כותרות אחרונות
Search

הכירו את המעצבות של פרוייקט "NEW GENERATION" של א.א. קרמיקה !

פרוייקט המעצבים של א.א. קרמיקה

הכירו את המעצבות של פרוייקט NEW GENERATION

את הפרויקט הייחודי מובילה מנכ"לית חברת א.א קרמיקה, גל לוי יכין, אשר מלווה את הנבחרת בצעדיהן הראשונים בעולם העיצוב.

 

במסגרת פרוייקט "NEW GENERATION" של א.א. קרמיקה, נבחרו 13 מעצבות מתחילות שהן מעצבות העתיד של ישראל. נבחרת המעצבות לוקחת חלק במגוון פעילויות יח"צ ומדיה שונות, סדנאות מעשיות במהלכן יקבלו את הכלים הנכונים להשתלבות בעולם העיצוב, סדנאות סטיילינג וסדנאות חומרי גלם המהוות הכשרה מצויינת והכרחית בענף העיצוב. בסיום השנה, הן יזכו להצטרף לנבחרת הפרזנטורים של א.א. קרמיקה. כמו כן, משתתפי הפרוייקט יזכו לייצר פרוייקט עיצובי משותף עם א.א. קרמיקה אשר יצולם בידי צלמי עיצוב מקצועיים.

 

ואלו הן המעצבות שמשתתפות בפרוייקט המעניין:

המעצבת אביטל שבח, בת 35, סיימה את לימודי עיצוב הפנים בסטודיו B6, ואת לימודי ההום סטיילינג בשנקר. תחום ההתמחות העיקרי שלה הוא מקוואות טהרה אותם היא מעצבת בכל הארץ. בנוסף מעצבת אביטל בתים פרטיים ודירות ומתמחה בעיצוב חדרים רטובים, כגון חדרי אמבטיה ושירותים.

 

המעצבת אביטל שבח – צילום: יח"צ

 

המעצבת קארין פדר, בת 34 מחדרה, נמשכה אל עולם העיצוב מאז היתה ילדה קטנה. היא גדלה בבית אומנותי ואת רוב ההשראה קיבלה מאמה, שהייתה חובבת מושבעת של ציור ואומנות. את לימודי התיכון סיימה במגמת "גרפיקה ואומנות" בגימנסיה גן נחום בראשון לציון ואת לימודי עיצוב הפנים סיימה לפני 7 שנים במכון הטכנולוגי חולון HIT- . מאז ביצעה פרויקטים במגוון תחומים והתמחויות כגון עסקים, דירות יוקרה, דירות קבלן, דירות יד שנייה ובתים פרטיים. כחלק מהשירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה, היא נותנת מענה תכנוני החל מאינסטלציה, חשמל ותאורה ועד להום סטיילינג – הלבשת הבית. בנוסף, היא מייצרת עבור לקוחותיה הדמיות תלת מימד.

 

המעצבת קארין פדר – צילום: יח"צ

 

המעצבת שימעת יהב, בת 39 מטירת כרמל, היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה. עד גיל 31 עסקה בתחומים שונים. בגיל 31 היא החליטה "לחזור הביתה". כביתו של אחד האדריכלים הותיקים בנתניה, יהודה יהב, שימעת גדלה בין אתרי בנייה ושרטוטי תכניות. היא סיימה את לימודיה באולטימה – מרכז הבנייה הישראלי, ועם סיום הלימודים פתחה משרד עצמאי לעיצוב פנים, עם התמחות בתכנון חלל ותכנון מטבחים. כ- 3.5 שנים היא מרצה בתחומים אלו במכללות לעיצוב פנים בארץ. משרד העיצוב שבבעלותה מעניק ללקוחותיו שירותי תכנון וליווי, ייעוץ בתחום תכנון המטבח, גם ללקוחות פרטיים וגם למעצבי פנים, ושירות חוות דעת שניה על תכניות קיימות.

 

המעצבת שימעת יהב – צילום: יח"צ

 

המעצבת עינב בן חמו, בת 28 מנס ציונה, היא בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למנהל ((DES.B וכן תואר שני בלימודי מגדר מאוניברסיטת בר אילן.  כבר במהלך לימודיה השתלבה במשרד לעיצוב פנים וכשסיימה את לימודיה לפני כ-3 שנים, פתחה את הסטודיו שלה לעיצוב פנים והום סטיילינג. המשרד שלה מתמחה בעיקר בהום סטיילינג ובמתן שירות וליווי לקוחות עם תקציבים שונים ומגוונים כשהמוטו הוא שעיצוב שייך לכולם. עינב מאמינה שעיצוב פנים נועד להמונים ותחום עיצוב הפנים וההום סטיילינג נגיש מאוד לכלל האוכלוסיה, מה שמאפשר לה לחולל שינוי מהותי בכל חלל ובכל תקציב.

 

המעצבת עינב בן חמו – צילום: יח"צ

 

אנג'לינה ליבנסון ויבגניה אוליניק הן מעצבות פנים שעובדות יחד משנת 2018 כדואט בשם Interior Design Boutique. לפני שחברו אחת לשניה, הן היו בעלות משרד עיצוב, כל אחת לחוד. יבגניה אוליניק סיימה את לימודי עיצוב הפנים ברוסיה, שם עשתה סטאז' ולאחר מכן עבדה כמעצבת פנים באוקראינה במשך כשנתיים. לפני כשנה היא עברה לגור ולחיות בישראל. אנג'לינה ליבנסון למדה עיצוב פנים בישראל בקורס פרטי של מעצבת מאוד ידועה ומפורסמת – אלינה ניבין. היא השתתפה בנוסף בלימודים של ילנה מור, עשתה סטאז' ולאחר מכן החלרה לעסוק כמעצבת עצמאים, עד שפגשה את יבגניה. יבגניה מכירה היטב את המנטליות והצרכים של הלקוחות דוברי הרוסית המבקשים לעצב בית בסגנון עיצוב עילית, בסגנון קלאסי וברמה גבוהה ואילו אנג'לינה ספגה את המנטליות הישראלית ויודעת להבין טוב יותר לקוחות שדורשים עיצוב בית בסגנונות אליהם מתחברים הישראלים, תוך תשומת לב לפרקטיות וחיסכון כלכלי בעיצוב. כמו כן, לאנג'לינה תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ויש לה ניסיון רב בתחום הניהול הפיננסי בארץ ובחו"ל.

 

אנג'לינה ליבנסון – צילום: יח"צ   יבגניה אוליניק – צילום: יח"צ

 

המעצבת שני שרוני נחושתן היא הבעלים של סטודיו YUMA לתכנון ועיצוב פנים. שני בוגרת אולטימה – מרכז הבנייה הישראלי. היא אמנם סיימה את לימודיה לפני כשנה, אבל היא ממשיכה ללמוד ולהשתלם על מנת להכיר את כל הטרנדים והמגמות החדשות בעולם העיצוב. את דרכה בעולם העיצוב החלה בבניית ביתה שלה. התכנון של החלל, בחירת החומרים, הצבעים והטקסטורות כל כך קסמו לה והיא החליטה שעיצוב פנים יהיה חלק בלתי נפרד מחייה. שני מאמינה שהתפקיד העיקרי שלה כמעצבת פנים הוא להוריד מלקוחותיה את הלחץ ולהציע להם שקט נפשי, פתרונות יצירתיים, אסתטיים ופונקציונליים ועיצוב שישקף את סגנון החיים והאישיות שלהם. הסטודיו שלה מתמחה בבנייה, שיפוץ ועיצוב חללים פרטיים. סביבה מעוצבת, פונקציונאליות, קווים נקיים, שימוש נכון בצבעים, טקסטורות ותאורה הם אלו המייחדים את העבודה של סטודיו YUMA.

 

המעצבת שני שרוני נחושתן – צילום: יח"צ

 

המעצבת גל ברלי, בעלת הסטודיו לעיצוב ותכנון אדריכלי Berliner היא בוגרת תואר ראשון לעיצוב פנים, מבנה וסביבה במכללת  "שנקר" ובוגרת המסלול ההנדסאי לאדריכלות ועיצוב פנים במכללת אורט סינגלובסקי בתל אביב בהצטיינות. מאז ומעולם הסביבה והטבע היו חשובים לה, בין אם מדובר במיחזור וחשיבה ירוקה ובין אם מדובר בשילוב צמחייה, תכנון נכון של חללים מבחינת איוורור ותאורה – כל מה שאפשר לעשות אקולוגי וחסכוני תוך שימוש בחומרים ידידותיים ובעלי תקן ירוק – גל עושה הכל כדי לשלב את הרוח הירוקה! ההשראה שלה מגיעה מהחיבור לטבע, מיקום הפרויקט – האם הא מול הים, ליד פרדס, עם מרפסת לנוף מסויים. בפרויקטים שלה היא מחברת את המבנה לסביבה שלו, מכניסה את הסביבה אל תוך המבנה ובכך מחברת את האדם אל הטבע, תוך שימוש בחומרים טבעיים המעניקים תחושה הרמונית.

 

המעצבת גל ברלי – צילום: יח"צ

 

המעצבת דפנה בן-אמיתי, בת 30 מהיישוב נווה צוף, למדה הנדסאות אדריכלות באריאל והיא מעצבת פנים כ-3 שנים. הפרויקט הראשון שעיצבה לאחר לימודיה היה צימר באשקלון שנקרא הצריף של תמרי, שם היתה צריכה לתת מענה לצרכים של הלקוחות מצד אחד וגם לעמוד בתנאים של הרשויות מהצד השני. כיום דפנה עוסקת בעיקר בבניה מאפס ובתוספות בניה. היא מתמחה בעבודה מול הרשויות, בהוצאת היתרי בניה ללקוחות ונהנית גם מהעבודה הבירוקרטית לצד היצירה. דפנה מאמינה כי תקציב זו לא מילה גסה וגם עם תקציב מועט אפשר ליצור שינוי גדול!

 

המעצבת דפנה בן-אמיתי, – צילום: יח"צ

 

המעצבת צפי סגל, בת 47, גרה בישוב קדימה שבשרון, נשואה ואמא ל-3 ילדים, 3 כלבים ו-4 חתולים. היא גדלה וצמחה בעולם הפרסום ובמשך שנים רבות פרסומות היו המומחיות שלה. אחרי 15 שנים בהן עסקה בפרסום, החליטה בגיל 40 לשנות מקצוע וללמוד את מה שתמיד אהבה לעשות – עיצוב פנים והום סטיילינג.  צפי למדה עיצוב פנים בסטודיו לעיצוב פנים והום סטיילינג – סטודיו B6 ובסיום לימודיה החלה לעבוד כמעצבת צעירה עצמאית המתמחה בעיקר בחללים מסחריים, משרדים ובתים פרטיים. היא מגדירה את סגנון העיצוב שלה כסגנון "שמח". עבורה כל בית הוא קנבס חלק והיא תמיד תעצב ללקוחותיה בית ייחודי שלא ייראה כמו דירה לדוגמא אלא בית שיהיה רק שלהם. המומחיות הגדולה שלה היא שילובים של סגנונות ומציאת פתרונות לבתים עם בעלי חיים. העיצוב שלה הוא פרקטי מה שמאפשר לה להתנהל גם בתקציבים קטנים וגם לעצב חללים קטנים.

 

המעצבת צפי סגל – צילום: יח"צ

 

המעצבות אושרת ואפרת, הן בעלות הסטודיו לעיצוב פנים והום סטיילינג- אושרת ואפרת. השתיים חברו לפני כ-3 שנים כשלמדו במכללת קווים והקימו את הסטודיו שלהן מתוך אהבה ותשוקה גדולה ליופי, אסתטיקה, הרמוניה וסטייל. הן מגיעות מרקע שונה, מה שהופך את עבודות העיצוב שלהן למגוונות וייחודיות. שתיהן חיות ונושמות עיצוב ונהנות לתת באהבה מהידע שלהן. אושרת, בת 40, מכפ"ס, נשואה ואם ל-3 ילדים, התחילה את דרכה המקצועית כאשת שיווק ובעלת חנויות לבגדי ילדים ואקססוריז, עם התמחות בעיצוב חלונות ראווה, בעלת תואר ראשון בתקשורת. אושרת מגיעה מעולם שכולו אופנה וטעם טוב. אפרת, בת 39, מהוד השרון, נשואה ואם לשניים, מעצבת פנים ובעלת תואר ראשון בהיסטוריה של האומנות. אפרת מכירה לעומק את המגמות בשוק האמנות ומתמחה בהתאמת תמונות ויצירות אומנות לטעמו האישי והמדויק של כל לקוח. היא בעלת ניסיון מקצועי רב בהום סטיילינג, תאורה, ניהול וכתיבת מאמרים וכתחביב, היא גם מאמנת כושר אישית בשעות הפנאי. כל אחת מהן מביאה איתה עולם תוכן, תחומי עניין ומומחיות שונים, מעבר לעיצוב פנים, מה שמעניק להן ערך מוסף משמעותי.

 

המעצבות אושרת ואפרת צילום: יח"צ

 

המעצבת יעל צירלין, בת 41, נמשכה כל חייה לציור, יצירה ואומנות ועולמות אלו מהווים חלק בלתי נפרד ממנה ובאים לידי ביטוי בכל דבר שהיא עושה. היא החלה את דרכה המקצועית בלימודי עיצוב מוצר שסיפקו לה הרבה מאוד ידע בתולדות העיצוב. משם המשיכה יעל ולמדה על התנהגות האדם ומחשבה יצירתית. לאחר מכן המשיכה ללימודים במכללת "ורצברגר" לאומנות שימושית ,שם פיתחה טכניקות יצירה שונות. בגיל 40 החלה את לימודיה בבית הספר לעיצוב פנים "אולטימה" של "מרכז הבניה הישראלי" ובסיום הלימודים פתחה את הסטודיו לעיצוב יעליצובים שמתמקד בעיצוב פנים, אבל לא רק… אלא גם עיצוב תכשיטים ועוד…

 

המעצבת יעל צירלין – צילום: יח"צ