כותרות אחרונות
Search

הילה קליין מונתה ל- COO (סמנכ"לית תפעול) ב- Fiverr

מינוי חדש בצוות הנהלת  Fiverr

הילה קליין מונתה ל- COO (סמנכ"לית תפעול) ב- Fiverr, זירת המסחר הדיגיטלית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים

 

תל אביב, ישראל, אפריל 2019, Fiverr – זירת המסחר הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, הודיעה  על מינויה של הילה קליין לתפקיד (Chief Operating Officer (COO.

 

הילה עבדה בחברת 888 במשך 15 שנים במגוון תפקידים ומ-2011 כיהנה כסגנית נשיא בכירה והובילה את חטיבת המוצר והטכנולוגיות (SVP Head of Product Technologies Division) האחראית על תכנון, פיתוח, הטמעה ותחזוקת מוצרי 888 מקצה לקצה. הילה בעלת תואר בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון, מביאה עמה ניסיון עשיר בניהול קבוצות גדולות, ניהול מוצרים ופרויקטים טכנולוגיים בחברה ציבורית ורקע אנליטי רחב.

 

במסגרת תפקידה החדש תעבוד הילה ישירות מול מנכ"ל ומייסד החברה, מיכה קאופמן ומול צוות ההנהלה של Fiverr. במסגרת זו תפעל לשיפור ואופטימיזציה של תהליכים חוצי חברה בהתאם לאסטרטגיית החברה ותוכניות ההנהלה.

 

"חברת Fiverr נמצאת בצמיחה מתמדת מבחינה עסקית וארגונית. עלינו לאתגר את עצמנו ולמצוא דרכים למקסם את התפוקה. לעבוד באופן הדוק ויעיל ולהוציא את המרב מתהליכי העבודה והתהליכים הארגוניים שלנו ולהילה יש את כל הכישורים המתאימים בכדי להשיג את המטרות הללו" אמר מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד .Fiverr

 

הילה קליין – צילום: יח"צ

 

הילה קליין: "חברת Fiverr משנה את הדרך שבה העולם עובד ואני שמחה ומתרגשת להצטרף לצוות ההנהלה של החברה ולתרום מנסיוני להמשך הצמיחה וההתפתחות של Fiverr".

 

אודות Fiverr®

Fiverr שמה לעצמה מטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. הפלטפורמה של Fiverr עוזרת לחבר בין עסקים לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ביניהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. מאז הקמתה, קהילת הפרילנסרים הגלובלית ב-Fiverr כבר ייצרה מעל ל-50 מיליון Gigs (שירותים) איכותיים בלמעלה מ- 200 קטגוריות שירות שונות ב-160 מדינות.

 

אתר החברה Fiverr.com ;

בלוג ;

פייסבוק ;

טוויטר ;

אינסטגרם.