כותרות אחרונות
Search

איך להשיג מחיר זול יותר לפרגולות ? הכירו את האתר "פרגוליין" !

צילום: Depositphotos

 

איך להשיג מחיר זול יותר לפרגולות ? הכירו את הפורטל "פרגוליין" !

מה נגיד ומה נאמר, פרגולות הן עולם ומלואו! מחפשים אחר צוות התקנת פרגולה בחצר ? אולי מעוניינים לרכוש פרגולות במחירים טובים ? רגע לפני שמעבירים את האשראי, מבררים את כל המידע הכי חשוב על פרגולות דרך הפורטל "פרגוליין".

 

אתם מוזמנים להכיר שירות חדש, שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על פרגולות, התקנת פרגולה ועוד… אם אתם עומדים להתקין פרגולה בחצר הבית, כמובן שקודם כל מומלץ לוודא כי אתם מתקינים את מה שעונה על צורכיכם: האם פרגולת עץ ? אולי פרגולת אלומיניום ? אין ספק כי מדובר גם בשאלה עיצובית וגם בשאלה פרקטית.

 

פרגולה מעצבת את החצר ומגנה מהשמש:

אמנם פרגולה אמורה להגן מהשמש וליצור קירוי בחורף מפני הגשם, אך זהו אינו תפקידה הבלעדי. פתרונות הצללה חייבים להיות גם עיצוביים, אחרת אנחנו פשוט לא נבחר בהם. פתרון הצללה יכול להיות עשוי חומרי גלם שונים, חלקם יהיו גמישים יותר וניתנים לעיצוב.

 

בעוד שחלקם האחר יהיה קשיח יותר. למעשה, פתרון הצללה עשוי עץ, כמעט תמיד יהיה קשיח יותר ובלתי ניתן לעיצוב חופשי, או אפילו עיצוב מעוגל. מה עוד חשוב לדעת? בואו נדבר על פתרונות הצללה תלויים לעומת כאלו הנתמכים במוטות. זכרו, עבור מתקני הצללה תלויים לפעמים צריך גם אישורי בנייה. אם אתם גרים בבניין קומות, לא תמיד יהיה אפשר להתקין מתקנים אלו.

 

צילום: Depositphotos

 

האם להתקין הצללה תלויה או נתמכת?

פורטל "פרגוליין" מרכז עבורכם את כל מה שהכי חשוב לדעת, רגע לפני שמזמינים הביתה את ההתקנה של פתרונות הצללה שונים. אם אתם בוחרים בהצללות אשר תלויות, כמובן שיהיה הצורך לוודא כי באמת ישנו מספיק מרחב אשר מספיק עבור תליית פרגולות.

 

כמובן שתמיד תוכלו לבחור בפתרונות אחרים, כמו למשל קירוי לחצר הנתמך במוטות עץ או מוטות ברזל. חשוב לזכור, גם עץ וגם אלומיניום, הם חומרי גלם שמצריכים טיפולים תחזוקתיים שונים. בעוד שישנם סוגי עץ אשר יצריכו תחזוקה מרובה יותר, ישנם סוגי אלומיניום ועץ שתספיק להם תחזוקה תקופתית.

 

פורטל שהופך אותנו לצרכן החכם:

מחפשים אחר תחזוקת פרגולות במקום מגוריכם ? "פרגוליין" לוקח ממכם פרטים בסיסיים, ומשדך לכם בעלי מקצוע מומלצים באזורכם, כולל התקנות ומכירה. עוד ב"פרגוליין", תוכלו לערוך השוואת מחירים בין פרגולות, רוצים להתחיל ?

 

בקרו באתר: https://www.pergolas4u.co.il

או כאן, בדף הפייסבוק של פרגוליין.

 

אתם מוזמנים להנות מחומר עיוני רב, מטיפים מגוונים לגבי בעלי מקצוע מומלצים, שיטות לאתר בלעי מקצוע מומלצים ועוד. לאחר שתדעו בדיוק מה אתם מחפשים, תדעו גם איזה בעל מקצוע הכי יתאים לכם. כשאתם צריכים את שירותיו של איש המקצוע, השאירו פרטים בפורטל ותנו לו להגיע אליכם. בתוך דקות, תקבלו עד 3 הצעות מחיר קונקרטיות. ללא ספאם וללא הטעיות, השירות הכי מדויק בתוך דקות.