כותרות אחרונות
Search

הישג אדיר לחברת "Atriis" הישראלית ולקבוצת "אמסלם טורס"!

מימין: יעקב אמסלם מנכ"ל ובעלים של קבוצת "אמסלם טורס" יחד עם עומרי אמסלם מנכ"ל "Atriis" – צילום: פרטי

 

הישג אדיר לחברת "Atriis" הישראלית ולקבוצת "אמסלם טורס"!

  נבחרו על ידי ממשלת הולנד כפלטפורמה העולמית לניהול מערך הנסיעות שלה, בהסכם שנחתם למשך שמונה שנים.

 

"Atriis" מציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת וייחודית לניהול מערך נסיעות לחברות ותאגידים והיא אחת מהחברות הבולטות והצומחות בתחום ה "Travel Tech".

 

הישג משמעותי לחברת "Atriis" הישראלית ולמשקיע הראשון שלה קבוצת "אמסלם טורס" בהובלת יעקב ואליעזר אמסלם. נבחרו על ידי ממשלת הולנד כפלטפורמה העולמית לניהול מערך הנסיעות שלה, בהסכם משמעותי שנחתם למשך שמונה שנים. Atriis  מציעה פלטפורמה טכנולוגית ייחודית לניהול מערך נסיעות לחברות ולתאגידים והיא אחת מהחברות הבולטות והצומחות בתחום ה-Travel Tech. הבחירה של ממשלת הולנד מגיעה שנה לאחר שממשלת ישראל בחרה גם היא להטמיע את פלטפורמת "Atriis" עבור ניהול הנסיעות של משרדי הממשלה ברחבי העולם.

 

במסגרת ההסכם, ממשלת הולנד תשתמש בתוכנה המתקדמת של "Atriis" ובכלים העומדים לרשותה לשרת יותר מ- 12,000 נוסעים עסקיים ברחבי העולם, במטרה להפחית זליגת הזמנת נסיעות על ידי נוסעים מחוץ לערוץ המנוהל, לייעל תהליכים בארגון ולשדרג את חווית הנוסע באמצעות יכולות ה- AI (בינה מלאכותית) של חברת  reTravel.io, שנרכשה מוקדם יותר השנה על ידי Atriis.

 

באמצעות הפלטפורמה עובדי הממשלה יקבלו גישה קלה ונוחה למחירים והטבות נוסע ייחודיות ישירות מחברות תעופה אשר מציעות את טכנולוגיית ההפצה הישירה NDC  אשר "Atriis"  נחשבת כחלוצה בפיתוח ומימוש שלה תוך בניית ממשקים קלים למשתמש לשינויי כרטיס והחזרים בימים בהם יעילות ואוטומציה הם קריטיים לחוויה ולשירות הנוסע. זאת לצד מלאי עשיר של מותגי תיירות מוכרים מהרשת ומוצרי מלונות, רכבות, רכבים, חניות, לאונג׳ים ואפילו מסעדות ואטרקציות אשר זמינים בפלטפורמת Atriis בחיבורי API ישירים ללא עמלות גורמי תיווך והפצה באמצע.

 

ממשלת הולנד הגדירה יעדים חשובים בצמצום פליטת CO2  מפעילות הנסיעות העסקיות, באמצעות כלים ופיצ׳רים ייחודיים בפלטפורמת "Atriis" שיובילו את הנוסע לבחירות חכמות של אפשרויות ״ירוקות״ יותר בהתאם למדיניות הממשלה, לרבות חישוב כמות הפליטה ב kg לכל נסיעה עם אפשרות קיזוז ושיפוי על ידי העברת סכום רלוונטי בסיום הזמנת הנסיעה לפרויקטים של אנרגיה מתחדשת, נטיעת עצים במדינות מתפתחות וכו.

 

באס דה ריג'ק, ראש אגף הנסיעות 3W בממשלת הולנד, ציין: "מערך הנסיעות העתידי שלנו יופעל על ידי Atriis Technologies, המציגה טכנולוגיות ניהול נסיעות מתקדמות אשר ישרתו נאמנה את ממשלת הולנד. בחרנו ב-Atriis בעיקר מאחר והיא מספקת פשטות בתהליך ההזמנה עם היצע עולמי מקסימלי של כל שירותי נסיעות רלוונטיים שאנו צריכים. בנוסף, Atriis תאפשר לממשלה להניע שיעורי הזמנות אונליין על ידי הנוסעים של יותר מ-85% כבר במהלך השנה הראשונה שלה. נוסף לכך, בשל העובדה ש-Atriis מאפשרת רמה גבוהה של יעילות ונוחות לנוסע באמצעות הגישה הטכנולוגית המאפשרת לנוסעים להזמין, לשנות ולבטל באופן עצמאי מוצרים ושירותי נסיעות, ולהזין את כל התהליכים הנדרשים במהלך ולאחר הנסיעה בצורה חלקה, כמו בקשות להחזר הוצאות".

 

עומרי אמסלם, מייסד משותף של חברת Atriis מסר: "ממשלת הולנד תשתמש בפלטפורמה השיתופית  לנוסע ולסוכן של Atriis בה הושלמה לאחרונה האינטגרציה של reTravel.io  שרכשנו מוקדם יותר השנה, המציבה רף חדש סביב חווית הנוסע וחסכון לארגון דרך מניעה חכמה של הזמנות מחוץ לערוצים המנוהלים של הארגון. הפלטפורמה מקנה יכולות שליטה מרכזיות לממשלה עבור כל ההזמנות של כל סוגי המשתמשים, ומכל ההיבטים שחשובים לממשלה- מדיניות נסיעות, קיימות, ותעדוף ספקי נסיעות. וזאת, מכל מכשיר- נייד, טאבלט או מחשב ועל פני מקורות תוכן נסיעות רבים ומגוונים. שש השנים האחרונות בהן סימנו מטרה ומיקוד בהפיכת טכנולוגיית ה NDC המתקדמת של חברות התעופה, לאופציה אמינה, נגישה ופשוטה לארגונים וסוכנויות נסיעות, מתממשות כעת ומייצרות ערך אמיתי וחסכון משמעותי לארגונים לצד הטבות ייחודיות לנוסעים העסקיים כאילו רכשו ישירות באתר חברת התעופה".

 

מימין: יעקב אמסלם מנכ"ל ובעלים של קבוצת "אמסלם טורס" יחד עם עומרי אמסלם מנכ"ל Atriis – צילום: פרטי

 

יעקב אמסלם, מנכ"ל בעלים של קבוצת אמסלם טורס והמשקיע הראשון של חברת Atriis מסר: "אנו נרגשים מהצטרפותה של ממשלת הולנד לארסנל לקוחותינו המכובדים ומהבעת האמון בחדשנותה של הטכנולוגיה, אותה פיתחנו בגרסתה הראשונה בטבריה. פלטפורמת "Atriis" מגלמת בתוכה את חוד החנית הטכנולוגית ומזקקת ידע וניסיון מצטבר של ארבעה עשורים בענף התיירות, אשר הובילו לכדי מערכת שפיתוחה נעשה באופן קפדני במטרה לאגד יכולות ופלטפורמות רבות במערכת אחת המציגה לצד יכולותיה המצטיינות, גם נוחות בחווית המשתמש הכוללת, וכן, כבוד גדול לאנשינו, לטבריה ולמדינת ישראל".

 

פלטפורמה זו של חברת "Atriis" מוטמעת כיום בקרב אלפי ארגונים ומאות אלפי המשתמשים שלה, ביניהן ממשלת ישראל, Appsflyer, Riskified, ECI, וסוכנויות נסיעות גלובאליות המשרתות לקוחות אמריקאים  כמו Gray Dawes group, Internova Group (Travel Leaders), Frosch travel שנרכשה באחרונה על ידי ענק הבנקאות   JP Morgan אשר סימנה את דריסת הרגל הראשונה שלה בענף הנסיעות.

 

לאתר הבית: https://www.atriis.com/

 

אודות חברת "Atriis":

חברת Atriis המתמחה בעולמות ה-Travel Tech, יצאה לשוק בשנת 2017 עם פלטפורמה לניהול וטיוב נסיעות עסקיות לחברות ולסוכנויות נסיעות, הכוללת תכנים עשירים ממקורות רבים, טיסות, בתי מלון, רכבים, העברות, ביטוחים, לאונג'ים, מסעדות ועוד. המערכת מנהלת את מדיניות ותקציב הנסיעות של החברה וכוללת ממשק ייחודי לסוכן הנסיעות אשר עובד ביחד עם הנוסע על אותה טכנולוגיה כאשר כל המחירים והמוצרים זהים ושקופים לכל המשתמשים, והסוכן יכול לשרת ולהשלים את הזמנות הנוסע בצורה יעילה יותר, לייצר חסכון נוסף. הפלטפורמה כוללת מנוע אישורים חכם ומערך דו"חות לתחזוקה פנים וחוץ ארגונית. מערכת זו מתממשקת ביעילות למערכות שמטפלות בהוצאות, הנהלת חשבונות ועוד…

 

פלטפורמת "Atriis" פותחה בתחילת דרכה תחת קורת הגג של קבוצת "אמסלם טורס", שהובילה לאחר מכן את סבבי ההשקעה והגיוס של החברה, לצד משקיעים פיננסים ואסטרטגים שהתווספו לחברה ומרכיבים את בורד החברה. בצד הלקוחות, לחברה כ- 54 סוכנויות נסיעות, המייצגים  למעלה מ- 3,000 ארגונים המנהלים נסיעות בפלטפורמה עבור קרוב לחצי מיליון משתמשים.

 

החברה פועלת ממשרדיה בקיסריה עם כ-65 עובדים שצפויים להגיע ל- 180 בשנה הקרובה והיא אחת המסקרנות בענף. מוקדם יותר השנה היא רכשה את פלטפורמת reTravel.io הישראלית, אך סכום הרכישה לא נחשף.

 

אודות קבוצת "אמסלם טורס":

קבוצת "אמסלם טורס", בבעלותם של יעקב ואליעזר אמסלם נוסדה בשנת 1983, היא קבוצה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות והפרטיות ואחת המובילות בענף. הקבוצה מונה 5 חטיבות המטפלות בנסיעות עסקיות לצד חטיבות נוספות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים, מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים מוקד חירום הפועל ממשרדי החברה 24/7.

 

"אמסלם טורס" מפעילה אתר נסיעות ייעודי ובבעלותה חברות כמו "מסעות", "המטייל", "אמסלם מדיקל", "פאנטסתי", חברת השילוח "מוריס א.רפאל", A-Cruise ועוד…

 

הקבוצה מעסיקה למעלה  מ- 500 עובדים בישראל ומחזיקה סניפים במדינות מובילות בעולם: מערב ארצות-הברית, מזרח ארצות- הברית, הונג קונג, הודו, מקסיקו, בריטניה וטורקיה. משרדי ההנהלה והסניף המרכזי ממוקמים בטבריה, לצד סניפים נוספים בפריסה ארצית בתל אביב, חיפה, בני ברק, רעננה, כרמיאל, ונהריה.