כותרות אחרונות
Search

החורף הגיע ? איטום בקליק מאפשר לאטום ומחסוך !

צילום: Depositphotos

 

החורף הגיע ? איטום בקליק מאפשר לאטום ומחסוך !

אין שום סיבה לחכות עד שהתקרה תתחיל לנזול. אם לאחרונה אתם מרגישים ברטיבות בקירות, כדאי לקרוא לשירותיה של חברת איטום מומלצת. איטום גגות הוא מלאכה שעשויה להיות מורכבת, וכך גם האיתור של אנשי המקצוע המומלצים. אז כיצד מאתרים אותם?

 

צריכים לערוך השוואת מחירים בין אנשי איטום מומלצים? אולי לקרוא מחירון איטום לשנת 2020? אנחנו מזמינים אתכם להכיר פורטל חדש, פורטל שעושה עבורכם הכול בקליק קטן. איטום בקליק לוקח ממכם את הפרטים הבסיסיים שלכם, ומבלי להטריד אתכם שולח עד 3 הצעות מחיר מהחברות הכי מומלצות באזורכם. צריכים קבלן  מורשה? אל תעבדו קשה, תנו לקבלנים המורשים להגיע אליכם. בקרו כעת: https://www.click-sealing.co.il

 

בית רטוב או מוצף ? לא אצלנו !

אין ספק, חברות איטום גגות נקראות למקרים בהולים לא פעם. אנשים מגיעים הביתה ולפתע מגלים נזילות ענק בתקרה, נזילות במרפסת, נזילות במרתפים ועוד. אם שום צינור מים ראשי לא התפוצץ, כנראה שאין טעם לקרוא לשירותיו של אינסטלטור. שרברב יכול לסייע לכם בכל מה שקשור לפיצוצים בצינורות מים, אך נזילה בתקרה תצריך אנשי מקצוע מומלצים בלבד ומומחים אמיתיים.

 

כיצד הם יפתרו את בעיית הנזילה בתקרה? קודם כל, חשוב לבדוק את מצב האיטום כרגע בגג או במרפסת ובמרתף. האם הוא התבלה? אם כן, ההמלצה היא להסירו ולהתקין יריעות חדשות. האם כדאי להתקין יריעות ביטומניות על יריעות ישנות? כבר מראש, נגיד כי כל מקרה לגופו. בכדי להיות בטוחים, יש צורך באבחון מקדים של קבלני איטום מורשים ומומלצים באזורכם.

 

צילום: Depositphotos

 

הסרת חומרים שונים מהגג או מהמרפסת והמרתף:

ישנם מקרים בהם לא יהיה צורך להסיר חומרים ישנים מהגג, בכדי לאטום מחדש. למשל, אם על הגג מותקנות יריעות ביטומניות ישנות, במקרים מסוימים יהיה אפשרי להתקין עליהן יריעות ביטומניות חדשות. במילים אחרות, על עוד החומרים הם זהים, לעיתים יהיה אפשר להתקין חומר על חומר.

 

מאידך, על חומרים אקריליים וחומרי איטום אחרים לא יהיה אפשרי להתקין יריעות ביטומניות. מה עוד חשוב לדעת? שימו לב, כשאנשי המקצוע עולים לגג בכדי לעבוד, הם צריכים להתמודד עם הסרתם של מכשולים רבים, שעשויים להקשות על ההתקנה של האיטום החדש.

 

מכשולים המקשים על איטום מחודש:

אנשי מקצוע מומלצים מאתרים דרך איטום בקליק – פורטל ענק המרכז עבורכם את כל מה שיש לדעת על תקרה יבשה וחורף חמים. אתם מוזמנים להשאיר פרטים (גם בפייסבוק של איטום בקליק), ותוך דקות יגיעו אליכם עד קבלנים מומלצים, שיחליטו אילו מכשולים יש להסיר על הגג.

 

בין המכשולים שיש להסיר, אפשר למשל לציין סולמות מקובעים, אנטנות לוויין, פתחי ניקז בנויים ועוד. אתם מוזמנים לנוח ולא לעבוד קשה. את האיתור של אנשי המקצוע תעשה עבורכם מערכת הסינון והחיפוש של איטום קליק. ככה מאתרים בעלי מקצוע מומלצים היום.