כותרות אחרונות
Search

"החידושים של "הראל" יוצאים מהארון"

חברת "הראל" רשת הארונות של ישראל מתמחה בייצור ושיווק  ארונות קיר, חדרי ארונות  וארונות ההזזה, חדרי שינה לילדים ומבוגרים ועוד…. 

harel 6

 רשת חנויות הרהיטים "הראל" שחוגגת כבר 40 שנה בשוק הארונות בישראל, בנמצאת בתנופה מתמדת של צמיחה והתפתחות וכיום מונה הרשת עשרה סניפים בערים המרכזיות בארץ, ורק בהם ניתן להשיג את מוצרי "הראל".

בחברת "הראל" עושים שימוש בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות ויחד עם הניסיון הרב שצברו במהלך 30 השנים האחרונות, ה ם יכולים לאפשר לעצמם להיות חברת הרהיטים היחידה המעניקה לקונה, תעודת אחריות על כל המוצרים למשך 3 שנים.

harel 2

כל הרהיטים שנמכרים על ידי חברת "הראל" מתוכננים ומיוצרים במפעל "הראל", מה שמאפשר להם לעקוף את פערי התיווך ולהוזיל משמעותית את המחירים. כל זאת כמובן מבלי לפגום באיכות המוצרים , תוך התחייבות לספק לצרכן מוצר באיכות גבוהה ביותר עם הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים ביותר. בנוסף ניתן למצוא ברשת מגוון רחב של מתקנים לאבזור חכם וניצול מקסימלי של הארון.

הגלגלים בארונות "הראל" עשויים אוקלון, פלסטיק קשיח שאינו מתכלה (שלא כמו הסיליקון שמתפורר עם הזמן) תושבת המנגנון עשויה אלומיניום לעמידות מרבית. בחברת "הראל" הגיעו להבנה שדלת העשויה מחומר שביר (זכוכית או מראה), גם אם מוסיפים לה מדבקה בגב הזכוכית על מנת למנוע התפזרות של זכוכיות, מהווה סכנה ממשית, בעיקר בבית עם ילדים קטנים. ולכן הם קיבלו החלטה אסטרטגית להפחית משמעותית את סיכויי השבירה של הדלת והזכוכית וכדי להגיע לתוצאה אופטימלית הם לא חוסכים בחומר. הזכוכיות מגיעות עם גב הגנה אחורי  ולדברי שירי נגר מנהלת השיווק של החברה, הם היחידים שמקפידים לשים גב הגנה משולש מאחורי הזכוכית. כך שאם עובי הזכוכית הוא 4 מ"מ, עובי הגב יהיה 12 מ"מ.  הגב החזק שהם מתקינים בארונות עם מראות וזכוכיות, מקנה הגנה ובטיחות מרבית בעיקר בחדרים בהם יש ילדים משתוללים. הזכוכית מחוברת לגב ההגנה באמצעות שכבת סיליקון.

harel 3

בחברת "הראל מתחייבים על זמן הספקה מהיר, ומבטיחים שתוך ימים ספורים מיום ההזמנה המוצר יגיע אליכם הביתה ויורכב על ידי צוות מקצועי של חברת "הראל" שעבר הכשרה מיוחדת. במהלך כל תהליך הקניה על ידי הלקוח ועל מנת לספק את השרות הטוב מעמידה חברת "הראל" מעמידה לרשות הלקוחות מוקד מידע טלפוני מקצועי הזמין לכל שאלה..

harel 4

אז איך הכל התחיל? מספר הנכד  את מה ששמע מהסבא…..

הכל התחיל כשסבי ישראל, הכיר את סבתי הרייט.לסבתי הייתה חולשה גדולה לשמלות וכך מצא עצמו סבי גר בבית קטן עם בלאגן גדול.

 לכבוד יום נישואיהם חיפש ישראל דרך להעניק לאשתו מתנה שתפתיע ותשמח אותה במיוחד ותכנן ובנה לה ארון שיכיל את מלתחתה הגדולה.

מיותר לציין שזו הייתה הצלחה רבה כל כך שזה הפך לסוג של מסורת, כל יום נישואין ארון חדש (שמיד התמלא בבגדים בהתאמה..).

אחרי שנתיים התרחבה המסורת באופן טבעי וכך הכין ארונות לימי הולדת, לבר מצוות של אחיינים ולנישואי חברים.

ההתלהבות מסביב הייתה כל כך רבה שישראל הבין מיד כי התחביב

הקטן הוא כבר מזמן אהבתו האמיתית, אחרי הרייט כמובן…  

או כמו שסבי תמיד היה אומר… "הרייט התחילה ואני, ישראל המשכתי"

וביחד הם הקימו את "הראל"

לאתר החברה לחץ כאן