כותרות אחרונות
Search

החברות "נטאפ" ו- "DreamWorks" מרחיבות את הברית האסטרטגית ביניהן.

 

 

החברות "נטאפ" ו- "DreamWorks" מרחיבות את הברית האסטרטגית ביניהן.

"נטאפ", חברת התוכנה הגלובלית המתמחה בניהול נתונים בענן,  הודיעה היום על חידוש הברית האסטרטגית ושיתוף הפעולה הטכנולוגי עם DreamWorks Animation. על פי ההסכם, "נטאפ" תישאר ספקית שירותי הנתונים בענן המועדפת על "דרימוורקס". בעזרת הפתרונות של חברת "נטאפ", הסטודיו ימשיך לפתח את סביבת הענן ההיברידית שלו כדי להבטיח יעילות, גמישות ואג'יליות. אולפני "דרימוורקס" מציינים יותר מ-25 שנה של פעילות בהן הרחיב האולפן את גבולות האנימציה והטכנולוגיה כאחד. האולפן משתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לקדם חדשנות בסרטים לקהלים ברחבי העולם.

 

חברת "נטאפ" סיפקה לאולפן פתרונות פורצי דרך כדי לנהל את דרישות ההפקה ההולכות וגוברות של האולפן ולהתמודד עם מורכבות הנתונים שברשותו. השותפות של נטאפ ודרימוורקס מחברת בין אנשי טכנולוגיה משני ארגונים מובילים במטרה לפתור בעיות בזמן אמת ולהתמקד באופטימיזציה של עומסי עבודה בסביבת ענן היברידית.

 

גבריאלה בוקו, CMO בחברת "נטאפ" הגלובלית: "אנו עובדים מול "דרימוורקס" אנימציה כדי לאפשר את השינוי הדיגיטלי שהיא עוברת ולאפשר לה לצמוח בעזרת היצע הפתרונות והחידושים של "נטאפ" . פתרונות  All Flash של "נטאפ" היו הבסיס לאחסון ההיברידי הנדרש, כדי לנהל את הדרישות המורכבות של הפקות האולפן והם מסייעים לפשט את המודל הטכנולוגי, כך שאומני האולפן יוכלו להתמקד ביצירתיות ולא בניהול הטכנולוגי."

 

החידושים הטכנולוגיים שמציעה נטאפ לדרימוורקס מאפשרים לחברה לשפר ביצועים בסביבת מחשוב מתוחכמת, להאיץ את האג'יליות ולהרחיב יישומים בענן בשימוש של Azure NetApp Files ו- NetApp Cloud Volumes ONTAP וכן להיות יעילה יותר מבחינת שימוש באנרגיה והפחתת טביעת הרגל של הדטה סנטר.

 

ביל באללו, הטכנולוג הראשי של "DreamWorks": "בשנת 2018 עברנו ממצב לקוחות של נטאפ למצב שיתוף פעולה מוערך שמיקסם את המיטב בשתי החברות. השתמשנו במשאבים של שתי החברות ,כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי שלנו"  "שלא כמו ארגונים אחרים שמסתמכים  על מידע, המוצר של דרימוורקס למעשה מורכב כולו מנתונים. אנו מפיקים עד לפטה בייט נתונים עבור כל סרט ולא יכולנו להנפיש את הסיפורים היצירתיים שלנו ללא שירותי ניהול ברמה שמספקת לנו נטאפ".

 

"נטאפ" ו"דרימוורקס" אנימציה פועלות יחד כדי להמשיך ולפתח את הכלים והטכנולוגיות הנדרשות כדי לעלות את הסף של סיפור באמצעים ויזואלים בהפקות הסטודיו. "נטאפ" מספקת ל"דרימוורקס" טכנולוגיות חדשניות כדי לנהל כמויות עצומות של נתונים המופקים מהפקת הסרטים עם היכולת לאזן את אחסון הנתונים בצורה גמישה ויעילה מבחינת מחיר.