כותרות אחרונות
Search

הטיול באיטליה הסתיים בפציעה קשה – לטענת המשפחה החברה שארגנה את הטיול לא דאגה לכל ליווי או סיוע.

 

הטיול באיטליה הסתיים בפציעה קשה.

לטענת המשפחה,  חברת "סולו איטליה" שארגנה את הטיול לא דאגה לכל ליווי או סיוע. 

באמצעות משרד עו"ד אורן יצחק פנתה הגב' צור לחב' "סולו איטליה" בדרישה להשיב את התשלום עבור ההשתתפות בטיול ולפצות את המשפחה בשל עוגמת הנפש הקשה והפוסט טראומה.

תגובת יאיר סולו מנכ"ל "סולו איטליה": אנחנו לא מנהלים בירורים כאלה בתקשורת – לומדים את הטענות ונגיב בהתאם. 

 

לטענת הלקוחה שהזמינה טיול מאורגן לאיטליה עם משפחתה מחב' "סולו איטליה"  ובזמן השהות באיטליה בתה בת ה-8 נפצעה קשה במתחם בריכת מלון בו שהו חברי קבוצת הטיול המאורגן: "החברה הפקירה ונטשה את הטיפול בבתי פצועה קשה והסבה טראומה קשה ועוגמת נפש קיצונית ולא דאגה לכל ליווי או סיוע, חמור מזאת המדריכה של הקבוצה נעלמה מבלי לקחת כל אחריות לאירוע לרבות טיפול בבנה הקטין בן ה- 10 שנשאר לבד במלון ללא כל ליווי".

 

הגב' אורטל צור שהזמינה עבורה ועבור 2 ילדיה הקטינים טיול מאורגן לאיטליה מחב' "סולו איטליה" מציינת בנוסף: "החברה התרשלה ופעלה באטימות מוחלטת לאור העובדה שבתה הקטינה בת ה-8 נפצעה קשה במתחם בריכה של המלון בו שהו חברי הקבוצה המאורגנת של חב' "סולו איטליה" ומרגע פציעתה הקשה של בתה מצאו עצמם בני משפחת צור נטושים במדינה זרה ולמרות ההודעה לחברה על הפציעה והפינוי לביה"ח לא הייתה כל התייחסות מצד החברה או נציגיה ובני משפחתה חוו טראומה קשה ועוגמת נפש קיצונית ותחושת נטישה כוללת".  

 

באמצעות משרד עו"ד אורן יצחק פנתה הגב' צור לחב' "סולו איטליה" בדרישה להשיב את התשלום בסה"כ 13,000 ₪ עבור ההשתתפות בטיול ולפצות את המשפחה בשל עוגמת הנפש הקשה והפוסט טראומה בפיצוי של 50,000 ₪ .

 

הגב' צור מציינת עוד שבמהלך כל השהיה של בתה בביה"ח היא נאלצה להתכתב עם בעלי החברה שכל מה שעשה זה היה לייעץ ולנזוף בה על תגובתה ביחס למתרחש.

 

אורטל צור: "קשה לתאר מה עבר עלי ועל שני ילדי בני 8 ו-10 באירוע הקשה של הפציעה של בתי באיטליה תוך התעלמות מוחלטת מצד החברה שגובלת באטימות לב מוחלטת".   

 

תגובת יאיר סולו מנכ"ל "סולו איטליה": אנחנו לא מנהלים בירורים כאלה בתקשורת – לומדים את הטענות ונגיב בהתאם.