כותרות אחרונות
Search

החל ממחר יום שלישי 13.2.24 – הסדרות ההודיות עם כל הכוכבים הגדולים מגיעות ל "סלקום TV".

פאודה הודו – צילום: באדיבות סלקום TV

 

הסדרות ההודיות עם כל הכוכבים הגדולים מגיעות ל "סלקום TV".

החל ממחר יום שלישי 13.2.24, "סלקום TV "משיקה בפעם הראשונה בשירות ערוצי סדרות הודיות

 

שני ערוצי סדרות הודיות חדשים יעלו לשידור מחר (ב', 12.2) באפיקים 34 ו-35 בשלט. שני ערוצים פתוחים, ישדרו 24 שעות ביממה את מיטב הסדרות ההודיות ויהיו זמינים לקהל הצופים של סלקום TV ללא עלות למשך חודש.

 

"הכלה ממומבאי", "יחסים אסורים", "לילות הודו", "היורש", "אמלה", "כבודו: הודו", "פאודה: הודו", "מזל", "מאהב מסתורי", "גורלה של ילדה" – הן בין עשרות הסדרות המובילות, המצליחות והאהובות שישודרו בשני ערוצי הסדרות ההודיות.

 

פאודה הודו – צילום: באדיבות סלקום TV

 

לראשונה, סלקום TV משיקה שני ערוצים הודים שישדרו 24 שעות ביממה את הסדרות ההודיות האהובות ביותר עם כל הכוכבים הגדולים. הערוצים ייפתחו לכלל צופי סלקום TV ללא עלות למשך חודש, ועד תאריך 18.3. לאחר מכן, ניתן יהיה להצטרף לחבילת הערוצים בדמי מנוי חודשיים בסך של 29.90 ₪ לחודש.

 

חבילת הערוצים ההודים מציעה עשרות סדרות עם מאות שעות תוכן של סדרות מקוריות עטורות פרסים שמגיעות היישר מהודו, ושקטפו שבחים ברחבי העולם, לצד עיבודים מחודשים לסדרות מקור ישראליות ששברו שיאי צפייה בעולם (כדוגמת "פאודה" ו"כבודו"). הסדרות ישודרו 24 שעות ביממה, ויציעו מגוון ז'אנרים שיתאימו לטעמים האישיים של כלל הצופים, ובכלל זה: דרמה, פעולה, קומדיה, מתח, רומנטי ועוד…

 

לילות הודו – צילום: באדיבות סלקום TV

 

לוח שידורים – ערוץ הסדרות ההודיות – אפיק 34 בשלט של סלקום TV:

 

  • מזל – ראשון-חמישי / 17:30
  • יחסים אסורים – ראשון-חמישי / 18:15
  • מאהב מסתורי – ראשון-חמישי / 19:00
  • גורלה של ילדה – ראשון-חמישי / 19:45
  • לילות הודו – ראשון-חמישי / 20:30
  • היורש – ראשון-חמישי / 21:15
  • אמלה – ראשון-חמישי / 22:00
  • פאודה: הודו – מוצאי שבת / 22:30

 

 

פאודה: הודו

הגירסה ההודית לסדרה הישראלית ששברה שיאי צפייה בעולם "פאודה". כוח מיוחד נשלח לקשמיר כדי לשמור על המצב הבטחוני, אך עד מהרה הכוח מגלה שהשקט מופר על-ידיי מנהיג הטרוריסטים שנחשב עד כה כמת, וכעת מסתבר שהוא בחיים.

 

לילות הודו

הגירסה ההודית לסדרה המפורסמת. קתה, אם חד הורית, זקוקה למימון עבור הטיפול הרפואי של בנה. היא נתקלת בוויאן, שמציע את עזרתו, אך מעמיד תנאים אשר מציבים את קתה בפני דילמה אכזרית ובלתי אפשרית.

 

גורלה של ילדה

דרמה עטורת פרסים. גאנגה, ילדה בודדה, עוברת קשיים רבים כשהיא נאלצת לקבל את הכללים השמרניים מאוד שאותם כופה עליה אביה. גאנגה לא מוותרת, ובדרכה המיוחדת היא בועטת במוסכמות ובמסורת המיושנת של משפחתה.

 

אמלה

דרמה מרגשת על אמלה, בחורה צעירה מדרמסאלה, אשר עולמה מתהפך עליה לאחר שהיא עוברת אירוע תקיפה קשה ומזעזע. היא מחליטה להילחם על כך שהצדק יצא לאור, דווקא בעזרתו של אחד התוקפים.

 

היורש

דרמה מרתקת על מאבק בין שלושה דורות, על השליטה בירושה של האימפריה המשפחתית. בעוד שלפי המסורת הגברים במשפחה צריכים לקחת את השליטה באימפריה, יוקיבה, נלחמת על זכותה לרשת ולנהל את עסקי המשפחה, בניגוד לכל המוסכמות המסורתיות.

 

מזל

דרמה עטורת פרסים. סיפורן של שתי אחיות, על המסע הרגשי והאתגרים העומדים בפניהן, ועל ניסיונן להתאחד עם האם שלהן, סארלה. עם: אומאנג ג'אין, רהול שארמה.

 

יחסים אסורים

דרמה המספרת את סיפורה של אהאנה שמאבדת את אביה האהוב ונותרת לבדה עם אמה, שרק הכסף מניע אותה, והיא רוצה להשיג אותו על ידי כך שהיא תחתן את בתה עם בחור ממשפחה עשירה.

 

מאהב מסתורי

דרמה רומנטית ססגונית המספרת על נארן, בחור הנוטה לרוחניות, מבלה את זמנו באהבת הטבע ובעבודה הומניטרית. כשהוא פוגש סטודנטית יפהפיה בשם פוג'ה, הם נהיים ידידים קרובים, וחייו משתנים מהקצה אל הקצה בצורה בלתי צפויה.

 

הבלה ממומבאי – צילום: באדיבות סלקום TV

 

לוח שידורים – ערוץ הסדרות ההודיות 2 – אפיק 35 בשלט של סלקום TV:

 

  • חלום החתונה – ראשון-חמישי / 14:30
  • האומץ לאהוב – ראשון-חמישי / 15:15
  • לבבות קרובים – ראשון-חמישי / 16:00
  • שינוי גורלי – ראשון-חמישי / 16:45
  • החתן – ראשון-חמישי / 17:30
  • סידהי – ראשון-חמישי / 18:15
  • ריח החיים – ראשון-חמישי / 19:00
  • הכלה ממומבאי – ראשון-חמישי / 19:45
  • כבודו: הודו – מוצאי שבת / 22:00

 

כבודו: הודו

הגירסה ההודית לסדרת המתח הישראלית עטורת הפרסים "כבודו". כאשר בנו של שופט מוערך מסתבך בתאונת פגע וברח, הוא עושה הכל כדי להצילו, גם אם זה אומר לכופף את הכללים ואת מסגרות החוק.  

 

הכלה ממומבאי

הגירסה ההודית לסדרה המיתולוגית. סיפור אהבתם של סורילי, בעלת הרוח החופשית, אשר חיה בצניעות, ושל שיוונדרה אשר גדל תחת המסורת הקפדנית של משפחת המלוכה. עולמותיהם מתנגשים כשהשניים מתאהבים זה בזה.

 

ריח החיים

דרמה רומנטית. מהק היא צעירה יתומה משכונת מצוקה שאוהבת ויודעת לבשל. לעומתה, שאוריה הוא ידוען עשיר ובעל מסעדת יוקרה. חוץ בישול יש להם עוד דבר משותף, אשר שניהם לא יודעים עליו, אך הם עתידים לגלות.

 

חלום החתונה

דרמה המספרת על אנוראג, צעיר שחוזר להודו לאחר שסיים את לימודיו בלונדון. בין הוריו מתעורר ויכוח לגבי הבחורה שעליו לשאת לאישה – האחת צנועה, בתו של עורך דין ישר והגון, והשנייה מפונקת ושתלטנית, בתו של איש עסקים עשיר.

 

האומץ לאהוב

דרמה רומנטית העוקבת אחר זוג צעיר שמתאהב אך נתקל בקשיים כי האמהות שלהם הן אויבות מושבעות. סיפור על אהבה, שנאה, בגידה ואובססיה.

 

לבבות קרובים

דרמה רומנטית. בחור צעיר מנסה להשתחרר מנישואים לאישה שלא בוחלת באמצעים כדי לסכסך בינו לבין משפחתו לתועלתה האישית. כשעובדת חדשה מתקבלת לעבודה בחברה שלו, כל הסיפור משתנה ומתפתחת אהבה המנסה לנצח את הרוע שמסביב.

 

שינוי גורלי

דרמה רומנטית אשר זכתה בעשרות פרסים. הדרמה עוסקת בסיפור אהבתה של פראגיה, מורה צנועה, לכוכב רוק מפורסם. השניים, אשר באו מעולמות שונים, נועדו להיות ביחד כנגד כל הסיכויים.

 

החתן

דרמה עטורת פרסים. סידהרט, צעיר עשיר מתחום המלונאות, מתאהב ברושני, צעירה המנהלת ארגון צדקה המסייע לילדים קשי יום. רושני מתקשה לנהל מערכת יחסים עם אמה, אשת עסקים קרה ונוקשה, שהדבר היחיד שעומד בראש מעייניה הוא כסף ועושר.

 

סידהי

דרמת מתח רומנטית מרגשת המספרת על וין, כוכב נולד בעולם הקולנוע, בן למשפחה עמידה וסידהי, רקדנית, בת למשפחה צנועה. אימותיהן היו פעם חברות טובות עד שאירוע קשה הפריד ביניהן. לאחר שנים, דרכיהן מצטלבות שוב.