כותרות אחרונות
Search

רכב חשמלי לכל.! קבוצת "לובינסקי", יבואנית רכבי "MG, לישראל, משיקה שני דגמים חדשים וחשובים לשוק הישראלי – MG4 ו- MG5.

צילום: יח"צ חו"ל MG

 

הינע חשמלי לכל: לובינסקי, יבואנית רכבי MG לישראל משיקה שני דגמים לשוק הישראלי – MG4 ו- MG5.

קבוצת לובינסקי, יבואנית רכבי MG לישראל משיקה שני דגמים חדשים חשובים לשוק הישראלי.

MG4 החדשה פונה אל חובבי הנהיגה בזכות תכונות חשובות כמו הנעה אחורית, חלוקת משקל של 50:50 מדויקת והספק של עד 204 כ"ס. תוצע עם אפשרות בחירה בין שתי סוללות, שני מנועים ובשלוש רמות אבזור עשירות.

MG5, המשפחתית סטיישן החשמלית הראשונה בישראל, פונה למשפחות שזקוקות לשימושיות מרבית לצד טווח נסיעה גדול, בטיחות גבוהה ותמורה גבוהה מאוד למחיר.

 

  • לובינסקי, יבואנית MG לישראל, מרחיבה את היצע דגמי המותג עם השקה של שני דגמים חשובים מאוד בשוק המקומי – MG4 ו-MG5 אשר יכניסו את המותג לסגמנטים מובילים.

 

  • MG4 החדשה תציע שלל תכונות בולטות שהופכות אותה לאטרקטיבית במיוחד עבור חובבי הנהיגה, כמו הנעה אחורית, הספק של עד 204 כ"ס, חלוקת משקל מדויקת של 50:50 בין הצירים, עיצוב ספורטיבי ואווירודינמי ועוד…

 

  • MG4 תוצע בשלוש גרסאות טווח נסיעה – 350, 435 ו-450 ק"מ (בהתאם לתקן WLTP) הודות לשימוש בסוללות בקיבולת 51 ו-64 קו"ש ולהן יכולת טעינה מהירה (DC) בהספק של 117 ו-135 קוט"ש בהתאמה. בנוסף לכך, MG4 תוצע בשלוש רמות אבזור – Standard, Comfort, Luxury.

 

  • עבור משפחות המעוניינות בשימושיות גבוהה, תציע לובינסקי את ה-MG5 החדשה – המשפחתית סטיישן החשמלית הראשונה בישראל. זו, מלבד מרחב גדול בתא הנוסעים, תציע גם תא מטען בנפח נדיב במיוחד של 479 ליטר ועד 1,367 ליטרים עם קיפול המושבים.

 

  • MG5 מצוידת בסוללה בקיבולת של 1 קוט"ש המאפשרת נסיעה לטווח של עד 380 ק"מ בין טעינות (בהתאם לתקן WLTP) וטעינה מהירה בהספק של 87 קילוואט.

 

  • מחירים: MG4 החל מ-144,888 שקל. MG5 החל מ-163,888 שקל.

 

  • MG4 ו-MG5 יימכרו בישראל עם אחריות מלאה של 5 שנים או 150,000 ק"מ על הרכב. על הסוללה תינתן אחריות של 8 שנים או 150,000 ק"מ.

 

לאתר הרכישה המקוון: https://mg-israel.co.il/online-shop/

 

קבוצת "לובינסקי", אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת בישראל  את מותגי הרכב: "פיג'ו", "סיטרואן", "אופל", "DS" ו-"MG", משיקה בישראל שני רכבים משפחתיים חשמליים פורציי דרך של מותג הרכב המצליח  "MG4  :"MG ו-MG5 .

 

MG4  – צילום: רונן טופלברג

MG5  – צילום: יח"צ חו"ל                                                                                                                                                                                 

MG4 החדשה, אשר תוכננה מראש להיות מכונית חשמלית ותשמש כבסיס לדגמים עתידיים, מביאה עמה בשורה של ממש לחובבי המשפחתיות האצ'בק חשמליות בישראל, עם פניה מודגשת לחובבי הנהיגה, הודות לנוסחה ייחודית של שילוב בין הנעה אחורית, הספק של 170 או ו-204 כ"ס וחלוקת משקל מדויקת של 50:50 בין הצירים, מה שהופך אותה למכונת נהיגה שובבה ומהנה במיוחד. תכונות אלה מחוזקות על ידי עיצוב ספורטיבי ופיסול אווירודינמי, לצד שמירה על רף גבוה בסעיפי השימושיות, מרחב המחיה, איכות החומרים, נוחות הנסיעה, האבזור וכמובן הבטיחות. MG4 תגיע עם האפשרות לבחור בין שתי אפשרויות קיבולת לסוללה – 51 קוט"ש ו-64 קוט"ש, אשר יספקו טווח נסיעה בין טעינות של 350, 435 ו-450 ק"מ (לפי תקן WLTP). MG4 תציע את האפשרות לבחור בין שלוש רמות אבזור – (Standard, Comfort ו-Luxury) בהתאם להעדפות הצרכנים.

 

צילום: אבי בר

 

MG5 החדשה הופכת למעשה ברגע השקתה למשפחתית סטיישן החשמלית הראשונה בישראל. גם מכונית זו שייכת לדור החדש של רכבי MG והיא פונה אל הלקוחות המעוניינים בשימושיות מקסימלית, בין אם לטובת שימוש משפחתי או שימוש עסקי. ה-MG5 הודות למבנה הסטיישן מציעה מרחב פנימי גדול, לצד נפח הטענה נדיב במיוחד של 479 ליטר בתא המטען ועד כדי 1,367 ליטר בקיפול שורת המושבים האחורית. בנוסף ניתן להעמיס על מסילות הגג עד 75 ק"ג ולה גם יכולת גרירה עד 500 ק"ג. ה-MG5 מצוידת במנוע בהספק של 156 כ"ס אשר מניע את הגלגלים הקדמיים וכן בסוללה בקיבולת של 61.1 קילוואט המאפשרת טווח נסיעה של 380 ק"מ (לפי תקן WLTP) בין טעינות. היא מצוידת במטען פנימי תלת-פאזי בהספק של 11 קילוואט וכן ביכולת טעינה מהירה בהספק של 87 קילוואט, אשר תביא את הסוללה ממצב ריק לגמרי לכדי 80% תוך 40 דקות בלבד. MG5 תוצע בישראל ברמת אבזור עשירה יחידה Luxury.

 

 

צילום: יח"צ חו"ל MG

 

 

שתי המכוניות תוצענה עם אפליקציית ה-iSmart של MG אשר תופעל רק לאחר הרשמה, המאפשרת קבלת מידע מלא על הרכב ומצב הטעינה, פתיחה וסגירה של הדלתות מרחוק, הפעלת המיזוג מרחוק קודם לנסיעה ועוד. בימי ההשקה, שתי מכוניות אלה יוצעו עם הטבות ייחודיות ללקוחות אשר הזמינו בעבר MG ZS EV ולא קיבלו את רכבם בשל קשיי האספקה.

 

 

"MG4"

 

צילום: יח"צ חו"ל MG

 

עיצוב חיצוני

MG4 החדשה, הנה מכונית האצ'בק משפחתית בעלת נוכחות מרשימה ובולטת. אורכה 428.7 ס"מ ורוחבה 183.6 ס"מ והיא עטופה בעיצוב חלק, זורם, מתקדם ואלגנטי. חזיתה משלבת בין יחידות תאורה זוויתיות, מכסה מנוע קמור ובו קמט כוח ופגוש אגרסיבי שמקנים לה מראה ספורטיבי וצעיר. הפיסול הספורטיבי עובר אל צדי המרכב עם קימורים בדלתות וחישוקים גדולים דו-גווניים, ומסתיים בחלק אחורי מודגש עם יחידות תאורה ייחודיות בעלות חתימת לד מקורית ושאר אמצעים אווירודינמיים יעילים.

 

צילום: רונן טופלברג

 

תא נוסעים

תא הנוסעים של MG4 החדשה נהנה מתכנון קפדני ששם דגש על איכות, מרחב המחיה והשימושיות מסביב לכל נוסעי הרכב. אלה הושגו על ידי שימוש בפלטפורמה חדשה לגמרי, בעלת בסיס ארוך במיוחד של 270.5 ס"מ וכן באמצעות למעבר בשימוש בסוללה שטוחה ודקיקה במיוחד שנמצאת ברצפת הרכב וזו לא רק שאינה גוזלת מקום מתא הנוסעים או שפוגמת במרחב הגחון של הרכב, אלא אף תורמת לשיפור משמעותי בהתנהגות הרכב הודות למרכז הכובד הנמוך וחלוקת המשקל האופטימלית.

 

צילום: רונן טופלברג

 

כיאה לדור החדש של כלי הרכב מבית MG, גם נעזר בעיצוב נקי ונעים. מרבית חומרי הדיפון הפנימיים רכים ונעימים למגע, המושבים (מושב נהג חשמלי בגרסה הבכירה) אשר בהתאם לרמות הגימור מגיעים בריפוד בד או בד משולב בדמוי עור, חובקים את הגוף ותומכים בו היטב בנסיעות ממושכות. במרכז הדשבורד ישנו מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה המתקדמת ולשם תפעול רוב מערכות הרכב באמצעות מתגי קיצורי דרך יעילים. במערכת זו ניתן למצוא שליטה במערכת המיזוג, במצבי הנהיגה, במערכות הבטיחות, במערכת המצלמות ההיקפיות (בגרסה הבכירה), בממשק ניהול האנרגיה והטעינה וכמובן במערכת השמע האיכותית. כדי ליהנות ממערכת משודרגת זו וכדי להפוך את תא הנוסעים לשקט עוד יותר, כל חלל תא הנוסעים עושה שימוש בחומרי בידוד אקוסטי בתחתית המרכב, מתחת למכסה המנוע, בדלתות הרכב ובבתי הגלגלים. כמו כן, גם המנוע החשמלי עצמו קיבל חיפוי אקוסטי שמפחית את צליל הפעולה האופייני של מנועים חשמליים.

 

צילום: רונן טופלברג

 

בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות ייצוב, בלימה, תאורה מקוריות, בהתאם לרמות הגימור, ה-MG4 מציעה רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ויחד זיכו אותה בציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP ואלו כוללות (בהתאם לרמת הגימור):

 

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעת התנגשות אחורית
  • מערכת התרעה מעבר נתיב – סריקת הנעשה מאחור והתרעה מפני רכב מהיר יותר מתקרב
  • התרעה על תנועה חוצה מאחור עד 25 מטר מכל צד כולל בלימה אקטיבית
  • התרעה על הימצאות כלי רכב ודו-גלגלי בעת פתיחת דלתות הרכב
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
  • מערכת לשמירת מיקום הרכב בנתיב בשימוש בבקרת השיוט האדפטיבית
  • מערכת לתיקון מיקום בנתיב בחירום
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי הולכי רגל (64-4 קמ"ש), בזיהוי רכב נייח (85-4 קמ"ש), בזיהוי רכב בתנועה (150-4 קמ"ש)

 

MG4 החדשה מציעה כאופציה גם את אפשרות הטעינה והפעלת מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות פונקציית V2L כאשר סוללת הרכב הנה מקור האנרגיה (2,200 וואט, 11 אמפר).

 

צילום: רונן טופלברג

 

הנעה והתנהגות

MG4 החדשה נהנית מתמהיל ייחודי שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד לאלו שלא מוכנים לוותר על חוויית הנהיגה. המנוע החשמלי שבה מפיק 170 כ"ס בגרסת הבסיס ו-204 כ"ס בגרסאות החזקות כאשר לשתיהן נתון מומנט זהה של 25.4 קג"מ וכוחות אלה מגיעים ישירות על הגלגלים האחוריים. מרכז כובד נמוך במיוחד הודות למיקומה של הסוללה בתוך רצפת שלדת הרכב מבטיח יציבות כיוונית גבוהה וחלוקת משקל מדויקת של 50:50 בין הצירים משלימים את החוויה. התוצאה היא מכונית שובבה, זריזה ומדויקת אשר יכולה להיות כחומר ביד היוצר. כבישים מפותלים חופשים את תכונות הניהוג הייחודיות לה, מאזכרות מכוניות ספורטיביות שכבר נעלמו מהנוף המוטורי. הביצועים הולמים את החוויה עם 7.7 ו-7.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש בהתאמה והמהירות המרבית עומדת על 160 קמ"ש. שתי גרסאות אלה מורשות גרירת גרור במשקל של עד 500 ק"ג (עם או בלי בלמים).

 

צילום: רונן טופלברג

 

גרסת הסוללה 51 קוט"ש מצוידת במטען פנימי חד-פאזי בהספק של 6.6 קילוואט וכן ביכולת טעינה מהירה (DC) בהספק של 117 קילוואט. גרסת הסוללה 64 קוט"ש, מצוידת במטען פנימי תלת-פאזי בהספק של 11 קילוואט וכן ביכולת טעינה מהירה (DC) בהספק של 135 קילוואט. בחיבור לעמדה מהירה תואמת, שתי גרסאות אלה יביאו את טעינת הסוללה ממצב ריק לגמרי לכ-80 אחוזים תוך כ-35-40 דקות בלבד.

 

צילום: רונן טופלברג

 

ה-MG4 מאפשרת בחירה מבין חמישה מצבי נהיגה (ספורט, נורמל, חיסכון, שלג ומותאם אישית) המשפיעים על תגובת הרכב, הביצועים וכמובן טווח הנסיעה, והם יאפשרו לנוהגים לבחור את אופי וסגנון הנהיגה  בהתאמה אישית לפי תגובות המנוע, תגבור ההגה, רגישות מערכת הבלימה ועוד. כמו כן, ארבע רמות רגנרציה (השבת אנרגיה בהאטה ובלימה) יאפשרו ניצול מקסימלי של תאוטת הרכב להשבת אנרגיה לסוללה והארכת טווח הנסיעה. בנוסף לכך, התנעת הרכב נעשית על ידי לחיצה על דוושת הבלם (ללא מתג התנעה) וברמת האבזור הבכירה מתווספים מושב נהג החשמלי, ריפוד משולב עור ואפשרות לתא נוסעים בהיר, מערכות בטיחות, מצלמות 360, משטח טעינה, גג שחור, מערכת קול משודרגת, ספוילר אחורי ואופציה לפתיחה חשמלית לתא המטען כולל אפשרות לפתיחה על ידי העברת הרגל מתחת לפגוש האחורי.

 

——————————————————————————————————————————

 

"MG5"

 

 

צילום: יח"צ יצרן

 

 

עיצוב חיצוני

MG5 החדשה, הנה מכונית הסטיישן משפחתית בעלת נוכחות אלגנטית נעימה. אורכה 460 ס"מ ורוחבה 181.1 ס"מ וממדיה מעניקים לה הופעה מכובדת לצד שימושיות גבוהה. ה-MG5 מבוססת על פילוסופיית העיצוב האבולוציוני של MG, ליצירת מראה ותחושה מודרניים ומינימליסטיים, למיקסום הנוחות ומזעור הסחות הדעת. חזיתה שואבת השראה משאר דגמי MG החדשים, וגם היא משלבת בין יחידות תאורה זוויתיות עם נורות לד נאות לצד פגוש זוויתי ופתחי אוורור מודגשים. קו הגג המתקמר לאחור אל מול קו חלונות (מושחרים) גבוה, עם קורת C שנדחקה אל פינות הרכב, שומרים על מראה זורם ודינמי. חלקה האחורי, שומר על קווי העיצוב של החזית, הודות ליחידות תאורת לד בחתימה ייחודית ונגיעות עיצוב אישיות בפגוש.

 

 

Empty concrete floor and gray wall. 3d rendering of sea view plaza with clear sky background.

 

תא נוסעים

תא הנוסעים של MG5 החדשה תוכנן להעניק חוויה שימושית ונעימה מאוד עבור כל נוסעי הרכב ובני המשפחה. הפלטפורמה החדשה שנבחרה לדגם זה מציעה מרחב מחיה נדיב ליושבים מלפנים ומאחור והודות לשימוש בסוללה דקה במיוחד שמשולבת לתוך רצפת שלדת הרכב, זו אינה גוזלת כלל מרחב מתא הנוסעים. תא המטען מציע נפח מכובד מאוד של 479 ליטרים, וזה מסוגל לצמוח לכדי 1,367 ליטרים בקיפול שורת המושבים האחורית, לשם הובלת מטען ארוך מקופסאות גדולות, מזוודות, אופניים וציוד לעבודה.

 

צילום:

 

חלקו הקדמי של תא הנוסעים עוצב גם כן בסגנון מודרני נקי, עם קווים אופקיים שמעצימים את תחושת המרחב, חומרים איכותיים וריפוד דמוי עור. המושבים (מושב נהג חשמלי) חובקים את הגוף ותומכים בו היטב בנסיעות ממושכות. במרכז הדשבורד ישנו מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה המתקדמת ולשם תפעול רוב מערכות הרכב באמצעות מתגי קיצורי דרך יעילים. במערכת זו ניתן למצוא שליטה במערכת המיזוג, במצבי הנהיגה, במערכות הבטיחות, במערכת המצלמות ההיקפיות, בממשק ניהול האנרגיה והטעינה וכמובן במערכת השמע האיכותית. כדי ליהנות ממערכת משודרגת זו וכדי להפוך את תא הנוסעים לשקט עוד יותר, כל חלל תא הנוסעים עושה שימוש בחומרי בידוד אקוסטי בתחתית המרכב, מתחת למכסה המנוע, בדלתות הרכב ובבתי הגלגלים. כמו כן, גם המנוע החשמלי עצמו קיבל חיפוי אקוסטי שמפחית את צליל הפעולה האופייני של מנועים חשמליים.

 

צילום:

 

בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות ייצוב, בלימה, תאורה מקוריות, בהתאם לרמות הגימור, ה-MG5 מציעה רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות:

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית
  • זיהוי תמרורי מהירות והתרעה במעבר על המהירות המותרת
  • שליטה אוטומטית באורות המעבר (גבוהים)
  • סיוע בזחילה בפקקים

 

MG5 החדשה מציעה כאופציה גם את אפשרות הטעינה והפעלת מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות פונקציית V2L כאשר סוללת הרכב הנה מקור האנרגיה (2,200 וואט, 11 אמפר).

 

 

צילום:

 

 

הנעה והתנהגות

MG5 החדשה, בהתאם לייעודה במשפחתי, מכוילת להעניק נסיעה נינוחה, שליווה ונעימה בכל תנאי הדרך. עיול המתלים מאפשר לה לספוג את זעזועי הדרך ולייצר חוויית נסיעה נוחה. המנוע החשמלי שבחזיתה מפיק 156 כ"ס וכן 28.5 קג"מ והביצועים מצוינים – 7.7 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש לצד מהירות מרבית של 185 קמ"ש. ה-MG5 מורשית גרירת גרור במשקל של עד 500 ק"ג (עם או בלי בלמים).

 

הסוללה בקיבולת של 61.6 קוט"ש מצוידת במטען פנימי תלת-פאזי בהספק של 11 קילוואט וכן ביכולת טעינה מהירה (DC) בהספק של 87 קילוואט. בחיבור לעמדה מהירה תואמת, ניתן להביא את טעינת הסוללה ממצב ריק לגמרי לכ-80 אחוזים תוך כ-40 דקות בלבד.

 

ה-MG4 מאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי נהיגה (ECO, Comfort, Sport) המשפיעים על תגובת הרכב, הביצועים וכמובן טווח הנסיעה, והם יאפשרו לנוהגים לבחור את אופי וסגנון הנהיגה שמתאים להם. כמו כן, שלוש רמות רגנרציה (השבת אנרגיה בהאטה ובלימה) יאפשרו ניצול מקסימלי של תאוטת הרכב להשבת אנרגיה לסוללה והארכת טווח הנסיעה.

 

צילום:

 

שירות ואחריות

MG4 ו-MG5 מציעים מרווח טיפולים גדול של 24,000 ק"מ או שנה. דגמים אלה נמכרים בישראל עם אחריות מלאה לרכב של 5 שנים או 150,000 ק"מ ועל הסוללה 8 שנים או 150,000 ק"מ.

 

מחירים:

  • MG4 Standard 50 קוט"ש: 144,888 שקל
  • MG4 Comfort 64 קוט"ש: 153,888 שקל
  • MG4 Luxury 64 קוט"ש: 155,888 שקל
  • MG5 Luxury1 קוט"ש: 163,888 שקל

 

רוכשי דגמי MG החדשים יקבלו כהטבה עמדת טעינה ביתית. בנוסף לכך יינתנו מבחר הטבות מימון וטרייד בכדי לפשט את תהליך הרכישה.

 

 

ללקוחות בעלי הזמנה לרכב מסוג ZS EV אשר עדיין לא מימשו את הזמנתם, תוענק הטבה בת 3,333 ₪ בה המקדמה ששילמו על סך 2,222 תהפוך למניה בשווי 5,555 ₪ עם המרת הזמנת ה-ZS EV ל-MG4 או MG5.

 

לקוחות קיימים של MG או כאלה שרכשוZS EV  או EHS במהלך שנת 2022 ונאלצו לבטל את הזמנתם בשל האיחורים באספקה, ייהנו מהטבה של 2,222 ₪ עם ביצוע הזמנה על MG4 או MG5.

 

ללקוחות אחרים תוענק הטבת מימון או טרייד אין עפ"י הצורך.

 

לאתר הרכישה המקוון: https://mg-israel.co.il/online-shop/

\