כותרות אחרונות
Search

החופשה באילת עוברת דרך פארק יטבתה המחודש

בהשקעה של למעלה מעשרה מיליון שקלים, קיבוץ יטבתה חונך פארק חוויתי אתגרי חדש לכל המשפחה

פונדק יטבתה הוקם לפני יותר מחמישים שנה. מצריף שעמד בצד הדרך לאילת הוא הפך למקום העצירה המרכזי על כביש 90 בו עוצרים למעלה ממיליון איש בדרכם אל ומחופשה באילת. ההכנסות מהפונדק  עומדות למעלה מ- 15 מיליון שקלים בשנה, בימים אלו קיבוץ יטבתה חונך פארק חדשני וייחודי בצמוד לפונדק יטבתה המוכר ומעניק חווית תוכן ייחודית לכל המשפחה. הפארק מציע חוויה משפחתית מיוחדת המאפשרת לכל המשפחה לקבל טעימה  מחיי הקיבוץ והערבה, התנסות במשחקי אנרגיה מתחדשת ואף יציאה לנסיעה וטיסה במדבר מבלי לצאת מהמזגן. עלות הקמת הפארק היא למעלה מעשרה מיליון שקלים והוקם בסיוע משרד התיירות ובשיתוף פעולה בין פונדק ומחלבת יטבתה. דובי גולדמן, מרכז המשק של קיבוץ יטבתה אמר: "אנו רואים בפונדק חלק בלתי נפרד מחופשה באילת. במסגרת זאת הקמנו את הפארק כדי לספק ליורדים לאילת אטרקציה ייחודית במחיר סביר".

parkyot 2

במסגרת שיתוף הפעולה עם המחלבה, יוכלו המבקרים ללמוד על הקמת המחלבה וצמיחתה עד למעמד של מובילה בשוק משקאות החלב בישראל. באמצעות מסכי מגע חדישים יוכלו המבקרים לצפות בתהליכי הייצור המתקדמים של מוצרי המחלבה. עוד מלמד הפארק על אנרגיה מתחדשת במגוון משחקים הפועלים להעלאת ידיעות המבקרים על היכולות של אנרגיה ירוקה וסולארית. בנוסף, הפארק מאפשר למבקרים לטעום את טעם המדבר באמצעות מתקן ה-"רייד" בו הם יוצאים לנסיעה וטיסה מסעירה בערבות המדבר. יתרה מזאת, המבקרים יוכלו לחוות את חיי הרפת עם הפרות הירוקות של הקיבוץ ולהתנסות בחליבה, שיחות עם חברי הקיבוץ ולטעום את טעם יטבתה.

ברחבי הפארק פזורות אטרקציות נוספות למשפחה כמו "נדנדת האדום" ההרפתקנית בה הנוסעים יוכלו להתרשם מנוף של הרי אדום, מסלול טרקטורונים קצר לילדים קטנים, רחבה גדולה עם מזרקות והפעלות לילדים וכמובן מדשאות מוצלות כדי לקחת אתנחתא, להירגע וליהנות מנווה המדבר.

משך זמן הסיור הוא כשעה עם אפשרות לערכו עם מדריך או באופן פרטני. בשטח הפארק מתקני צל רבים, תיאטרון פתוח מוצל ורחבה גדולה לאירועים מיוחדים ביום ובלילה. בפארק מתקנים בכניסה חופשית ובתשלום.

 

אירוע הפתיחה התקיים בתאריך ה – 16.3

שעות הפתיחה של הפארק בחודשי מרץ – אפריל בין הימים:

ראשון-חמישי:  10:00 – 16:00 יום שישי:  10:00 – 14:00 שבת : 11:00 – 16:00

לינק לאתר: http://yotvatapark.co.il/