כותרות אחרונות
Search

החברות, AppMonet, StackCommerce ו-MobileFUSED, הצטרפו למערך הלקוחות של חברת הפינטק "Tipalti"

החברות, AppMonet, StackCommerce ו-MobileFUSED,  הצטרפו למערך הלקוחות של חברת הפינטק  "Tipalti"

שלוש חברות אד-טק – AppMonet, StackCommerce ו-MobileFUSED ינהלו תשלומים לשותפים גלובליים  באמצעות חברת הפינטק הישראלית "Tipalti"

 

תל אביב, 31 בינואר 2019. שלוש חברות, AppMonet, StackCommerce ו-MobileFUSED, הנמנות על צמרת חברות האד-טק הפעילות כיום, הצטרפו למערך הלקוחות של חברת הפינטק  Tipalti, ספקית גלובלית של פלטפורמה לאוטומציה של ניהול ספקים ותשלומים.

 

AppMonet מספקת תשתיות למפתחי אפליקציות ולספקיות מדיה לעולמות המובייל. החברה פיתחה מערכת שמאפשרת ביצוע של מיליארדי מכירות פומביות של בידים (RTB) בטלפונים ניידים. Tipalti סייעה לחברה בהתמקדות במשימה, באמצעות צירוף קל ופשוט של מפרסמי תוכן וספקיות מדיה למערך התשלומים של AppMonet והוציאה לפועל את התשלומים הגלובליים אליהם, לכל מקום בעולם שממנו הם פועלים. 

 

גוראן דהסילבה, סמנכ״ל הכספים והתפעול של StackCommerce" :StackCommerce היא פלטפורמת מסחר לספקי מדיה און ליין. החברה פיתחה פתרון למסחר אלקטרוני שמיועד לספקי מדיה שאינם מעוניינים בהכרח להשקיע משאבים כדי ל"הריץ" חנויות מקוונות בעצמם. מאז תחילת השימוש בפתרונות של Tipalti חצתה StackCommerce את רף ה-100 מיליון דולר בהעברות תשלומים לספקים ולמפרסמי תוכן. ״אנו משתמשים ב- Tipaltiכפונקציית ליבה בעסקים שלנו״, . ״השותפות שלנו עם Tipalti ייעלה משמעותית את אחד החלקים החשובים ביותר של העסק שלנו: לסייע ללקוחות שלנו, לספקי המדיה והתכנים, להרוויח כסף ממה שהם עושים…״.

 

ונדי ולפלט, מנהלת הכספים של mobileFUSE" :obileFUSED היא אחד השחקנים הנחשבים ביותר בתחום השיווק מבוסס התוכן במובייל. החברה, שגדלה משמעותית בפעילות הגלובלית שלה, עושה שימוש ב- Tipaltiלביצוע תשלומים במטבעות שונים, בהתאם למיקום המפרסמים שלה, תוך מניעת הונאות ושמירה על מערכת יחסים חיובית עימם"………. 90 אחוז מהגידול שלנו הוא בינלאומי״, D. ״תשלום במטבעות זרים יכול להיות כאב ראש לא קטן, וכאן נכנסה לתמונה Tipalti ופתרה עבורנו את הבעיה. נוסף על כך, נתקלנו בעבר בכמה מקרי הונאה ו- Tipaltiסיפקה לנו את היכולת לאתר מראש פעילות חשודה ולהצביע עליה״.

 

חן עמית, מנכ"ל ומייסד Tipalti

 

חן עמית, מנכ"ל ומייסד Tipalti"ככל שחברות האד-טק גדלות ומתרחבות הן חייבות להכניס לשימוש את המילה האחרונה בתפעול הפיננסי, כדי להתחבר מהר לספקי תכנים, לצמצם תקשורת הקשורה בתשלומים ולבצע העברות כספים גלובליות, תוך כדי צמצום תשלומי מיסים, צמצום הונאות וחשיפה לסיכוני אי תאימות רגולטוריים"…………."לרשתות המדיה הדיגיטלית יש מודל עסקי ייחודי שדורש גם תשומת לב של מומחים בתחום. אנו שמחים ליטול חלק בהצלחה שלהם״.

 

אודות Tipalti

Tipalti מספקת כיום את פתרון האוטומציה היחיד של תשלום לספקים, פתרון המאפשר לייעל את כל שלבי העבודה של התשלומים בפלטפורמה מקיפה אחת בענן. Tipalti מקלה על מחלקות הכספים בניהול כלל פעילות התשלום למפרסמי תוכן ולרשתות שותפים. חברות מובילות משתמשות בשירותיה של חברת Tipalti להפחתה של עד 80% מעומס העבודה שלהן סביב תשלומים למפרסמי תוכן בכך הן יכולות להגדיל ביעילות את היקף הפעילות העסקית שלהן בצמיחה גלובלית, בחיזוק פיננסי, בבקרות רגולטוריות ובעמידה בתקנות מס ובבידול של אפשרויות התשלום שלהן למפרסמי תוכן. רשתות מובילות של מודעות, מוניטיזציה ושיווק מבוסס-תוצאות סומכות על Tipalti בשינוי פעילות התשלום שלהן למפרסמי תוכן, לרבות טוויטר, Vungle, Tapjoy, Twitch, Sovrn, GlobalWide Media ו-IronSource.