילוב הכלים והידע של המאה ה־21. העקרונות שהנחו את מקימי היקב היו לייצר יין מצוין וכשר, תוך ניצול היתרונות והתנאים הייחודיים של האזור.

לקראת השנה החדשה מתכבד היקב להשיק 4 יינות חדשים באירוע מיוחד.
היינות שיושקו בטקס הם:
מרלו 2012
סירה – פטיט סירה 2012
סובניון בלאן 2014
שרדונה
VC 2012 (מהדורה מוגבלת)

  • ההצטרפות למועדון כרוכה באהבה ליין אך אינה כרוכה בתשלום

  • ניתן להצטרף במרכז המבקרים,

  • חברי המועדון נהנים מהטבות ואירועים ייחודיים לאורך כל השנה, וכן הנחה קבועה על יינות היקב.

 

ההגעה בהרשמה מראש בלבד: 02-9994885 או במייל Daniel@ellavalley.com