כותרות אחרונות
Search

"החתול הפורץ" מככב בקמפיין הפרסום של חב' "שריונית חסם"

"החתול הפורץ" מככב בקמפיין הפרסום של חב' "שריונית חסם"

חב' "שריונית חסם" יוצאת בקמפיין פרסום הגדול ביותר בתולדות החברה בכיכוב האייקון "החתול הפורץ" 

תקציב הקמפיין – כ-11 מיליון ש"ח

בשנה האחרונה ייצרה חב' "שריונית חסם" כ-60,000 דלתות – גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד

"שריונית חסם מציינת 40 שנות פעילות בשוק

חב' "שריונית חסם" מהחברות הגדולות והמובילות בתחום ייצור ושיווק דלתות בטחון ודלתות פנים בישראל, יצאה בימים אלו בקמפיין פרסום הגדול והמקיף ביותר בתולדות החברה . 

צילום: יח,צ

הקמפיין מלווה באייקון "החתול הפורץ" שיושב על כורסת הפסיכולוג ומתלונן על העבודה הקשה שלו עקב העובדה שדלתות הבטחון (הפלדה) של חב' "שריונית חסם" לא ניתנות לפריצה.

 

אבינעם שקד מנכ"ל חב' "שריונית חסם": "מטרת הקמפיין הינה להגדיל את המודעות למותג, לאיכות דלתות הכניסה והפנים, עיצוב הדלתות, חדשנות והתאמה אישית של כל דלת ללקוח הסופי"…………..בשנה האחרונה ייצרה חב' "שריונית חסם" כ-60,000 דלתות – גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד בהיקף מכירות כללי של כ-130 מיליון ש"ח".

צילום: יח"צ

חב' "שריונית חסם" פעלה בשנים האחרונות גם בתחום היצוא , אך בשנה האחרונה בשל הירידה החדה בשער הדולר והיורו איבדה החברה את כושר התחרות בחו"ל במיוחד לאור העובדה שבשנתיים האחרונות השקל התחזק בכ-20%.

 

תקציב הקמפיין כ-11 מיליון ש"ח.

את הקמפיין והמהלך השיווקי מוביל פרופ' אביחי שוב עמי מחב' UPS.

רכישת המדיה מתבצעת ע"י משרד הפרסום "גאו- מדיה". הקריאייטיב וההפקה בוצעו ע"י "הילה ושות" .