כותרות אחרונות
Search

החלקת שיער אורגנית

צילום: freepik

 

החלקת שיער אורגנית

החלקת שיער

טיפוח השיער הוא נושא בעל חשיבות עליונה לכל אישה ולכן היא מקדישה לכך זמן, מחשבה וגם כסף. יש מי שאוהבת ששיערה יהיה ארוך ואחרות מעדיפות שיער קצר, שיער מתולתל או החלקת שיער. הצבעוניות של השיער היא חשובה גם כן ויש מי שתחליף את הצבעוניות של השיער בכל חודש בין ירוק, כחול, ורוד או שילוב של כמה צבעים יחד. נשים אחרות יעדיפו לצבוע את שיערן כדי שהשיער הלבן לא יבצבץ ולכן הן בוחרות בגווני שיער שמתאימים להן כמו חום, שחור, בלונדיני או כל צבע אחר. באופן טבעי תמיד יהיו נשים שהשיער שלהן ייראה זהה לאורך שנים ואילו נשים אחרות מעדיפות ליצור גיוון כל הזמן ולכן לאחר כל ביקור במספרה הן נראות אחרת וזאת בהתאם לטרנד האופנתי.

 

על דבר אחד מסכימות כל הנשים והוא על נושא החלקת שיער שיצר מהפך באופן טיפוח השיער בש/נים האחרונות. נשים מגיעות כעת למספרה לעיתים רחוקות יותר כיוון שלאחר החלקת שיער אין צורך לבצע פנים כפי שהן עשו בעבר פעם או פעמיים בשבוע. כעת הנשים מגיעות למספרה כדי להסתפר, לבצע החלקה אחת לכמה חודשים, או לרכוש תכשירי טיפוח שיער של פול מיטשל כמו מוס לשיער, סרום ועוד. בדרך זו הן ממשיכות את הטיפוח השוטף של השיער בבית וכך הן חוסכות זמן וגם כסף.

 

צילום: freepik

 

החלקת שיער אחת לכמה חודשים

נשים שמבצעות פעם אחת החלקת שיער אורגנית, מגיעות בדרך כלל אחת לכמה חודשים כדי לחדש אותה לאור הצמיחה של השורשים החדשים בקרקפת. הסיבה לכך היא שהן מאד מרוצות מהקלות היום יומית של טיפוח השיער בזכות החלקת שיער ולכן הן לא מוותרות על הנוחות הזו.

 

הליך החלקת שיער אורך כמה שעות במספרה, קיימים שלבים שונים בשיטה זו והספר מורח בכל פעם חומר אחד ולאחר פרק זמן מסוים מסיר אותו. בתום התהליך השיער חלק לחלוטין וההמלצה של הספר היא לא לחפוף את השיער, אלא לאפשר לחומרים להיטמע בו ורק לאחר כמה ימים בודדים לחפוף.

 

הנראות החדשה של השיער

היתרון של החלקת שיער הוא שאין צורך להשתמש בפן. בכל נקודת זמן לאחר החפיפה, השיער היבש הוא חלק וגולש. בדרך זו חיי היום יום של האישה הם הרבה יותר קלים, השיער שלה תמיד מסודר כשהיא מגיעה למקום העבודה, לקניות ולבילויים בשעות הערב. אורח החיים שלה השתנה לחלוטין והיא כבר אינה צריכה לתאם פעמיים בשבוע הגעה למספרה עבור ביצוע פן.

 

התנהלות עם השיער בקיץ

גם לאחר הרחצה במים המלוחים של הים או במים של בריכת השחייה שיש בהם חומרי חיטוי או מלחים, אין לכך השפעה על השיער כלל. האישה חופפת את שיערה והוא חוזר להיות חלק ויפה ללא כל עכבות לכך שהיא הייתה שעות בים או בבריכת השחייה.