כותרות אחרונות
Search

הזמרת אריאנה גרנדה היא הפרזנטורית החדשה של סדרת VIVA GLAM

מותג האיפור MAC הודיע כי הזמרת אריאנה גרנדה היא הפרזנטורית החדשה של סדרת VIVA GLAM, שכל ההכנסות ממכירות המוצר יהיו  קודש לקרן האיידס של מאק. בסדרה גלוס ורוד בהיר בגימור שימר ושפתון בגוון שזיף כהה

 הזמרת האמריקאית אריאנה גרנדה חוברת למותג האיפור מאק ומשיקה את סדרת ויוה גלאם החדשה.גרנדה מצטרפת למותג ותחליף את הפרזנטורית של סדרת ויוה גלאם הנוכחית, מיילי סיירוס.  כל ההכנסות ממכירת הליפסטיק והליפגלוס מסדרת ויוה גלאם ייתרמו לקרן האיידס של מאק התומכת בכל העולם בגברים, נשים ולילדים החיים עם איידס ו-HIV.

mac 1

קרן האיידס של מאק, VIVA GLAM, הלב והנשמה של מאק קוסמטיקה, נוסדה ב 1994 לתמוך בגברים, נשים, וילדים ברחבי העולם שנדבקו ב HIV/AIDS. הקרן היא הראשונה במימון HIV/AIDS המספקת תמיכה פיננסית לארגונים הפועלים באזורים ואוכלוסיות נחשלים. בהיותה החברה התורמת הגדולה ביותר שאינה חברה פרמצבטית, הקרן מחויבת לטפל בקשר בין עוני ו HIV/AIDS על ידי תמיכה במגוון ארגונים ברחבי העולם המספקים מספר סוגים של שירותים לאנשים הנושאים נגיף ה HIV/AIDS. עד היום גייסה הקרן יותר מ-315 מיליון דולר ממכירות של ליפסטיק וליפגלוס ויוה גלם כאשר מחיר המכירה נתרם במלואו למאבק ב HIV/AIDS.
למידע נוסף ניתן לבקר ב http://www.macaidsfund.org.

mac 2

להשיג ברשת חנויות מאק החל מנובמבר