כותרות אחרונות
Search

היצרנים הגדולים של קפסולות תואמות "נספרסו".

קפסולות תואמות "נספרסו" – צילום: FREEPIK

 

 

היצרנים הגדולים של קפסולות תואמות "נספרסו".

"נספרסו" הייתה ועודנה אחד מיבואני קפסולות הקפה המובילות בישראל. חוץ מקפסולות הקפה המקוריות שלה, ישנם מספר יצרנים גדולים המייצרים קפסולות תואמות באיכות גבוהה. אם בא לכם לגוון את טעם הקפה, מוטב כי תכירו את כל האפשרויות הניצבות לפניכם. כך לא תמצאו את עצמכם מתפשרים או מוותרים על מה שחשוב לכם. כי כוס הקפה שלכם חייבת להיות משובחת וטעימה, על כל המשתמע מכך. במאמר זה נסקור את היצרנים העיקריים המייצרים קפסולות קפה התואמות למכונת הקפה של "נספרסו".

 

סטארבקס

אם יצא לכם לבקר בחו"ל, בוודאי יצא לכם לשבת באחד מבתי הקפה של חברת סטארבקס. מדובר על אחת מחברות הקפה המובילות בעולם, יש כאלה שיגידו כי היא המובילה ביותר. זה הרי טבעי שאחת מחברות הקפה המובילות בעולם תיצור קפסולות קפה עבור המכונה הנמכרת ביותר. השילוב המנצח הזה יאפשר לכם ליהנות מכוס קפה של סטארבקס אצלכם בבית, בלי שיהיה עליכם לצאת החוצה. יש כאלה שמתגעגעים כל כך לטעם הקפה של סטארבקס עד שהם קובעים לטייל באירופה אחת לשנה. עכשיו כל מה שתצטרכו לעשות זה רק לרכוש את קפסולות הקפה המתאימות לכם עם הטעמים המוכרים.

לאבצה (Lavazza)

חברת הקפה האיטלקית הוותיקה והמוכרת מציעה גם היא קפסולות קפה תואמות למכונות נספרסו. קפסולות הקפה של לאבצה ידועות באיכות הגבוהה שלהן, בשונה מהמון חברות אחרות המייצרות קפסולות קפה. מעבר לעובדה הזו, החברה עושה ככל יכולתה כדי לשמר הטעם האיטלקי המסורתי, זה שהפך אותה להיות אחת מהחברות המובילות בעולם. אם נמאס לכם לשתות קפה באיכות ירודה, קפסולות קפה של לאבצה יעשו את העבודה. הן יספקו לכם את טעם הקפה המשובח, זה שאולי יצא לכם לטעום רק מעבר לים.

לור (L'Or)

מותג הקפה לור מוכר בעיקר לאנשים שיצא לכם לבקר בצרפת בשנים האחרונות. מותג הקפה הצרפתי התרחב בשנים האחרונות לשוק הבינלאומי, וכיום הוא פרוס בכל העולם. החברה מציעה קפסולות תואמות נספרסו במגוון רחב של טעמים וחוזקים, כך שתוכלו להתאימם אליכם. אין דבר יותר משמח מאשר לשתות את כוס הקפה המושלמת בשבילכם בלי לשבור את הראש. הקפסולות שמתאימות למכונת נספרסו יעשו בדיוק את העבודה הזו בשבילכם.

קפה ג'ו (Caffè Vergnano)

אי אפשר לדבר על קפה מבלי להזכיר את איטליה, ועד עכשיו לא עשינו את זה. איטליה ידועה בתור אחת מהמדינות בה הקפה הוא אחד מהמוצרים המבוקשים והנמכרים ביותר. קפה ג'ו הוא אחד מהמוכרים ביותר במדינה, וגם הם מציעים קפסולות תואמות נספרסו בהתאמה אישית. המוצרים של קפה ג'ו ידועים כאיכותיים מאוד, כאלה שיתאימו לכל מי שרק רוצה. החברה מציעה אין ספור אפשרויות, כך שכל אחד יכול לעשות את ההתאמות הנדרשות. אנו מציעים לכם לחפש היטב את הקפסולה הנכונה והמתאימה בשבילכם.