כותרות אחרונות
Search

החזרי מס לעצמאים – האם גם לעצמאים מגיע החזר כספי?

צילום: freepik

 

החזרי מס לעצמאים – האם גם לעצמאים מגיע החזר כספי?

לא מעט עצמאים בעלי עוסק פטור או מורשה מוצאים את עצמם משלמים סכומי מס גבוהים. סכומי המס נקבעים בהתאם לרווח של כל עסק, וכמובן שגם כאן יש מדרגות מס שונות. המשמעות היא שככל שעוסק מורשה או פטור מרוויח יותר, כך לרוב הוא יידרש לשלם סכומי מס גבוהים. אך גם עצמאים בדומה לשכירים יכולים לקבל החזרי מס מטעם המדינה. אומנם לא מעט עצמאים אינם מאמינים שהמדינה תחזיר להם כסף, אך עם איזי החזרי מס זה לגמרי יכול להפוך למציאות. עד כה החברה טיפלה בלא מעט עצמאים ששילמו אלפי שקלים כל חודש למיסים – החבר המשמשת בתור בית לעצמאי בכל מצב.

 

האם כל העצמאים זכאים להחזרי מס?

כמובן שלא כולם זכאים לקבל החזיר מס מטעם המדינה, ישנם עצמאים שלא יהיו זכאים מסיבה כזאת או אחרת. אך במבחן התוצאה ניתן להגיד בפה מלא כי אחוז לא קטן מכלל העצמאים במדינת ישראל זכאים להחזר מס. עצמאים ששילמו סכומי מס גבוהים שלא בצדק, וכעת הם יכולים לדרוש את מה שמגיע להם. איך אותם עצמאים יוכלו להגיש את הבקשה? על ידי חברת איזי החזרי מס שתשמח לסייע. חברת איזי מתמחה בכל מה שקשור לנושא של החזרי מס לעצמאים או לשכירים – כולם יכולים לפנות אל בית לעצמאי.

 

צילום: freepik

 

מה היתרון של איזי החזרי מס בהשוואה לרואה חשבון?

גם אם יש לכם רואה חשבון שהוא זה שאחראי על כל ההתנהלות הכספית – עדיין יש סיכוי כי מגיע לכם החזר מס. לא כל רואי החשבון מבינים לעומק מהן הזכויות המגיעות לעצמאים במדינת ישראל. לכן ישנם רואי חשבון שפשוט לא בודקים את הנושא של החזרי מס לעצמאים. אך גם אם רואה החשבון יבחן את המצב, הוא ידרוש על כך תשלום נוסף כי מדובר על בירוקרטיה נוספת. חברת איזי החזרי מס לוקח תשלום מינימלי על הבדיקה שאותה היא מבצעת. בנוסף החברה היא חברה אשר מתמחה בנושא של החזרי מס בלבד. כך שתוכלו לדעת כי את כל התשובות לכל השאלות תוכלו לקבל דרך בית לעצמאי.

 

רוצים להתחיל? כך עושים את זה!

כעת אחרי שהבנתם כי ככל הנראה מגיע לכם החזר מס מהמדינה – אין סיבה שתלכו לאיבוד. חברת איזי החזרי מס כאן על מנת להפוך את כל הפרוצדורה לפרוצדורה קלה ופשוטה. כל מה שנדרש מכם לבצע זה רק לפנות אל אחד מהנציגים של החברה כדי לקבל מענה מקצועי. הנציגים ידרשו מכם לקבל מסמכים שככל הנראה נמצאים בהישג יד. לאחר מכן יהיה ניתן לבחון לעומק את כל ההחזרים המגיעים לכם. לא מגיעים לכם החזרי מס? לא תצטרכו לשלם כסף. מגיע לכם החזר מס? ברכות, תוך זמן קצר הוא יגיע ישירות אל חשבון הבנק שלכם.