כותרות אחרונות
Search

קבוצת תדהר תבנה באור עקיבא את פרויקט הפינוי בינוי הגדול ביותר בישראל

קבוצת תדהר פותחת את שנת 2016 בענק : תבנה באור עקיבא יחד עם חברת NSA התחדשות ובניין' את פרויקט הפינוי בינוי הגדול ביותר בישראל

355 דירות יפונו לטובת הקמת שכונה חדשה שבה יהיו 1,750 יח"ד  ההשקעה בפרויקט נאמדת בכ-2 מיליארד ₪

הפרויקט יוצא לדרך לאחר ש-94% מבעלי הדירות חתמו על העסקה

אודי שרביט מנכ"ל תדהר ציין: "השכונה החדשה העתידה לקום באור עקיבא, היא  פרויקט הפינוי בינוי הגדול ביותר בישראל, המהווה  אבן דרך משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית. אור עקיבא, היא עיר בצמיחה עם  פוטנציאל נדל"ני אדיר שיבוא לידי ביטוי בשנים הקרובות. תדהר רואה בתחום התחדשות העירונית תחום אסטרטגי ומרכזי בפעילותה, המאפשר לנו להגדיל את היצע הדירות ולתת מענה למצוקת הדיור.  מדובר בהזדמנות יוצאת דופן הן עבור דיירי השכונה והן עבור הרוכשים העתידיים ואנו מודים על ההזדמנות הגדולה, שניתנת לנו לעשות שינוי כלכלי וחברתי בחייהם של אנשים כה רבים"

ניסים אסייג, מנכ"ל NSA התחדשות ובניין: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם קבוצת תדהר. כמי שגדל בעיר אני שמח להיות שותף בפרויקט אשר יסמן את תנופתה של העיר מחד ושיפור איכות חייהם של הדיירים הותיקים בשכונת שז"ר מאידך"

ישראל ופאולינה פידלמן, נציגי הדיירים: "אנחנו שמחים שהחלום שלנו ושל כל הדיירים היקרים מתגשם, זה חלום שציפנו לו שנים רבות , אנו שמחים במיוחד שהגשמת החלום מבוצעת על ידי חברה איכותית כמו תדהר"

עסקת הפינוי בינוי הגדולה ביותר בישראל יוצאת לדרך- קבוצת תדהר בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן וחברת 'נסא התחדשות ובניין' חתמו בסוף השבוע האחרון על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו יפונו כ-355 דירות בשכונת שז"ר הממוקמת במערב אור עקיבא, במרחק של כ- 1.6 ק"מ בלבד מחוף הים,  ובמקומן תוקם שכונת מגורים חדשה שתמנה כ-16 מגדלי מגורים בני כ- 22 קומות כ"א ותכלול  1750 דירות בסה"כ.

הפרויקט יוצא לדרך כעת, לאחר שכ- 94% מבעלי הדירות חתמו על העסקה

בימים אלו מקדמת נ.ס.א, התחדשות ובניין באמצעות משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף ואדריכל אלי פירשט ממשרד האדריכלים אדם מזור פירשט, תיקון של התב"ע, אשר קיבלה תוקף לאחרונה, והוצאת היתר בנייה למתחם, במטרה להתחיל את עבודות ההריסה והבנייה של השכונה בשנת 2017. היקף הפרויקט נאמד בכ-2 מיליארד ₪. העסקה קודמה באמצעות עו"ד שמוליק לכנר  מנשיץ – ברנדס ועו"ד גיל הירשמן, מטעמה של נ.ס.א ומשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון באמצעות עו"ד עפרה כהן ושירן גבע, מטעמה של תדהר.

במסגרת הפרויקט, יהרסו הבניינים המיושנים (בניינים טוריים ברובם בני 3-4 קומות)  והתשתיות הרעועות של  שכונת שז"ר, הפרוסים על שטח של כ- 118 דונם,  ותחתם תבנה שכונת מגורים חדשה, מודרנית ומטופחת – עם פוטנציאל אדיר, הכוללת –  מתחם קניות, בילוי ופנאי חדש בשטח של כ-5,000 מ"ר, גני ילדים ומעונות יום, טיילת חדשה ותשתיות המותאמות לקליטת מאות התושבים החדשים. בנוסף, יוכשרו וישופרו מבני הציבור הקיימים בשכונה ובכלל זה – בית ספר יסודי, בית ספר תיכון, מרכז ספורט קהילתי, מגרש כדורסל ובית כנסת.

הפרויקט כולו, יבנה על ידי קבוצת תדהר, באיכות ובסטנדרטים הגבוהים האופייניים לה ובעלי הדירות, ייהנו מדירות חדשות ומשודרגות בבניינים חדשים, בטוחים ומודרניים, מאיכות החיים של שכונה חדשה מעלייה משמעותית של ערך הנכסים שברשותם וכמובן מליווי צמוד של נסא ותדהר לאורך כל התהליך – דרך פינויים לדיור חלופי למשך תקופת הבנייה ועד לכניסה לדירות החדשות שלהם.

מיקומה האסטרטגי, של אור עקיבא,  במישור החוף הצפוני, בין שני עורקי התנועה המרכזיים– כביש 2 ממערב וכביש 4 ממזרח, הליך הפיתוח הדרמטי שעוברת העיר בשנים האחרונות, אלפי יחידות הדיור החדשות שנוספו לה ועתידות להתווסף בשנים הקרובות, הסביבה הכפרית המטופחת והסמיכות לקיסריה, בשילוב עם המשך ההשקעה המאסיבית והתוכניות השאפתניות של העירייה להמשך הפיתוח , מיקמו את אור עקיבא על המסלול המהיר בדרך להפוך לאחד היעדים הנדל"ניים הכי מבטיחים של השנים האחרונות וליעד מושלם עבור זוגות צעירים ומשפחות, שמחפשות סביבת מגורים איכותית במחירים נגישים.

tidhar 1

קבוצת תדהר, מתמחה בייזום, תכנון, שיווק ובנייה של  מגה-שכונות ויצירת ערך מוסף לדיירים ולעיר, בין היתר באמצעות פרויקטים של התחדשות עירונית, המאפשרים הגדלת היצע הדירות באזורי ביקוש ומתן פתרון הולם למצוקת הדיור בישראל.

במאי 2015, סיימה תדהר את הקמתה של 'תדהר על הפארק ביבנה', שכונה בשטח של כ- 260 דונם, הכוללת כ-1,000 יח"ד ב- 32 בניינים, פארק רחב ידיים, בית ספר, שני גני ילדים וכל התשתיות הצמודות והנחשבת היום לאחת השכונות היפות והמבוקשות באזור. כמו כן, בימים אלו, נערכת תדהר להתחלת מסירות ב"תדהר על הפארק" בראש העין, שבה נבנות  1,036 יח"ד ואשר בנייתה צפויה להסתיים השנה בתוך זמן שיא של –  3.5 שנים בלבד !

בנוסף, בונה תדהר שניים מתוך סה"כ כעשרה פרויקטים של פינוי-בינוי שיצאו לדרך בישראל : רימוני תדהר ברמת השרון – פרויקט פינוי-בינוי שיצא לדרך בתוך שנתיים בלבד- הישג חסר תקדים בתחום ההתחדשות העירונית  וחלומות קריית אונו, שיזמה תדהר בשיתוף עם שיכון ובינוי נדל"ן.

קבוצת תדהר
קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל ובין החברות הבודדות, שמטפלות בכל תהליך הבנייה מא' ועד ת' –  יזום, תכנון וביצוע בפועל של הבנייה – תחת קורת גג אחת.

הקבוצה, שנוסדה בשנת 1993,  עוסקת ביזום, תכנון ובניה של מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, בהתחדשות עירונית ובעבודות גמר. בנוסף מחזיקה הקבוצה בנכסים מניבים בארץ ובחו"ל בהיקפים גדולים ובין היתר הינה הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה.  תדהר מעסיקה נכון להיום כ- 670 עובדים ומדורגת בעשיריה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בישראל בדירוג BDI  ו-DUN'S 100  . מאז הקמתה בנתה הקבוצה למעלה מ- 15,000 יח"ד במאות פרויקטים.

נ.ס.א, התחדשות ובניין
הוקמה ע"י ניסים אסייג אלוף משנה במי"ל, שצבר ניסיון רב בטיפול במשאב האנושי מתוקף היותו סגן מפקד חיל החימוש בצה"ל ובעל הבנה רבה בצרכי הדיירים בשכונות ישנות (הדורשות התחדשות) הואיל והוא עצמו גדל בשכונות דומות.

החברה פיתחה יכולות גבוהות, בתחום ההתחדשות העירונית, הכוללות מנגנון שיודע לרכז את כלל הגורמים לצורך קידום יעיל ומהיר של הפרויקט, וזאת בשיתוף נציגות דיירים בכל פרויקט אשר מהווה חלק מהצוות המנהל של הפרויקט, דבר היוצר שקיפות מלאה לדיירים, אשר מטרתה רכישת אמון הדיירים והבנתם כי החברה עושה הכל כדי להגן על זכויותיהם ומקסום תגמולם.

נ.ס.א רואה בפרויקטי התחדשות עירונית, בראש ובראשונה, פרויקטים חברתיים במהותם  ומתמחה בקידום פרויקטי פינוי בינוי ותמ"א  38 ובכלל זה מטפלת במכלול הצרכים והנושאים – הן ברמה התכנונית והן במסגרת הקשר עם בעלי הזכויות (בעלי הדירות הקיימים) באופן יעיל, מקצועי ומהיר מאוד.

פרויקט אור עקיבא הנו הפרויקט הראשון שהחברה החלה בקידומו ,וזאת מהסיבה שניסים נולד באור עקיבא והוריו ואחיו עדין מתגוררים בעיר, אחיו הגדול של ניסים אליאס, שהולך עם ניסים שנים ארוכות ביחד עוד מימי הצבא מונה למנהל הפרויקט ובמסגרת זו מרכז את התחום החברתי ,החתמת הדיירים והטיפול בהם עד סוף הפרויקט.

 

בברכה,

רן רהב,

דובר קבוצת תדהר