כותרות אחרונות
Search

"פגסוס טיולים" מציעה טיולים מאורגנים למקבלי הדרכון הירוק בחודשים מרץ-מאי 2021 ללא דמי ביטול.

צילום ארכיון: גת שמנים – צילום: טל שובל

 

"פגסוס טיולים" מציעה טיולים מאורגנים למקבלי הדרכון הירוק בחודשים מרץ-מאי 2021 ללא דמי ביטול.

"פגסוס טיולים" מציעה טיולים מאורגנים למקבלי הדרכון הירוק בחודשים מרץ-מאי 2021 ללא דמי ביטול, עד עשרה ימי עסקים לפני הטיול.

 

"פגסוס" מציעה טיולים מאורגנים למגוון יעדים בארץ החל מים המלח, ירושלים, רמת הגולן והגליל, נגב ומצדה, ועד ליעדים בחו"ל כמו יוון, פורטוגל, ספרד, יפן ועוד…

 

איתמר ניר סמנכ"ל "פגסוס טיולים" – צילום: מורג ביטן

 

איתמר ניר, מנכ"ל "פגסוס" טיולים: "בתקופה זו של אי ודאות, עם סגרים חוזרים ונשנים, פגסוס מציעה טיולים מאורגנים עם האופציה לביטול ללא עלות, עד עשרה ימי עסקים לפני הטיול. אנו רוצים לתת בטחון לקהל הנוסעים שמתכננים את הטיול הבא באביב ומציעים לכם כבר עכשיו להזמין טיול ללא חשש. חברת "פגסוס" מובילה טיולים מאורגנים תוך הקפדה על ההנחיות, עם מטיילים מחוסנים בקפסולה קטנה ובטוחה".

 

ציפורים באגמון החולה – צילום: טל שובל

 

חברת פגסוס חברה לטיול מאורגנים, הוקמה לפני 25 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדים רבות מהמשובים שמקבלים בחזרתם מהטיול.