כותרות אחרונות
Search

הישראלים אוהבים את ה-  Black Friday 

 הישראלים אוהבים את ה-  Black Friday 

הישראלים ביצעו רכישות באינטרנט בהיקף של

כ-19 מיליון ₪ – עלייה של 76% לעומת כ-11 מיליון ₪ אשתקד, כך עולה מנתוני כאל

מכאל נמסר כי "ניכרת עלייה מתמדת במחזורי הרכישה ברשת משנה לשנה, כאשר השיא נרשם בנובמבר"

כאל השיקה השבוע את פורטל הקניות החכם והייחודי מסוגו בישראל Cal CashBack+

חגיגת הקניות של נובמבר נמשכת, ובסוף השבוע האחרון הגיעה לשיאה במהלך ה-Black Friday העולמי, שרושם מידי שנה שיאי קניות בהיקפים כספיים יוצאי דופן. עם סיום טירוף הרכישות והמבצעים, שהיה תקף ל-24 שעות, חברת כאל דיווחה על היקף עסקאות של כ-19 מיליון ₪ שביצעו הישראלים באינטרנט, עלייה של 76% לעומת כ-11 מיליון ₪ אשתקד. העסקה הממוצעת עמדה על 185 ₪, עלייה של 14% לעומת 163 ₪ אשתקד.

הישראלים השוהים בחו"ל לא החמיצו אף הם את ההזדמנות לבצע קניות במחירים ללא תחרות. מנתוני כאל עולה כי היקף הרכישות שביצעו הישראלים בחו"ל הסתכם ב-10 מיליון ₪, עלייה של כ-30% לעומת כ-8 מיליון ₪ אשתקד. העסקה הממוצעת עמדה על 321 ₪, ירידה של 31% לעומת 467 ₪ אשתקד.

 

מכאל נמסר כי "הישראלים הם מוטי טכנולוגיה ויודעים לזהות הזדמנויות, ועל כן מספר הרכישות באינטרנט בקרב הישראלים הולך וגדל. ניכרת עלייה מתמדת במחזורי הרכישה ברשת משנה לשנה, כאשר השיא נרשם בנובמבר, באירועי הקניות המיוחדים, לרבות ה-Black Friday

 

על אף עליית מחזורי העסקאות ברשת ולמרות הצמיחה, עדיין הקנייה המקוונת מהווה אחוזים בודדים מול הקניות בחנויות הפיזיות. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מקצב הצמיחה המרשים ובטח לא מהפוטנציאל האדיר שעדיין טמון בקמעונות המקוונת."

דורון ספיר – צילום: ישראל הדרי

השבוע השיקה Cal את פורטל הקניות החדש Cal CashBack+ , שמעניק ללקוחות Cal החזר כספי ישירות לכרטיס האשראי, בביצוע רכישות באתרי קניות מובילים כדוגמת ebay, Aliexpress, Bookingdeal extreme, nike ועוד.

 

מדובר באתר ה-CashBack היחיד בישראל, הלומד את התנהגותם הצרכנית של קהל לקוחותיו, ויוזם הצעות אישיות – בהתאם להרגלי הצריכה שלהם – ובכך מעניק חוויית קנייה אישית וייחודית לכל לקוח.